Fiat müşteri hizmetlerine 17 Ekim 2015 tarihinde tamamen araçtan kaynaklı olduğunu düşündüğüm Airbag sorununu bildirdim. Bununla ilgili 3 Kasım tarihinde servisle görüşmelerimiz devam ediyor sizi bilgilendireceğiz denildi. Birkaç defa daha sorunumun acil olduğunu belirtmek için görüştüm. Genel merkezden arayıp sorunumun çözülüp çözülmediğini sordular, ben de ilgili kişinin hala dönmediğini söyleyip şikayet ettim. 30 Kasım 2015 tarihinde müşteri hizmetlerini tekrar aradım ve bana 3 Kasım'da dosyamın kapandığını söyledi. Sanırım ilgili kişiyi şikayet ettiğim için dosyamı kapattı. Airbag sorunu Fiat için önemli olmayabilir ama müşterileri için önemli bir sorun.


Kaynak: sikayetvar.com | Şikayetin devamı...