Cuma günü arayıp salı günü sabah 09.00 randevu aldım. Sabah tam saatinde orada olduğum halde saat 14.00 oldu ve benim aracım hala işleme alınmadı ticaretle uğraşan bir şirketiz ve o aracın bir gün boyunca yatması bizim sadece zararımıza. Biz Kırmak Fiat Yetkili Servisini arayıp durumu bildirdiğimiz halde hiç kimse bir çözümde bulunmadı. Randevu alıp gittiğimiz halde şirketin bizi bu şekilde bekleterek zarara sokması hiç etik değil. Bir daha asla Kırmak Otoyla çalışmayacağız. Yetkili servisleri için gerekli denetimi yapsın lütfen böyle sorumsuzluk olmaz. (Nur D.)
Kaynak: sikayetvar.com | Şikayetin devamı...
FiatTR - PuntoTR - GrandePuntoTR - PuntoEvoTR - BravoTR Haber Servisi
www.grandepuntotr.com
www.fiattr.com
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri