HEFFNER PERFORMANCE VIPER SRT-10 CONVERTIBLE STAGE 3 TWIN TURBO 1500TÜRKİYE’NİN EN GÜÇLÜ VE EN HIZLI OTOMOBİLİ !! DÜNYADA SADECE 5 TANE VAR VE BİRİ TÜRKYE’DE !!İŞTE GÜÇ, İŞTE DYNO SHEET !!
1493.2 RWHP (ARKA LASTİKTE) = 1756.71 HP MOTORDA
1290.2 RWTQ (ARKA LASTİKTE) = 2057.97 NM MOTORDA
0 – 100 KM/H = 2.5 SANİYE
0 – 1/4 (QUARTER) MİL = 8.751 SANİYE @ 261.47 KM/H
0 – 200 KM/H = 6.9 SANİYE
STANDING MILE – 1 MİL HIZI = 356 KM/H
SON HIZI = 260 MPH (416 KM/H)
MOTOR GÜCÜ SANAYİDE BOŞ LAFLA OLMAZ !! TÜRKİYE’DE TEK ONAYLANMIŞ DYNO BELGELİ VE FİLMLİ ARAÇ !!
ARAÇTA NITRO YOK! HİÇ TE OLMADI! BU RAKAMLAR POMPADA SATILAN 97-100 OKTAN BENZİNLE!!
STREET LEGAL !! TÜRKİYE TSE VE TÜV ONAYLI !!
BUGATTİ VEYRON DAHİL GEÇEBİLEN, YANINA YAKLAŞABİLEN YOK !!
ORJİNAL 2000 KM’DE, SHOWROOM DURUMUNDA, TERTEMİZ, BOYASIZ, ÇİZİKSİZ !!
HEFFNER PERFORMANCE, sahibi Jason Heffner ve ekibi tarafından 1 senede baştan aşağı modifiye edilen bu araçta herşey düşünüldü. Motoru sıfırdan Billet Steel malzemelerle NASCAR yarışlarına motor yapan CP tarafından yapıldı. Isıya mağruz kalacak heryer 2000 Dereceye kadar dayanıklı Inferno ısı yalıtım malzemesiyle kaplandı. Yumuşak debriyajı, her zaman çalışan kliması, ekstra motor, yağ ve şanzıman soğutucuları, su soğutmalı turboları ve radyatöründen arka cam reziztansına kadar cadde kullanımına, dur-kalk trafiğine uygun bir araç. 1750 HP street legal, cadde kullanımına uygun bir araç dünyada bir elin parmakları kadar ve Türkiye’de Tek !!
Bilenler olabilir Heffner Performance ultra güçlü egzotik arabalar yaratmak konusunda dünyada tektir
İnanılmaz rakamlar üretmesine rağmen kullanımı çok rahat ve kolay bir araba. Zaten Heffner Performance’ın da mühendisliği burda devreye giriyor. İstanbul’un lanet dur kalk trafiğiyle bile rahat rahat baş ediyor. İsterseniz radyatörün ve intercoolerın üzerine soğuk su püskürten sistem bir tuşla devreye girebiliyor. Araç inanılmaz güçlü olduğu için limitlerinde kullanmadan önce otomobil yarışlarında deneyim sahibi bir pilot olmanızı öneririm. 240 km/h ile giderken lastikleri patinaj çektirtebilirsiniz!!
Motoru, turboları, benzin sistemi, soğutma ve intercooler sistemi, şanzımanı, şasi ve süspansiyon sistemi, diferansiyeli, şaftları, fren sistemi, jantları, lastikleri, güvenlik sistemleri ve kaporta parçaları bütünüyle Heffner Performance tarafından hazırlanmış bu aracın modifiye listesi 3 sayfadır ve Heffner Performance faturası $165,880’ dır. Modifikasyon faturası alacak kişiye verilecektir.
Aracın trafiğe çıkışı Nisan 2007. Bütün gümrük vergileri ve diğer vergiler yatırılarak ithalatı yapıldı. 6 haneli Gümrük makbuzu alacak kişiye verilecektir. TSE T.C. Karayollarına uygunluk belgesi, Trafik dosyası ve bütün evrakları tamdır. TÜV Muayenesi daha yeni yapıldı ve Mayıs 2012’ye kadar TÜV Muayenesi ve Egzoz Muayenesi yapılmış durumda !! Motorlu Taşıtlar Vergisi 2011 Ocak’a kadar (evet 2010’un ikinci yarı vergisi de yatırılmış durumda) yatırıldı. En ufak bir borcu, harcı veya sıkıntısı yok.
Araç showroom durumunda. Bırakın boyayı, değişeni falan en ufak bir çiziği yok. Kapalı ve ısıtmalı garajda tek başına özel bir cihazla şebeke elektriğine bağlı olarak duruyor.
TUNING TÜRKİYE dergisi Eylül 2008 Kapak arabası. Detaylı bir makaleyi de bu dergide bulabilirsiniz.
Modifiye Listesi
Twin Turbo Stage 3 Dodge Viper SRT-10 Kit
Stainless Steel and 2000 Degrees Ceramic Coated Turbo Headers. (Factory heat shields remain in place)
Stainless Steel and Ceramic Coated 4" Turbo Downpipes.
Grade 8 Turbo Installation Hardware
2000 Degrees Ceramic coated and polished custom intercooler pipes
Chrome plated throttle body tubing
3" Custom air filter tubing
Twin K&N high flow air filters
Samco High temperature racing silicone tubing ors
"T" style hose clamps
Stainless steel turbo oil feed lines
Stainless steel turbo oil drain lines
High temperature silicone wastegate control lines
Crankcase breather tank
Crankcase breather lines
AEM Engine Management system
3 Bar MAP sensor for AEM
Engine knock sensors for AEM
Coolant temperature sensor for AEM
Boost control solenoid for AEM
Speed sensor for AEM traction control
AEM Injector Driver Box
Custom front mounted racing air to air intercooler
Twin Tial 46 mm External wastegates (Red color)
Twin Tial 50 mm Blow off valves (red color)
4" Stainless Steel and Ceramic Coated side exit exhaust Magnaflow 6" round race series mufflers and polished tips.
All exhaust pipes, turbo pipes and hot pipes wrapped 3000 degrees Inferno wrap
Custom Twin GT72 Dual Ball Bearing water cooled and ceramic coated turbos
Weldon 2345A Fuel Pump
Weldon inlet and outlet fuel filters
Weldon Fuel Pump Controller
Adjustable fuel pressure regulator
Extruded Aluminum fuel rails
96 lb/hr injectors
Upgraded fuel injector ors
Upgraded fuel feed lines
Upgraded fuel re lines
Aluminum fuel feed and re fittings
Fuel pump relay & wiring
Fuel pump isolation bushings
NGK BKR spark plugs
Billet main caps
Fit Billet main caps to block
Line hone block
ARP main studs
Machine, offset, polish and nitride crankshaft
Crower Billet steel ing rods
ARP Pro 2000 Rod Bolts
CP 8.5 to 1 Forged pistons
CP heavy duty wrist pins
Childs & Albert piston rings
Clevite ing rod bearings
MOPAR main bearings
Bore & hone cylinder walls
Balance rotating assembly
ATI Harmonic balancer
Extrude Honed Intake Manifold
Stage 3 Race Cylinder Heads
ARP Pro Head studs
Head gaskets
Custom hydraulic roller camshaft
Heavy duty hydraulic roller lifters
T&D 1.7 Roller Rockers
Chromoly pushrods
Valve cover spacers
160 degrees thermostat
Magnecor KV85 Spark Plug Cables
MOPAR SRT-10 Competition Coupe oil pan and pickup assembly
Remove and install engine
Blueprint and assemble engine
Quaife Racing Differential
Mark Williams racing halfshafts
McLeod Twin Disc Clutch MIBA lining and McLeod Flywheel
Custom triple pass racing radiator
Custom ice/water sprayer for radiator
Custom ice/water reservoir for radiator spray
Moton Clubsport coil over suspension Eibach springs
Blitz MMD I-Color display, control unit and sensors.
Blitz Turbo Timer
AEM Wideband Air / Fuel Ratio gauge
Stewart Warner 2-1/16" Shift Light
Philips 50W 6000K HID Low Beams
Philips 50W 6000K HID High Beams
Philips 50W 6000K HID Fog Lights
G-Force Triple Cone Viper T56 Racing Transmission
CCW 18 inch Wheels. Front 18x10, Rear 18x13
Hoosier R6 Tires. Front 295/30-18
Hoosier R6 Tires. Rear 345/35-18
Autoform Viper SRT-10 Hard Top. Painted Red.
Bear 2-piece Cross-drilled, slotted, and zinc washed brake rotors
Labor, installation, fabrication, test, dyno and road tune
Araçla beraber ekstra fren diskleri, balata takımları, hava filtresi, yağ filtresi, 1 takım Michelin Pilot Sport Cup lastik (önler 295, arkalar 345), 1 takım Drag kalkış lastiği BFG Drag Radial 345/30-18 ve garajımda duran daha bir sürü parçayı alan kişiye vereceğim.
İlandaki telefon şirket şoförümüzündür. Sadece ciddi alıcılarla görüşeceğim. Noter satışını yapmadan ancak yolcu koltuğuna oturabilirsiniz. O da ciddi alıcıysanız..
FİYAT:€ 340.000
Alıntıdır...
Konu StrawBeeRy tarafından (02/06/2010 Saat 11:17 ) değiştirilmiştir.
Kendimi otomobil dergisi okuyor gibi hissettim, paylaşım için teşekkürler. Çok güzel bir çalışma olmuş
Sahibinden de ilanı buldum 320 bin euro'ya düşmüş. Düşünen varsa kaçırmasın
Arkadaşımın Eclipse'inde twin turbo vardı. Bunu 6-7 sene önce kullanmıştım inanılmaz bir güç üretiliyor. Keşke şimdiki tecrübem olsaydı daha zevkli kullanabilirdim.
Bu arada değerler gerçekten müthiş. Motorsporları ile ilgili bir kişi olarak
GP2 yarışlarında kullanılan standart araçların (Formula 2 diye de geçiyor) 610 bg ile 4lt v8 motor ile 200 km hıza 6.6 sn'de ulaşıyor. Yaklaşık performans değerleri çok yakın ağırlığın ne kadar önemli olduğunu görüyoruz burada sonuçta gp2 aracı sürücü dahil 670 kg
05 Alfa 156 1.6 Dist. (2004.10 - 2009.10) --- 09 Nissan Qashqai Tekna Exec. (2009.12 - ...) --- 06 Grande Punto Starjet (2010.05 - ...)
Noter satışını yapmadan ancak yolcu koltuğuna oturabilirsiniz.
BUNADA RAZIYIM ZATEN SOLA OTURURSAM İMAMI ARAYIN
EVOEVOEVOEVOEVO
km de 7 lira yakıyomuş
VALLA
ŞAHSEN BEN ARACIN YERDEN BU YÜKSEKLİĞİ İLE 416 KM HIIZA ULAŞACAĞINI TAHMİN ETMİYORUM
bana biraz sallıyorlar gibi geldi açıkçası
turbonun ıntercolerın üzerine su sıkma sistemi ile soğutma falan çok uçuk düşünceler bunlar
Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )
Yuhh!! Bu ozaman bugatti veyron u geçer yav... Coşkun abi bunun ara gazı ne kadardır? kaç yakar? profesyonel izlenimlerini bekliyoruz
Param olsa da bu arabadan almam... Hele de bu satıcıdan öldürseler almam Gerçekten çok itici bir ilan bence.
Alfa Romeo 156 2.0 TS - Fiat Grande Punto 1.4 Fire Active - Fiat Fiorino Combi Emotion 1,3 Multijet - Renault Clio Grandtour 1.2 16v Extreme Edition - Toyota Corolla 1.6 Otomatik
alıp lpg taktırmak lazım. çok yakar şimdi bu
www.antflame.com
Ne kadar itici bir araç ilanı almak isteyende almaz .. Ben araç alacam parayı verdikten sonra sürecem ölemi hadi motorsuz verirsen sen binerken arkdan biri iterse ben parayı verdim iş bitti pehhhh
Almıyorum almıyorum zorlamı
Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )
Bu tarz sonradan güçlendirilmiş araçlarda km de1.5-2 litrelere kadar yakıt normaldir artema musluk gibi enjektörler vardır inanırım,arkadaşımda z3 var bunun yanından geçemesede sağlam bi araç 300 hp de tam gaz km de 1.200 .1.500 liraya kadar yaktığına şahit oldum ki ilandaki araç 1756.71 hp den bahsediyo,yinede ilanda bazı yerlerde sallamalar jiletler sezmedim değil
F1 araçlarındaki hp den yüksek hp lerden bahsediliyor ilanda yaklaşık 3-4 kat yüksek hp lerden.
F1 sadece güç değil mühendislik hafiflik aerodinamik ve sürücülük yarışıdır bu araçla kıyaslamamız yanlış olur bu tip araçlar bol petrolden ne yapacağını şaşırmış amerikan zırvalarıdır örnekleri discovery channel da cuma günleri bolca çıkmaktadır ama ilan cidden güven verici değil.
kmde 1.5 - 2 lt atmosferik bir rakam. zaten arkadaş şaka yaptığını söylemiş ve yakıt tüketimi veriliyorsa belirli standartlarda ölçüm yapılarak verilmeli. Örnek şehir içi, şehir dışı, karma tüketim gibi.
bu kadar eminkonuşmamın nedeni de bu tarzda işlemler yapılmış arkadaşımın twin turbo aracını bilmemden dolayı. Normal kullanımda çok az tüketim farkı vardı.
Yoksa bir çok standart benzinli araba tam gaz git 15-20 lt yakar. 2 lt 3 lt motorlu ağır arabalarda senin dediğin değerlere de çok rahat ulaşılır
05 Alfa 156 1.6 Dist. (2004.10 - 2009.10) --- 09 Nissan Qashqai Tekna Exec. (2009.12 - ...) --- 06 Grande Punto Starjet (2010.05 - ...)
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri