Aynı sorun bende de vardı 2007 grande punto aracımda. Haziran ayında ücretsiz değiştirdim.

İlk arıza ortaya çıktığında servise gittim. Servis teşhisi koydu ücreti 2700 tl gibi bşir rakam deyince tabiki yaptırmadım araştırdım. Parçayı yurt dışı sitelere de baktım. Orada ararken bunun kronik sorun olduğunu gösteren kanıtlara ulaştım. Avrupada 500.000 araç bu nedenle geri çağrılıp ücretsiz değişim yapılmış. Fakat bizim ülkemizde maalesef tofaş bunun bedelini kullanıcılarından çıkarmaya çalışmaktadır. Avrupada fiat bunu kronik sorun olarak kabul edip kendi müşterisini mağdur etmezken tofaş neden kendi vatandaşlarımızı soymaya çalışmaktadır anlamış değilim. Ben fiata artık nasıl güvenirim de gidip şimdi egea mıdır nedir güvenip alabilirim. Tofaşın bu yaptığı sorumsuzluktur ticari ahlaksızlıktır. Ne ilgisi var fabrikada üretim hatasıyla ürerilmiş bir parçanın aracın servisinin yetkili serviste yapılmaması nedeniyle garanti kapsamından çıkacağı. Ayıptır resmen milleti kandırmak ve sorumluluğu milletin üstüne atmaktır. Bununla ilgili aşağıda linkler mevcut oradan da görebilirsiniz

Recall Details for FIAT - GRANDE PUNTO

Fiat recalls Grande Punto

FIAT GRANDE PUNTO Recall - Steering column may become dised

Ben şahsen bunları okuduğumda fiatı tekrar aradım sakin bir şekilde bunları kendilerine izah ettim. Sorunumun çözülmemesi halinde gerekli yasal yollara başvuracağımı kendilerşne anlattım. Sağolsunlar onlarda da sonra yardımcı oldular ve randevu felan verip parçayı ücretsiz olarak değiştirdiler. Bu arada benim aracım 150.000 km de idi ve o zamana kadar sadece 2 kez servise gitmişti..

C6903 cihazımdan gönderildi