aynen katılıyorum servisler bahane üretiyorlar yok bakıma gelmemiş yok başka sorunlar var vs bir daha fiat almayacagım
Araç 2005 model punto dizel. Kronik arızası olduğunu servisi kabul etti. Müşteri hizmetlerini 30 sefer aradım. Ücretli değişim konusunda ısrar ettiler. Punto araçlar doğuştan hasta alırken 31 kez düşünün derim. Tüm iyi niyet göstergelerini araya çizgi çekerek yok ettiler. Müşteri hizmetleri hikaye. Bahane üretmek için programlamışlar.
Kaynak: sikayetvar.com | Şikayetin devamı...
FiatTR - PuntoTR - GrandePuntoTR - PuntoEvoTR - BravoTR Haber Servisi
www.grandepuntotr.com
www.fiattr.com
aynen katılıyorum servisler bahane üretiyorlar yok bakıma gelmemiş yok başka sorunlar var vs bir daha fiat almayacagım
Merhaba arkadaşlar bu şikayet bana ait sorun devam ediyor yazdıklarım abartı değildir. Mahkeme evrakı olan varsa emsal göstermek isterim. Paylaşım yapmanızı rica ederim. Sahiniskender01@hotmail.com
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri