Demek ki, Tofaş diğer markalar kadar olamıyor? Tofaş kendisine yönelik önyargıları biraz kendisi mi yaratıyor nedir.

Ancak ben bu durumun eğitim, servis, masraf vs. ile ilgili olduğunu sanmıyorum. Yine konumuzda lafı geçen ve güncel bir model olan Mito'ya dönersek, o araç ta Tofaş'ın kanatları altında. Sonuçta o da pek rağbet gören bir araç değil ve servis imkanları da kısıtlı. Fiyatı da 50 bin TL civarında. O halde onu niye getiriyor da, GPA'yı getirmiyor?
Benim aklıma tek birşey geliyor. O da; Abarth'ın isim hakkı verme ve işletme politikaları daha sert ve daha sıkı kuralları var. Tofaş ta bunlarla başedebileceğini düşünmüyor olsa gerek. Yani yine en başta sorduğum soruya döndük.


İleride arabamı değiştirme zamanının geldiğini düşününce, büyük ihtimalle şu ankinden daha yüksek güçlü bir araca bakacağım ve Tofaş'ın bu düşünce tarzı devam ettiği sürece, elindeki potansiyel müşterilerden birininin avuçları arasından nasıl kayıp gittiğini büyük ihtimalle farketmeyecek bile.