Sayfa 2/2 İlkİlk 12
29 sonuçtan 21 ile 29 arası

Konu: Buzlu - kaygan yolda araç kullanımı

  1. #21
    Gp gp
    Ya Hep Ya Hiç. KaGaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    23/11/2008
    Mesajlar
    1.955
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 819

    Standart

    Bugun ilk defa yoğun karda lastiklerimi deneme fırsatını buldum.Ug7+ aldığı ödülleri sonuna kadar hak ediyor.Hacıyolu yokusunu bilen bilir banamısın demedi tırmandı bir kere olsun pati falan atmadı.Hakkaten helal olsun adamlara

  2. #22
    erhan denizli
    erosistanbul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03/01/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    1.241
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Tekno Gri
    Edilen teşekkür: 351

    Standart

    hayırlı olsun arkadaşım.güle güle kullan.

  3. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  4. #23
    Yiğit Elmastaş
    schnelle fahrer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2010
    Yaş
    37
    Mesajlar
    12
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 3

    Standart

    Kaygan yolları birde bana sorun
    Cok dıkkat edın lutfen

  5. #24
    güven gültekin
    güvengültekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/12/2007
    Yaş
    40
    Mesajlar
    85
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 18

    Standart

    bende bir kaç bir şey eklemek istiyorum

    eğerki buzlanmış kaygan vs. dik bir yokuştan inmak zorunda kalır iseniz geri geri inme ihtimaliniz var ise geri geri inmenizi tavsiye ederim bu aıradada araç 1. viteste olsun ki kontrolsüz kaymaya başlar ise ayğınızı debrijaydan çekip lastikleri terse çevirme ihtimaliniz olur eğerki düz inmek zorundaysanızda geri vitesi son çarelerden olarak deneye bilirsiniz ama önü arkası ayrı oynuyor ve kontrol edebilmek gerçekten zor oluyor bu sırada el freni vs. ile de müdahale edebilirsiniz son bir not daha araç frene tam basılı abs devrede iken istemediğiniz bir şekilde savrulursa esp devreye girip aracı düzeltemiyor esp nin devreye girmesi için freni bırakmak veya azaltmak gerekiyor gerekiyor bu arada kış latikleri olmadan yaptığım fren testinde yaklaşık 60 km ile yaklaşık 60m de durdum hafif bayır aşşağıda

  6. #25
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart

    Alıntı güvengültekin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende bir kaç bir şey eklemek istiyorum

    eğerki buzlanmış kaygan vs. dik bir yokuştan inmak zorunda kalır iseniz geri geri inme ihtimaliniz var ise geri geri inmenizi tavsiye ederim bu aıradada araç 1. viteste olsun ki kontrolsüz kaymaya başlar ise ayğınızı debrijaydan çekip lastikleri terse çevirme ihtimaliniz olur eğerki düz inmek zorundaysanızda geri vitesi son çarelerden olarak deneye bilirsiniz ama önü arkası ayrı oynuyor ve kontrol edebilmek gerçekten zor oluyor bu sırada el freni vs. ile de müdahale edebilirsiniz son bir not daha araç frene tam basılı abs devrede iken istemediğiniz bir şekilde savrulursa esp devreye girip aracı düzeltemiyor esp nin devreye girmesi için freni bırakmak veya azaltmak gerekiyor gerekiyor bu arada kış latikleri olmadan yaptığım fren testinde yaklaşık 60 km ile yaklaşık 60m de durdum hafif bayır aşşağıda


    bahsettiğin taktik hiç bir işe yaramaz
    kontra taktiği ile inmek hem kontrolu zorlaştırır hem tutunmayı
    ayrıca araç aynen bir forklift gibi davranacaktır biliyorsun yön verme tekerlekleri arkadadır forkliftlerde ve kontrolü bir hayli güçtür
    kaymadan inemeyeceği bir yokuşta geri geri inerken 1. viteste kalkış yapar gibi debriyajdan ayağını çekmek sadece patenaj yapmaya neden olacak ve aracın önünün kontrolsüz bir şekilde savrulmasına yön değiştirmesine sebeb olacaktır ayrıca geri geri 1. viteste inmek demek geri geri frene basarak inmek demektir yani bu şekilde motor frenindende faydalanamayacaksın
    sonuçları üzücü olur


    Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )

  7. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  8. #26
    güven gültekin
    güvengültekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/12/2007
    Yaş
    40
    Mesajlar
    85
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 18

    Standart

    valla ben bir kaç kere denemek zorunda kaldım işe yaradı 1. vitese taktım olmadı fren yaptım olmadı el frenini çektim olmadı yanlız bahsettiğim yokuş öyle böyle değil sonunda baktım olacak gibi değil allah ne verdiyse gidiyor taktım geri vitese biraz gaz biraz el freni işe yaradı o yüzden diyorum aklınızın bir köşesinde kalsın bence son careniz kalırsa inş kalmaz belki denersiniz die dedim

  9. #27
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart

    Alıntı güvengültekin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla ben bir kaç kere denemek zorunda kaldım işe yaradı 1. vitese taktım olmadı fren yaptım olmadı el frenini çektim olmadı yanlız bahsettiğim yokuş öyle böyle değil sonunda baktım olacak gibi değil allah ne verdiyse gidiyor taktım geri vitese biraz gaz biraz el freni işe yaradı o yüzden diyorum aklınızın bir köşesinde kalsın bence son careniz kalırsa inş kalmaz belki denersiniz die dedim

    anlıyorum seni güven
    kabiliyet ve becerin ile bir kere inmiş olabilirsin ama bu şekilde başka zaman inmeye kalkarsan bu sefer istenmeyen durumlarla karşılaşabilirsin
    yukarıda 12 . mesajımı okursan yapılması gereken bir kaç şey yazdım
    belki faydalı olur


    Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )

  10. #28
    güven gültekin
    güvengültekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/12/2007
    Yaş
    40
    Mesajlar
    85
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 18

    Standart

    abi onlara katılıyorum zaten benim girdiğim bayır zaten istenmeyen bir bayırmış orda yazanları zaten yapıyorum ama şöyle bir şey var lastik yeri tutmuyor ise ve yolda bayır aşşağı ise araba nereye gidecekse oraya gidiyor ne yaparsan yap ben orda yazanların haricinde yaptıklarımı yazdım sadece bende işe yaradı allaha şükür.

  11. #29
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Karda, buzda, kaygan zeminde yapılması gereken ilk şey eğer gerekmiyorsa trafiğe hiç çıkmamaktır

    Çıkmak durumunda kalırsak bizim ve aracımızın dışındaki faktörler konusunda da şanslı olabilmek gerekmekte.Çünkü bu faktörlerin olumsuz etkisini her zaman önleyemeyebiliriz...

Sayfa 2/2 İlkİlk 12

Benzer Konular

  1. Buzlu Yolda Yazlık Lastik (Video)
    Semih Kurtulmus tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 08/01/2013, 02:15
  2. Dizel araç kullanımı hak.
    rafetkurt tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 11/09/2012, 16:44
  3. 0 araç kullanımı
    ncs tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 15
    Son Mesaj: 16/04/2011, 01:53
  4. Yağmurlu-sisli-buzlu havalarda araç sürüşü hakkında bilgi.
    kolombo tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 07/12/2010, 20:17
  5. Direksiyon motoru bozuk araç kullanımı
    oaks tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 23
    Son Mesaj: 15/03/2009, 01:39

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com