2 defa aracın tavan döşemesi değişti, arka stoplar değişti, teyp arıza yaptı, arka amortisör yine öyle, daha hatırlamadığım bir sürü şey, bir ay önce arka stopların ikisi de değişti yine aynı şekilde içine su aldı, yeniden değişmesi lazım. Şimdi Fiat bu anlattıklarımda servisin hiçbir kusuru yok ve ben artık her ay 50 km uzaklıktaki servise gitmekten bıktım, ayrıca her zaman araştırma şirketleri olsun Fiat olsun aradıklarında hep memnun olduğumu söylüyorum ama öyle değil yani işin aslı, tüketici yasalarından, mevzuatından haberiniz vardır bu işin suyu çıkmaya başladı. Profesyoneller çözüm üretmek için vardır sorun üretmek için değil. (Bilgehan C.)
Kaynak: sikayetvar.com | Şikayetin devamı...
FiatTR - PuntoTR - GrandePuntoTR - PuntoEvoTR - BravoTR Haber Servisi
www.grandepuntotr.com
www.fiattr.com
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri