Aralık 2012 tarihinde almış olduğum aracımın koltuk döşemelerinde oluşan sorun yetkili servis Gümüş Oto tarafından tespit edilmiş ve Fiat Merkeze iletilmiştir (09.11.2015 ve 14.12.2015 tarihlerinde benim firma merkezine bıraktığım taleplerim telefon kayıtlarında bulunmaktadır). Gerekli incelemeler sonucunda değişim kararı onaylanmıştır. Fakat henüz 3 yıllık aracın koltuk döşemelerinin bulunamadığı bahane edilmiştir ve aracım garanti süresi dışına itilmiştir. Yaptığım görüşmelerde halen çözüm bulacaklarını ifade ettiler ama oyalamaya devam etmektedirler. Yetkili servislerinden talep ettiğim servis formları da tarafıma verilmemektedir. Sorunum konusunda yardım talep ediyorum.
Kaynak: sikayetvar.com | Şikayetin devamı...
FiatTR - PuntoTR - GrandePuntoTR - PuntoEvoTR - BravoTR Haber Servisi
www.grandepuntotr.com
www.fiattr.com
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri