Sayfa 2/2 İlkİlk 12
28 sonuçtan 21 ile 28 arası

Konu: Pişmanlık....

  1. #21
    ERDEM TULUNAY
    erdta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/05/2009
    Mesajlar
    108
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 40

    Standart

    Kararsızlık yaşamak normal ben alırken spor görünüm olsun istiyordum ancak performans değil yakıt tüketimi önemliydi. Yani kısacası gösterişli olsun ve az yaksın diyordum fun almaya karar verdim, 1000kmye yaklaşıyorum ve aracı gerçekten çok seviyorum dışarıdan bakıldığında oyuncak gibi göründüğünüde düşünmüyorum. Daha önce tartışılmıştı fun&Dinamik diye oradaki sonuç iç konfor için dinamik görüntü için fun'dı buna aynen katılıyorum. Kararsızlığınız performanstan yana ise ileridede tatmin olacağınızı sanmıyorum ancak araç gerçekten fiyatına göre iyi bir araç diyebilirim.

  2. #22
    Mert Karaca
    Stalker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/12/2008
    Yaş
    40
    Mesajlar
    515
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 135

    Standart

    Alıntı Delidavsan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Katiliyorum. Dizel aracin verecegi performanstan cacik olmaz (dizel sahibi olarak soyluyorum). Dizel yakit ekonomisi icin dusunulur daha cok, aracin ic mekan konforu da yaninda hediyesi gibidir.
    Bu arada benzinli 1.4 GP'lerden de Bravo ya da spor bir arac performansi beklemek de dogru degil bence. Performans deyince benim aklima TypeR, TypeS, Bravo 1.6 150 HP, Seat Leon 140 hp falan geliyor. 1.4 ik motor araclarin verecegi performansla da tatmin olmazdim sahsen..
    Seat Leon 140hp yanılmıyorsam mk5 golf tsi 140hp ile aynı motor. Güzel alettir, iyi çeker ama bizim t-jetler 130-140km'lere kadar en az onlar kadar iyi çünkü 20hp düşük olsa da spor şanzuman olayı kotarıyor. Golfler (140hp) 6 vites mesela, ekonomi olarak iyi ama dsg sanzuman olmayınca vites büyültmelerin kaybettirdiği zaman can sıkıyor

    Bu arada bence teknoloji benzinli araçlara turbo uygulamasını bu kadar düşük maliyetle olmasını sağlıyacak kadar ilerlemişken, turbo olmayıp yüksek devirde yüksek güç üreten araçlara yönelmek çok mantıksızca geliyor.. O gücü elde etmek için o devirlerde dönen motorun harcadığı benzine yazık, hele bizim ülkemizdeki kazık benzin fiyatlarını düşünürsek.
    Konu Stalker tarafından (16/06/2009 Saat 18:56 ) değiştirilmiştir.

  3. #23
    Orcan Bezgin
    royalmen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02/06/2009
    Mesajlar
    3
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 0

    Standart

    Bende Yeni punto aldım 1.3 dizel 90bg 75bgliklere göre performans farkı var keşke onu alsaydın dynamic otomatik vites ben bitek vitesden şikayetciyim 900km geldi araba bir hafta oluyo yakıt cimriliyle ve konforuyla performans eksikliğini artırıyor birde cumartesi günü otobanda herhangibi bir performans eksikliği hisetmedim bende öğrenciyim tam bir öğrenci arabası

  4. #24
    Mehmet K.
    memox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/02/2009
    Yaş
    45
    Mesajlar
    184
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 70

    Standart

    Alıntı royalmen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende Yeni punto aldım 1.3 dizel 90bg 75bgliklere göre performans farkı var keşke onu alsaydın dynamic otomatik vites ben bitek vitesden şikayetciyim 900km geldi araba bir hafta oluyo yakıt cimriliyle ve konforuyla performans eksikliğini artırıyor birde cumartesi günü otobanda herhangibi bir performans eksikliği hisetmedim bende öğrenciyim tam bir öğrenci arabası
    90hp ile 75hp arasında önemli bir fark yok. max süratları farklı ama şehir için kullanımda anlaşılacak bir güç farkları yok, 10nm tork farkı var ki hissetmek zor.
    ayrıca 75hp nin şehir içi kullanımda daha atak olduğunu çok duyuyorum.


  5. #25
    Berkant Atay
    Rigel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    17/12/2008
    Yaş
    58
    Mesajlar
    51
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    35 DBA 35
    Edilen teşekkür: 52

    Standart

    Alıntı Delidavsan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Katiliyorum. Dizel aracin verecegi performanstan cacik olmaz (dizel sahibi olarak soyluyorum). Dizel yakit ekonomisi icin dusunulur daha cok, aracin ic mekan konforu da yaninda hediyesi gibidir.
    Bu arada benzinli 1.4 GP'lerden de Bravo ya da spor bir arac performansi beklemek de dogru degil bence. Performans deyince benim aklima TypeR, TypeS, Bravo 1.6 150 HP, Seat Leon 140 hp falan geliyor. 1.4 ik motor araclarin verecegi performansla da tatmin olmazdim sahsen..

    O fındık motorun neler yapabildiği konusunda hiçbir fikrin yok...!

  6. #26
    berkeraaa
    Ziyaretçi berkeraaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    Berkant bey bende Orcan bey gibi düşünüyorum.Kusura bakmayın ama daha önce 110 hp lik dizelleri kullandım.Hem tork kuvveti hemde turbo... Ancak o performansta tatmin edici değil.Ayrıca şunu söyleyeyim o aracın hacmi 1.6 lt.....Orcan beyin bahsettiği araçlarla 1.4 T-Jet lerin mücadele edebilmesi söz konusu dahi olamaz...

  7. #27
    Arda BULUT
    ABNEW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    01/02/2007
    Yaş
    48
    Mesajlar
    12.708
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 4298

    Standart

    Alıntı berkeraaa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Berkant bey bende Orcan bey gibi düşünüyorum.Kusura bakmayın ama daha önce 110 hp lik dizelleri kullandım.Hem tork kuvveti hemde turbo... Ancak o performansta tatmin edici değil.Ayrıca şunu söyleyeyim o aracın hacmi 1.6 lt.....Orcan beyin bahsettiği araçlarla 1.4 T-Jet lerin mücadele edebilmesi söz konusu dahi olamaz...
    Bence 1250cc lik ödüllü motor kapasitesinin hakkını sonuna kadar veriyor.Zaten ürettiği güç ve tork değerleri de bunu göstermekte.Piyasadaki tüm 1400cc lik dizel ünitelerle çok kolay başedebilir 150cc lik dezavantajına rağmen.Ancak 1600cc lik dizellere yetişmesi tabi zor.Bunun için 1600cc lik mjtd gerekiyor.

    Turbo öncesi tüm dizellerde devirlenme güçlüğü ve performans kaybı yaşanmakta motorun yapısı gereği.Burada hacim ön plana çıkmakta.Motor büyüdükçe alt devirlerdeki cansızlık da azalmakta.

    Performans göreceli bir kavram tabi.Ancak 1.3mjtd yi hacminin hakkını sonuna kadar veren bir motor olarak özetleyebiliriz.

    1400cc lik turbo benzinli motorlarla 1600cc lik turbo dizellerin başetmesi oldukça zor.Bu sadece t-jet için değil şuandaki tsi için ve yakında Renault ve Opelin 1400cc lik yeni benzinli turbo üniteleri için de geçerli olduğunu belirtmeliyim...

  8. #28
    İSMAİL KOCATÜRK
    cajole83 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/06/2009
    Mesajlar
    4
    Nereden
    Kocaeli
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    41 NG 834
    Edilen teşekkür: 0

    Standart

    Ayrıca konfordan ödün veririm ama performanstan asla diyordum konfordan ödün verdim ama performans olamadı mesela bu araçta
    aracın daha kilometresi yok 3000 de bende sıfır aldım aldığımda servisteki arkadaşlar 8000 e kadar arabayı zorlama dediler sonra 10000 kadar normal kullan bakımı yapıldığında zorlayabildiğin kadar zorla dediler ve ikinci bakıma kadar agrasif kullandım 2. bakımı yaptım aracım mükemmel ayrıca çok az yakmaya başladı birde araca box taktım aracım şimdi çok rahat 200 ü görüyo saygılar hemen pes etme

Sayfa 2/2 İlkİlk 12

Benzer Konular

  1. 1,4 fire ve pişmanlık :)
    cihan80 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 24
    Son Mesaj: 13/12/2012, 01:54
  2. Pişmanlık yaşamamak....
    TunFeB tarafından Serbest Kürsü forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 21
    Son Mesaj: 02/05/2008, 16:26

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com