Tofaş'ın genel müdürlüğüne şikayet edin..Olmadı İtalyaya mail atın.
Konya Koyuncu Fiat'tan 22/08/2015 te aldığım Fiorino Emotion sıfır araç hasarlı çıktı ön tampon içten kırık yan çamurluk ağızları içe eğik ve arka kaputun üst köşesi göçük olduğunu fark eder etmez aracı aldığım yere götürdüm. Bu sorunları tamir edelim sonrada size bedava araç bakımı yapalım dediler. Ben de ben sizden sıfır araba almak için geldim hasarlı araba için değil dedim. Sonra aracı ayıplı mal alarak trafikten düşürdüler tüm paran verilecek dediler. Dosya ücreti 105 TL, ve verdiğim 26.000 TL'den 800 TL eksik elime geçti hesabına yatar dediler 4 aydır paramı tam olarak alamadım. Fiat İstanbul Müdürlüğü bizle alakası yok bayi ile çözeceksiniz dedi. Vuruk boyalı araç satıyorlar.
Kaynak: sikayetvar.com | Şikayetin devamı...
FiatTR - PuntoTR - GrandePuntoTR - PuntoEvoTR - BravoTR Haber Servisi
www.grandepuntotr.com
www.fiattr.com
Tofaş'ın genel müdürlüğüne şikayet edin..Olmadı İtalyaya mail atın.
En kesin çözüm italyaya meil atmak.
ASUS_Z00UD cihazımdan gönderildi
bence hiç uğraşmayın, Fiat ve Tofaş ile boşa zaman kaybı hiç ilgilenmezler. Sadece sizi oyalarlar. Bence bir tüketici mahkemesine başvurun. arkadaşım da 3 ay uğraştı sonuç sıfır. Şimdi oda tüketici mahkemesine başvurmaya hazırlanıyor.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri