Fiat müşteri hizmetlerine 17 Ekim 2015 tarihinde tamamen araçtan kaynaklı olduğunu düşündüğüm Airbag sorununu bildirdim. Bununla ilgili 3 Kasım tarihinde servisle görüşmelerimiz devam ediyor sizi bilgilendireceğiz denildi. Birkaç defa daha sorunumun acil olduğunu belirtmek için görüştüm. Genel merkezden arayıp sorunumun çözülüp çözülmediğini sordular, ben de ilgili kişinin hala dönmediğini söyleyip şikayet ettim. 30 Kasım 2015 tarihinde müşteri hizmetlerini tekrar aradım ve bana 3 Kasım'da dosyamın kapandığını söyledi. Sanırım ilgili kişiyi şikayet ettiğim için dosyamı kapattı. Airbag sorunu Fiat için önemli olmayabilir ama müşterileri için önemli bir sorun.
Kaynak: sikayetvar.com | Şikayetin devamı...
FiatTR - PuntoTR - GrandePuntoTR - PuntoEvoTR - BravoTR Haber Servisi
www.grandepuntotr.com
www.fiattr.com
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri