Dayak cennetten çıkmadır...
2012 model Linea sıfır garantisi devam etmekte olan taksimiz alındığı ilk günden beri yakıt göstergesi arızalıdır. On sefer servise gitmiş olmasına rağmen sorunu gidermediler 2,5 senedir bu yüzden devamlı yolda kalmaktayız. Arabada mazot varmı yokmu belli değil her seferinde oldu diyip veriyorlar fakat sorun devam etmektedir. Bir kurumsal firmanın bunu yapması çok ayıp. (Zafer D.)
Kaynak: sikayetvar.com | Şikayetin devamı...
FiatTR - PuntoTR - GrandePuntoTR - PuntoEvoTR - BravoTR Haber Servisi
www.grandepuntotr.com
www.fiattr.com
Dayak cennetten çıkmadır...
Bu konuda servis kayıtlarında ve size verdikleri belgelerde neler yaptıkları belli değilmi. Sonuç olarak mutlaka bir bilge vardır.
bu belgeleri direk FIAT merkeze bildirip başka bir servise gidin ve depo ile şamandırasının değişimini talep etmeniz yeterli olacaktır.
Bana göre bir servis 3 defada aynı sorunu çözemiyorsa olay bitmiştir artık ararsın merekzi başka servise gider çözümü orda ararsın. Aynı serviste ısrar etmk işin uzaması ve aracın dahada hırpalanması demektir.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri