90 hp lık gp ye hıc bınmedım ama 75 lık gp ye gore clio 3 cok kuvvetlı cekısı war..
Arkadaşlar yaklaşık 2 ay önce 2006 6 ileri 90 hp puntomu sattım o tarihten itibaren çok sıkı olmamakla beraber araç arıyorum. C sınıfı dizel sedan bir araba tercihim, kilometrelerinin ve fiyatlarının çok yüksek olmasından dolayı yavaş yavaş B sınıfına doğru kaymaya başladı. Arıcımı satmamın en büyük nedeni kronik problemleri (ön tarafından gelen sesler) çok sert yapılı süspansiyon, alt devirlerdeki çekiş sıkıntısı, kısa mesafede özellikle kışın aşırı yakıt tüketmesi. Bu sorunlara rağmen aracımı severek kullandım ve hala daha gözüm puntolarda. Kafamda iki seçenek ağır basıyor
1-Clio 3 dci dynamic 80 hp 185 tork-85 hp 200 tork iki farklı motor tipi var yanılmıyorsam 2008 modellerde yeni tip kullanılıyor.
2-Grande Punto Multijet 90 hp 5 ileri yanılmıyorsam 2009 yılından sonra 5 ileri kullanılmaya başlandı. Yada 75 hp Dynmic.
Bu iki araç hakkında görüşlerinizi yazmanızı rica ediyorum. Farklı araç tavsiyeleri de olabilir. Herkese iyi forumlar.
90 hp lık gp ye hıc bınmedım ama 75 lık gp ye gore clio 3 cok kuvvetlı cekısı war..
Multijet, Renault'un DCİ sine göre çok daha sağlamdır, ayrıca Renault triger kayışı kullanıyor. Ama renault biraz daha sessizdir ve de az yakar.
Clio 3 ile Multijet 75 HP arasında 80 HP motorda GP 5 Nm üstün,85 HP'de ise Clio 10 Nm.Ancak 75 HP ler gerçek anlamda iyi çekiyorlar,ben otoyolda arkası yüklü olmasına rağmen 110 km sürat ile tırmanıyorum.
Ayrıca tüm Multijet 90 HP ler 6 ileri vitesli diye biliyorum.Hiç 5 vitesli 90 HP MJet görmedim
LEO,Liderlik,Deneyim,Olanak yaratmaktır.
90 lık lar artık 5 ileri üretiliyor..ve kesinlikle GP derim
----------CaptainCrax ------------
gün gelecek benimde puntom olacak
85 hp motor alt devirlerde multijete göre daha istekli ve bozuk zeminde konfor olarak daha iyi punto kullanırken bozuk zeminli yollarda arabamdan nefret ediyordum. Bu konu kafamı çok karıştırıyor.
Clio ilk başta tipinden kaybediyor clioyu düşünmem bile bu sınıfta bence en iyisi gp
Ikinci el dizel bi araç alacaksan,marka tercihinden önce
-kazasız
-az km yapmış
-bakımlı ve masrafsız
-uygun fiyatlı
vs. Gibi kriterlere öncelik versen daha mantıklı olur diye düşünüyorum.
kesinlikle punto derim ben
bi arkadaşımız puntosunu satıp clio almıştı..pişman olduğunu söylemişti ama beklentilere göre değişir tabi
----------CaptainCrax ------------
gün gelecek benimde puntom olacak
bıldıgınden sasma gp yı tanıyosun en azından benım oncekı aracım clıo oydu tamam saglam araba her yonden ama puntoyu clıo ya degısmem
ikisinede binme derim.
ya ne alacak hocam getzmi..yada kazık süspansiyon fiestamı..yada sıfır konfor corsamı
----------CaptainCrax ------------
gün gelecek benimde puntom olacak
ben yerinde olsam bütçemi az buyultur golf,astra,seat,bora,civic tarzı araçlara bakarım tabi el veriyorsa.yakın bi abim aldı tekirdağdan 50bin kmde araçda çizik yok 2003 golf 22bin lira.bir ay olmadı alalı.
Bu seçeneklerin arasına Linea yı da ekliyorum arkadaşlar. En azından tanıdığım bir araç ve bu segment deki emsallerine göre fiyatı uygun.
Senin yerinde olsam Peugeout Tepee alır tepe tepe binerdim....Arabada yok yok! 1,6 dizel 110 bg motor yanında hız sabitleyicisinden tutun da asr, esp, hilholder ıvır zıvır aklına gelen herşey var. Devasa bir iç hacim var. Ve sıkı durun Ankara'da sıfırına 32600 lira fiyat çekiyorlar...E daha ne olsun?
Alfa Romeo 156 2.0 TS - Fiat Grande Punto 1.4 Fire Active - Fiat Fiorino Combi Emotion 1,3 Multijet - Renault Clio Grandtour 1.2 16v Extreme Edition - Toyota Corolla 1.6 Otomatik
Clio motor hacmı olarak Punto dan düşük devirde çok daha isteklidir. Fakat konfor olarak sıfırdır, İllaki Linea, GP ve Clio arasında kaldıysan ;
Linea daki 1.3 90 hp motor seni çok memnun etmez, Önerim 2009 5 ileri 90'lık bir GP dir.
Multijet Grande Punto 1.3 75 hp -> 95 HP
Multijet Grande Punto 1.3 90 hp -> 125 HP
Multijet Bravo 1.6 105 hp -> 135 HP
Clio RS 190 HP
ve Şimdi...
Multijet BRAVO GT1544 STAGE 2 180+ hp...
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri