Fiat Stilo marka aracımın skywindow'unu 5 yıldır kullanamıyorum, neden mi? Çünkü en kapsamlı yetkili servislerinden Fiat Birmot Beylikdüzü ve Zincirlikuyu şubeleri dahi, "tamirinin dilinden anlayan yok, bu konuda elimiz-kolumuz bağlı" gibi oldukça akıcı bir sanayi dilinde açıklama yapıyor. Fakat müşteride marka sadakati oluşturan' çözüm odaklı önerilerini de asla ihmal etmiyorlar; Şöyle ki; sıfırını sipariş ettiğimde, 4500-5000 t gibi makul bir tahsilat ile ellerinin ve kollarının bağı bir anda çözülebiliyormuş. Üstelik, motoru dahil tüm elektrik ve perde sisteminin çalıştığını; yalnızca 1 ya da 2 diş/tırnak kırılması sebebiyle takılma olduğunu kendi gözlemleri ile test etmelerine karşın (Sedat O.)
Kaynak: sikayetvar.com | Şikayetin devamı...
FiatTR - PuntoTR - GrandePuntoTR - PuntoEvoTR - BravoTR Haber Servisi
www.grandepuntotr.com
www.fiattr.com
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri