Ehehe, torpidoya bi delik açılsa bilumum motor işleri oradan halledilir o halde
Peki arkadaşlar bir soru daha..Bu Bravoda Blue&Me sistemi var deniyor,opsiyonel deniyor peki fiatın sitesinde neden opsiyon fiyatı yok bunun?Bir bilgisi olan var mı?
Birde şerit ihlal ikaz sisteminin videosunu Citroen C4 picassonun yabancı sitesinde görmüştüm şimdi aklıma geldi araçta ilerlerken diyelim gece hafif şekerleme yaptın ve direksiyon hakimiyetin kayboldu aracın ön tamponunun altında bulunan sensörler sayesinde yol çizgilerinden ayrılırsan aracın sürücü koltuğunun altında bulunan vibrasyon sistemini çalıştırıyor ve sürücüyü tatlı uykusundan kaldırıyor..Sistem bu şekilde çalışıyor..Fakat bizim TR yollarının coğunda bu çizgiler olmadığı için bu sistem iki günde sizlere ömür...Saygılar
Konu Linos tarafından (14/03/2008 Saat 11:34 ) değiştirilmiştir. Sebep: Flood! (Lütfen forum kurallarını okuyalım!!!)
GERİ SAYIM;Sen doğduğunda başladı ! Eğer (9) canlı bile olsaydın en fazla (8) kez kaçabilirdin Ölümden ! Bil ki (7) Düvele sultan dahi olsan yerin (6) Mekan olacak sana. En fazla (5) Metre kumaş götürebileceksin ! Kapatacaksın (4) açsanda gözlerini ! Bu (3) günlük fani dünyada Azraile (2) kat olup yalvarsanda nafile EceL geldiğinde (1) gün öleceksin ! İşte, o an herşey (0) dan başlayacak. Çünkü,
ÖLÜM BİR YOK OLUŞ DEĞİL,YENİDEN DOĞUŞTUR !
ya aslında Bizim Bravo'ların önü Gp'lara Çok benziyor sadece arka kıSımı Deiştirilmiş oda Çok Hoş Durmuş
GP 1.4 Active 77Hp + Vw Caddy Comfortline 1.6 TDI 105 hp
Emre zaten Bravo, GP ile başlayan Fiat ın yeni tasarım anlayışının ikinci ürünü.Benzemesi normal.Arkası ise Eski Bravo yu andırıyor...
ya ztn sensör oldu diyelim, hadi yolalrdaki çizgileride okudu. gece uyudunuz (allah korusun) ve koltuk titreşmeye başladı. siz onu hissetmezsiniz ki. çünkü bizim tüm yollarımız titreşimli,bozuk , çukur dolu,yamalı.... yani bi değişiklik olmaz bize, uyumaya devam ederiz. boşa para almiin
Konu CaGRi tarafından (15/03/2008 Saat 19:38 ) değiştirilmiştir.
Bugün test sürüşü yaptım.105 hp dizel dynamic stil paket var. bayıldım valla. araç çok iyi . fotoğraflarınıda çekiyordum ki pil bitti. bu arada dönüşte hemen sayısal oynadım. Çıkarsa yapacağım ilk şey gidip o arabayı almak olacaktır. Hadi hayırlısı akşam trt 1 de çekilişi bekliyorum.
GP 1.4 lt 77 hp Dynamic Egzotik kırmızı
STILO 1.4 lt 95 hp Active Kıyı Mavi
Ben de haftasonu hem forumdan arkadaşlarla buluştum hem de Kavaklıdere-Ali uğurlu iş birliği ile Bravoyu test etme şansı buldum kendilerine teşekkür ediyorum. Müslümle ve diğer arkadaşlarla tanışmak benim için gerçekten bir zevkti.
Bravo ya gelirsek beğendim diyemeyeceğim açıkcası. Dizel modelini tercih edecek olan birisi varsa bence 120 liği tercih etmeli. 105 liği kısacık parkurda basabildiğim kadar basarak kullandım ve benim 90 lık Punto ya göre sadece 0,2000 devir arası daha canlı olduğunu hissettim. Hatta kendi arabam bana daha seri bile hissettiriyor. Performans olarak en yakın rakiplerinden C4 ve Ford Focus 110 HP liklerin çok gerisinde bir 1.6 olmuş bu 105 lik. 110 luk Fordun ivmesi buna göre neredeyse benzinli turbo ivmesi gibi. Belki zamanla motor açılınca birşeyler değişebilir. Sıfır test aracından da tıkırtılar geliyordu eğer çok kaliteli olduğunu düşünenler varsa. Bence bu fiyatlara yine gelmiş oturmuş Ford 110luk dizel alınır binilir.
Debriyaj pedalında sürekli bir titreme ve vites kolunun gaza tepkisini tespit ettim ben de...
Bunu başka farkeden var mı yoksa kullandığımız araçta mı bir sorun vardı?
Sonunda bende test edebildim ve bi daha aşık oldum
Ne Mutlu Türküm Diyene!
Murat ; kesinlikle sizin kullandığınız aracın bir sorunu bu...Çünkü bende 2006 yılında kendi arabamı almadan önce bayiide bana bir test aracı vermişlerdi (grande punto) o araçtada aynen şu an senin tarif ettiğin şeyler vardı ve ben çok şaşırmıştım,fakat servis müdürü bana test araçlarının oldukça hırpalandığını bakıma girmesi gerektiğini söylemişti...Sonra kendi aracımı alınca tabi böyle bi sorun olmadı meğerse hakkaten o arabayı yıpratmışlar bayağı..
Test araçları daha yeni geldi bayilere, ne zaman yıpratmış bu araçları yurdum insanı
Vallahi ne söyliyim 90 lık puntodan sonra bravonun test aracı beni hiç tatmin etmedi...kalkarken çok hantaldı araba ya biz 4 kişi binince öyle oldu...yada araba açılmadığından ama 90 lık puntoyla bence kesinlikle eşit bi torka sahip değil bence...)75 lik dizel bile zorlasa bu test aracından ii kalkardı ...ikinci witesten sonra farketmiosun hızlandığını ama 1den ikie geçerken zayıf geldi bana
Bora 3 ayda 20000km normalde 3 günde test araçlarının bu halde olması anormal gibi
genelde test aracı 105 hp mjet dyna spor paket kırmızı herhalde kalkışta benide memnun etmedi belkide gazabasmaya korktuk motor durma noktasında kadar geldi araç olarak diyecek bişey yok ama motor konusu şüpheli 120 hp lik mjet olanı görmek lazım ben zaten tjet alıyorum
geri döndüm......
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri