Ercan sakin,
Ben aracı şahsen görmedim ama bizim Gp lardan daha kaliteli malzeme ve işçiliğe sahip büyük bir ihtimal.Zaten standart donanımı da oldukça iyi.Buna bir de 50 yıllık 500 efsanesi eklenince fiyatı bana göre normal oluyor.Bu aracı i10 ile ya da Spark gibi araçlarla karşılaştırmamak gerekiyor(Fiyat olarak.Yoksa aynı sınıf araçlar) Hatta yeni Twingo ya da Ka da rakibi değil.Daha doğrusu bu aracın kendi sınıfında rakibi yok bence
Yalnız Türkiyedeki Fiat Markasına yaklaşım konusunda çok haklısın.Bizim insanımız Fiat a o para verilmez diyecek, hatta internetteki yorumlarda buna başlamışlar bile.
Bence Fiat, 500 modelinin baz versiyonunu daha düşük donanım ve kalitede tutup fiyatını 20000YTL lere çekseydi en azından Türkiye için satış rakamlarının daha yüksek olmasını sağlayabilirdi.Ancak tekrar belirteyim ki mevcut 500, kalite, donanım ve efsanesi ile bence fiyatını hakediyor.Tabi ben alırmıyım almamEn azından kendime almam
valalhi harika ama 28 milyar ile 35 milyar arasında yüz farklı tasarımı oalcak bu aracın aynı mini kuper gibi
arda abi bak sen bıle ben almam dıyorsun acıkcası bende onun yerıne bravo alırım eger fiat dusunsem ve o kadar param olsa cok acık 2 ornek iste...birde soyle birsey var 100 hp lik motor maksımum tork unu 4250 d/d uretıyormus bu dusuk devırlerde cekıs sorununa yol acmaz mı ayrıca fire motorda yada starjet den neden cok daha yuksek bir devirde uretıyor maksımım torkunu...birde ayrıca buna ek olarkam bgn hangi gazetete hatırlamıyorum fiat ek olarak 4 sayfa gazete yapmıs cok hosuma gitti gp bravo linea ve 500 hakkında kucuk bılgılerın oldugu birseydi fiatı cok takdir ettım reklam ve reklam stratejisi boyle olur hic bi firma bole bise yapmazken fiatın fuar zamanı bunu yapması son derece akllıca bise bence...
Konu ERC tarafından (11/10/2008 Saat 21:32 ) değiştirilmiştir.
Forever DJ Tiestooooooooooooooo...absolutely Trance dj in the universe...
Ercan, zaten Bravoya bakan bunu almaz buna bakan Bravo almaz
Ancak Fiat 500 gerçekten diğer araçlardan farklı her yönüyle, o yüzden bence fiyatını hakediyor.
100hp lik motor spor versiyonda mevcut.Spor demek devir demekMax. tork miktarını biraz arttırmışlar devir bandını ileriye çekerek.Düşük devirlerde sıkıntı yaratacağını sanmıyorum.Zaten atmosferik motor.Sitesinde motor grafiğini inceledim.Eğer şekilde bir yanlışlık yoksa çok verimli bir makine olmuş 1.4 100bg...
ama arda abi max tork 4250 devirde elde ediyor gerci ben daha ıncelemedım grafıgı ama...sımdı baktım ve nerdeyse her devırde max yakın bi tork uretıyormus kucuk devırlerde de sorun olmaz herhalde o yuzden 2000 devirde bile cok guzel tork verıyormus...bu arada yerı gelmısken biride fire motorun grafigini koyarsa cok makbule gecer tesekkurler...
Konu ERC tarafından (12/10/2008 Saat 12:54 ) değiştirilmiştir.
Forever DJ Tiestooooooooooooooo...absolutely Trance dj in the universe...
italyada 500ün fiyatı 11.150€ puntonun fiyatı 11.750€'dan,almanyada 500 10.900€ punto 11.950€'dan başlıyor Türkiyede ise 500 28000den punto ise 24750den başlıyor...diğer ülkelerde az da olsa 500 ucuz olmasına rağmen türkiyede niye 500 daha pahalı?Bence falza zaman geçmeden 500 ucuzlar..puntoda olduğu gibi..Bu tofaşı napmalı bilmiyorum hala doğan sattıklarını zannediyorlar..
ben fiyat ları tofasın belırledıgını sanmıyorum arkadaslar tofas artık sadece ama sadece fiatın ulkemızdekı fabrıkası fıyat a satısa hıc bır seye karısmıyor sadece uretıyor benm bıldıgım tabi bu birde.bgn ınceledım 500 gercekten gp kadar guzel durmasada kalıtelı duruyor bence helekı ic mekanı yanında copper falan hat etmıs on gogus govde rengı secilebılınıyormus bile o yuzden bence fiyat biraz yuksek olsada makul...
Forever DJ Tiestooooooooooooooo...absolutely Trance dj in the universe...
ana fiyatları tabiiki italya belirler ama eğer diğer ülkelerde 500daha ucuzken tr'de pahalıysa bunun sebebi tofaşın fiyat planlamasıdır.italya türkiye satış fiyatlarını belirlemez kesinlikle....mesela yılın belli zamanlarında kampanya olup fiyatlarda indirime gidiliyor o zaman da italya türkiyeyle irtibata geçip fiyatları düşürün mü diyecek her ülke kendi planlamasını kendi yapar her ne kadar fiyatlar arasında fazla değişiklik olmasa da.
zaten italya türkiyede 500lerin puntolardan daha pahalıya satılmasını niye istesinki diğer ülkelerdeki uygulamadan farklı olarak..
Konu GP61 tarafından (13/10/2008 Saat 21:10 ) değiştirilmiştir.
bence bunu yapan tofas degıl yok fiat avrupa sorumlusu yok fiat turkıye sorumlusu yok fiat turkıye satıs sorumlusu gibi fiatın kendı bunyesındekı kisiler belırler bence...benım tek bıldıgım tofasın artık fabrıka oldugu...
Forever DJ Tiestooooooooooooooo...absolutely Trance dj in the universe...
Arkadaşlar 500 ün diesel versionu harika olmuş ben beğendim açıkçası ama aklıma iğrenç bi durum da geldi paylaşmadan edemicem belki geyik olucak ama tr de yaşıyoruz bu olası yani bu arabanın diesel versiyonunu benzinli motor seçeneğiyle alan arkadaşın akaryakıt istasyonuna girer girmez yakıt türünün benzin olduğunu belirtmesi gerekiyor çünkü bizim akaryakıtçılar sormadan kafasına göre dolduruyorlar adam bu arabanın üzerindeki diesel yazısını dizel olarak algılayacaktır %90 ihtimalle
Bir arkadaşım 2007 de sıfır aldığı 3.20d sini benzinciye yanaştırıp 50 ytl lütfen demişti ve wc ye gitmişti döndüğünde adamın arabaya benzin koymakta olduğunu görüp şoka girmişti bi sürü mevzuu masraf vs araba kurtarıldı ama ne gerek var di mi
Nedense aklıma böyle bişey geldi sululuğum için herkesten özür dilerim
falla bu araba bende olsun da pompacıya yakıtını anlatması kalsın...
maalesef bu mümkün gibi grünmüyor ülkemize gelmesi bile biraz zor
Dün akşam Adana M1 Tepe real otoparkında bir fiat 500 aniden yanıma park etti. Hemen daldım tabi mevzuya. Tanıtım aracı mısınızdan girdim. Mıçılar çalışanı bir arkadaş reklam için getirmiş. Görmek isteyenler M1 Tepe Real Cinemaxx girişinde olacak araç bugün. Güzel araç beğendim Aldığım bilgiye göre de Adana'da sadece Mıçılar satacakmış.
kesinlikle çok güzel bir araç yapmışlar, bence fiyatı uygun olursa oldukça fazla satar.
(En azından Citroen C1 ve Peugeot 107 yi geride bırakır..)
hmmmmmmmm......
Green
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri