Geçen yıl ocak ayında satın almış olduğum Fiat punto 1,4 benzinli aracım için Aralık ayı sonunda telefon ile servis yetkilisini arayıp bakım için aracın kilometresinin henüz 5000 km olduğunu yinede bakım için gelmem gerekip gerekmediğini sordum, yetkili arkadaş km ya 20.000 olmalı ya da 1 yıl dolduğunda mutlaka gelmem gerektiğini söyledi, tamam o zaman ocak ayı içinde geleyim fiyatınız ne kadar diye sorduğumda 350-400 TL arası çıkacağını söylemişti. Bu ay başında tekrar Fiat servisini randevu almak için aradım, randevuda aldım yıllık bakım için fiyatı tekrar sorduğumda 650 TL fiyat söylediler. Aralık ayından bu yana fiyatın neden bu kadar arttığını sordum yapacak bir şey olmadığını Aralık ayında söylenen bakım parasının 20 bin km bakım olduğunu falan söyleyip durumu kurtarmaya çalıştılar, bende tepki olarak randevumu iptal ettim. Fiat markasına yakışmıyor bu tutarsızlıklar.
Kaynak: sikayetvar.com | Şikayetin devamı...
FiatTR - PuntoTR - GrandePuntoTR - PuntoEvoTR - BravoTR Haber Servisi
www.grandepuntotr.com
www.fiattr.com
Bu tutarsızlık hep var zaten. Yıllık bakım/100.000 km. bakımına Medos Otomotiv 550 TL. fiyat çekerken, Akpınar Otomotiv 400 TL. fiyat Verdi. Ya malzeme aynı, işçilik aynı. Ne fark varsa aralarında! Müşteri hizmetleri de diyor ki "biz, merkez olarak servislerin fiyat politikalarına müdahale edemiyoruz."
O yüzden çok dikkatli olup yetkili servise bakım yaptıracak isek mutlaka farklı servislerden de fiyat almak ve yıllık bakımda kampanyaları takip etmek gerek.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri