2004 yılından beri 3 farklı punto kullandım.Hiçbirisinde yolda kalmadım...
Printable View
2004 yılından beri 3 farklı punto kullandım.Hiçbirisinde yolda kalmadım...
Ekimde akü bitmişti, onun dışında arıza nedeniyle yolda kalmadım.
66.ooo km Maşallahı var:))
bağımlılık yapıyo bu araba :cool:
yaşadığınız birinci arıza
yani motor yağına soğutma sıvısının karışması problemi motor silindir kapak contasını yaktığında karşılaşılan bir problemdir
üst kapak contasınıda hararet yaparsa motor yakar
yani sizin aracınız daha öncede hararet yapmış ve contayı yakmış daha sonrada suyu yağa karıştırmaya başlamış ve su azaldığı için tekrar hararet
yaparak yolda kalmanıza sebeb olmuş
burada incelenmesi gereken aracın ilk hararet yapmasının nedeni neymiş bununla ilgili size bir açıklama yapıldımı
Aman dostum dikkat et.karlı ve kaygan zeminde eco modunu kullanmanı pek tafsiye etmem.arabayı yüksek vites-düşük devir kullanırsan kaygan zeminlerde sürekli fren kullanmak zorunda kalırsın.düşük vites-yüksek devir kullanırsan motor freni ile fren kullanmadan bile kontrolü rahat sağlarsın.
Yasemin abla nerden alıyodun yakıtı?
84000 km. kar tipi sagnak yagmur hepsini basarıyla gectik puntomla. 3 sene once fena kar yagmıstı. ankaradan istanbula gidiyorduk tem de zincirleme kaza olmustu. Kazan dan gitmek zorunda kalmıstık. kar lastiklerim vardı. Onumde AUDI A6 quattro arkasında ben canavar gibi gidiyorduk. yanda mercedesler passatla pati cekerken ben yanlarından geciyordum. sanırım daha baska soze gerek yok. Puntolarımızı Allah nazardan saklasın.
saygılar
2006 model 71000 km deyim maşallah hiç yolda bırakmadı beni ....
Maşallah yolda kalan puntocularımız çok az onlardada ciddi sıkıntılar olmamış ne sevindirici :)
280 KM'DE HİÇ YOLDA KALMADIM :cool:
BİRAZ KOMİK OLDU AMA İNŞALLAH BİZİ ÜZMEZ.
üzmez üzmez :) yeterki aracın bakımlarını aksatmayın :)
Beylikdüzü'nden geçerken frene sert bastım sanki ön tekerlerden birisi tutuyor birisi tutmuyormuş gibi sola çekti araç, klimayı kapattım sorun düzelir gibi oldu tekrarlayınca yolda kalmayayım dedim hemen birmot a girdim 1 km uzaklıkta idi.. saat 18:00 i geçtiği için kimse bakmadı, sinirlenip sertçe defalarca frene bastım sonunda düzeldi.. ardından adanaya kadar gittim.. :) üstünden 10bin km geçti bi daha öyle bi sorun yaşamadım servise gösterme ihtiyacı da duymadım..
olayı anlattığım kişiler "diskin arasına minik bir taş girmiştir; disk yüzeyini sert fren yaparak temizlemişsindir" dediler rahatladım..
iki gp ile şuan toplam 180.000 km yi geçtim, tık yok...
iyiki böyle bir konu açmak aklıma gelmiş
her zaman punto şöle kötü böle kötü
yok kronik arızası var yok bilmem nesi var diyenlere de
bu konu ve içinde yazılan mesajlar kapak olsun
yok, ilk sebebi hakkında birşey söylenmedi ama, conta kaynaklı olduğuda söylenmedi.
sadece bir parçadaki problemden dolayı o kraşıklık ve hararet olmuş dediler.
radyatörü..vs değiştirdiler.
conta mevzusuna hiç girmediler.
bir parçadaki problemden dolayı bu karışma olmuş ve hararet yapmış demişlerdi.
radyatör ve birkaç parça değişmişti.
conta harici bir şeyden yağa su karışması imkansız
belki ilk önce devirdaim pompası bozulup araç hararet yapmış
bunun sonucundada contayı yakıp yağa suyu karıştırmıştır
asıl sorun devirdaimden veya termostattan kaynaklandığı için onlar contayı değiştirmişlerdir ama size öbür parçaların neden olduğunu anlatmışlardır
1 hafta önce araç 59000 km de. gaz kesmeye basladı ve yolda kaldım. tabi müslüm abi yardımıyla atlattaık sorun. tekrar tesekkürler kavaklıdere oto
Merhaba,
Aynı sorundan dolayı bende yolda kaldım ilk defa GP ile. Hararet yükselmesine rağmen ikaz lambası hiç yanmadı ama motordan gelen değişik bir ses farkettim ve bir koku vardı. acil servisi çağırdım. devirdaim pompası dağılmış. hiç su kalmamış araçta. dediğim gibi hiç bir uyarı vermedi...devirdaim pompası değişmesine rağmen yapılan testlerde silindir kapağında sızıntı varmış ve 3 gündür serviste bekliyor. conta yandıysa contayı değiştirip vericekler ama kapakta sorun varsa 4-5 gün daha burada kalıcak dediler... siz siz olun 2-3 günde bir GP nizin suyuna yapına ve sesine bakın çünkü bu gibi önemli durumlarda uyarı vermiyor araba. yolda kalınca anlıyorsunuz. umarım bu durum arabanın değerine zarar vermez. bu konuda fikirlerinizi bekliyorum..teşekkürler
Ben bikeresinde yolda kalıyordum. ama arızadan dolayı değil benzin bitmişti :) ibre sondaydı ama ıkına ıkına en yakın benzinliğe kadar ulaştırmıştı beni.
cevat üzücü bir durum aracın hararet göstergesi çalışmıyormuydu peki farkedemedinmi hararet yaptığını
ses yapana kadar devam ettiğine göre felaket tellallığı yapmamayyım ama
üzülerek söyliyim üst kapağı çatlaşmış olma ihtimelin baya yüksek sadece contayla kurtarabilirsen ne güzel sevin bence eğer üst kapak çatlattıysan
masraf açısındanda yandın demektir
çok geçmiş olsun
cevat üzücü bir durum aracın hararet göstergesi çalışmıyormuydu peki farkedemedinmi hararet yaptığını
ses yapana kadar devam ettiğine göre felaket tellallığı yapmamayyım ama
üzülerek söyliyim üst kapağı çatlaşmış olma ihtimelin baya yüksek sadece contayla kurtarabilirsen ne güzel sevin bence eğer üst kapak çatlattıysan
masraf açısındanda yandın demektir
çok geçmiş olsun
80binde daha hiç yolda bırakmadı. :)
2007 model aracım şuan 23000 de. İkinci sahibi olarak bunun yaklaşık 14000 km sini ben yaptım.. Nazar değmesin hiç yolda bırakmadı...
Ama bazı kronik sorunlarıda göz ardı edemem.. Misal halen arka kapılar aklına estiği gibi davranıyor.. Bazen normal açabiliyorum bazen zor açılıyor... havayla etkisi varmı yokmu bilemiyorum... Sanki güneşin altında kaldığında zor açılıyor.. Kulağa ilginç geliyor ama öyle...
Aracı 1.5 ay önce sıfır aldım . Bayiden tam çıkıyorum 2 Metre kadar geri geldim ve tak yolda kaldım .
Allaha şükür aracım henüz yolda bırakmadı...
wallaha benm araç 114 bin oldu. çok şükür kaza , boya çizik dahi yok ama korkmaya başladım bu sıralar sanki beni yolda bırakır gibime gelio :S
anca ses yapınca ve aynı anda koku gelince farkedebildim. kesinlikle hararet lambası yanmadı daha önce...bu seferde tam yanmadan durdum...ses devirdaim pompasından geliyormuş neysesi...ve contayı yakmış ama kapağa kesinlikle bir şey olmamış...contayıda değiştirdiler...ucuz yırttı her açıdan...uzatılmış garantiden karşıladılar hepsini.
50.500 km'de aldığımız GP'miz henüz fazla olmadı 53.000km'deyiz ancak üzücü bir durum yaşamadık. Bu 3000 km'de sadece keyfini çıkardık. Dayanamadım. Bende ehliyetimi alıyorum önümüzdeki ay.
Aldığımda 24500 km idi. Şu anda 46000 de aracım ve bugüne kadar hiç yolda kalmadım. İnşallah da hiç böyle birşey başıma gelmez. Ancak bir keresinde beni yolda bırakacak bir arıza oluştu. Neyse ki evin önünde farkettim ve doğruca servise gittim hallettiler. Eğer şehirlerarası yolda gelseydi başıma, kesin kalırdım yolda tam bir rezillik olurdu. Alternatörün konjüktörü bozulmuş, direksiyon sertleşti, göstergede akü lambası ve sarı renkli içinde ünlem olan lamba yanıyordu. araba aküyü şarj etmiyormuş. konjüktör orjinal parça 30 liralık bişeymiş zaten 20 lira da işçilik aldılar hepsi 50 liraya halloldu.