Valla 2-3 cm den bence bişey çıkmaz.
Rakipleri 2-3 cm daha geniş hepsi bu. Lineanın bagajı 500 lt. Yeni Civic'in 389 lt. C sınıfı HB'lerden bile daha küçük. Kimse bunu dile getirmiyor. Diz mesafesinden de bahseden yok. Bence sadece Fiat olduğu için böyle eleştiriler yapılıyor. Benim arabada bile arkada 3 kişi oturttum. Gıkları çıkmadı.
Daha geniş olsaydı o uzunlukla beraber şimdikinden 100 kg daha ağır olurdu. Daha fazla tüketim daha az performans vs. Mutlaka bunları düşünmüşlerdir.
ömür geçer yol geçmez muhterem başkan..ayrıca 45.000 ytl lik volvoda park sensöründen otomatik klimaya esp den 8 havayastığına baya bişiler var..fazla reklam oldu ama almayı planlıyoruzda bi araştırmanın eseridir yani
İmkansız bir gerçeklik değil, bir görüştür. İmkansız bir iddia değil, meydan okumaktır. İmkansız potansiyeldir. Geçicidir. İmkansız yoktur.
Muhammad Ali Clay
SEAT LEON 1.4 TSI FR + FULL LED + SUNROOF + 18"
len sarı çiyanbizim 35.000 ytlik puntolardada ön yan perde diz hava yastığı abs ebd esp asr msr hba hillholder çift bölge dijital klima deri koltuk skydome mp3 set bodykit multijet motor park sensörü ve daha birürü şey var yani pek fark yok10 kağat cebine kalsınşaka bir yana tabiki volvo iyi araç ama üst sınıfa geçersem bu kesinlikle alfa olucak hele bugün serviste 3.2 6 silindir alfa gt görüp sesini duyunca kapaklarım kaydı mübarek çalışmıyor kükrüyor işçilik ise tam bir italyan şıklığında
Arkadaşlar lineanın 1.4 120 hp 16v motoru benzinli motorlarda yeni bir akım yaratabilir.yani hacim küçük ama beygir gücü yüksek.rakiplerimiz de bu konuda yeni motorlar çıkarabilir.test sürüşü yaptım araç baya bi iyi.
düşük yakıt tüketimi yüksek performans.
aracın 0-100 km hızlanma değeri 8.2 saniye.bu da küçük hacimli bir araç için çok iyi.
sizden istediğim linea megan kıyaslamasıydı ama araya başka araçlar da girdi.biz bu segmentte dişli rakip olarak meganı görüyoruz.sadece megan değil;corolla focus civic vs. bunlarda bizim rakiplerimiz.
verilen cevapların çogunda megan var.evet megan piyasa aracı tutuluyoda.performans olarak da iyi gibi gibi.bana göre çok büyükde fark yok aslında.
ama lineayı birde tofaş açısından değerlendirmek gerekiyo.
yeni bir araç(albeayla alakası yok)
yeni teknoloji
yeni bir yüz
yeni bir imaj(bitti artık doğan şahin)
artık araçlarımızın çoğunda güvenlik ön planda tutuluyor.
biz bu işe bravoyla devam edicez ve inanıyorum ki doğru yoldayız.
Lineada sizin de dediğiniz gibi eksiklikler var.bu eksikliklerinde giderilmesi imkansız değil.1.3 yerine 1.5 motor ya da 1.4 yerine 1.6 motor.baz modelinde arka koltuklarda başlıklar veya 4cam otomatiği.e araba birazda geniş olsaydı diyen arkadaşlar var.
vs.
Aracımızın reklamlarında ''sizi anlayan otomobil '' dedik.bu sözü sadece blue&me özelliğiyle özdeşleştirenler oldu.
Genel anlamda sizi anlayan otomobil:
*düşük yakıt tüketimi
*güvenlik
*stil (bence megandan daha fazla dikkat çekici bir araç)
*gelişmiş teknoloji
*uygun fiyat
*yerli üretim
*yaygın servis ağı
*sınıfında en geniş arka diz mesafesi (bence önemli)
*uygun yedek parça.
Türk tüketicisinin araç alımını etkileyen faktörler...
teşekkür ederiz....
20-30mm oldukça önemli bence.Kaldıki neredeyse 100mm geniş olanlar da var.Zaten platform Gp den.Bu yüzden hep söylediğim gibi safkan bir c sınıfı değil bence.Bagaj saplantılı bir ülke olduğumuz için ben Linea nın bagajının 500lt den çok daha büyük olacağını düşünmüştüm Tabi görünüş olarak birçok c sınıfından daha güzel...
Bu arada Linea ilk 3 ayda 3000 lik hedef satış miktarını aşmış (Sanırım 3280 adet satılmış) Tebrik ederiz Fiat ı...
Benim Fiatla ilgili önyargılarımı yıkan araba kesinlikle grande punto oldu.Bugün satmış olsamda bu sınıfta araç alıcak bir çok kişiye tavsiyem yine gp olucak.
Fakat Fiat,Linea ile Gp de yaptığı devrimi devam ettiremedi.Bravo bunu yapıcak gibi.
Lineanın bluetotth sms okuma gibi teknolojileri çok gereksiz bence.O özelliklerini vurgulayacağına sürüş rahatlığı ,sağlamlık,performans gibi konularda yenilikler yapıp bunları vurgulayabilirdi.
ben soruyo c sınıfı kıyaslama olarak ele alıyorum bu sınıftaki araçlara baktığımız da honda civic diyorum ama megan nın dizayini çok beğenmediğimden linea yı tercih edebilirim ama favorim bu sınıfta honda civic 125 bg motoruyla harikalar yarattığını kullanarak denedim bmw 316 ci yi rahat rahat geçmişti onu hatırlıyorum...
Linea ilk çıktığında herkes şekil olarak çok begendi. iyi bir talep vardı
Fakat ister dizel e ister benzinliye binen performans olarak hayal kırıklığı yaşadı.
Megane hem dizel hemde benzinlide performan olarak çok iyi .
arabaya önden bakıldığında line dan daha oturaklı gözüküyor.
Fiat ilk çıkarttığında 120 bg yi de çıkaracaktı.
1.3 ile 77 bg benz. Performansını begenmeyenlere bakın 120 bg motorumuz var bunu deneyin diyebilmeliydi.
çok zaman kaybetti. Araba piyasasında diğer rakipler bunu çok güzel kullandı.
Ekim ayında 120 bg gelecekmiş.
Biraz iş işden geçmiş gibi gözüküyor. Çünkü Megane dışında Astra Sedan geliyor.
Eminin ki meganı tahtından zorlayacak bir araba
Biliyorsunuz geçen senenin en çok satan HB Astra idi .
Bu yüzden linea nın iş gerçekten zor.
Çok büyük bir pazarlama hatası yaptılar.
1.4 Turboyu hemen pazara sürmeliydiler bence de. Ama sadece dizelle ( benzinli 77 hp alan yok pek galiba) elde ettikleri başarı bence iyi. T-Jetin satışını eylüle çekecekler. 1 aya kalmadan piyasada.Diğer opsiyonlar ve otomatik vites de satılmaya başlanacak. Megane'ın ve tüm opsiyonları ve 4 motor seçeneği satışta şu an . Öyle de bir avantajları var. Eylül ayında otomobil satışları hızlanacak. Yıl sonunda kadar da gittikçe artacak. Bakalım Linea tutacak mı?Tuttuğu kesin de lider olabilecek mi? Yıl sonunda belli olur.
Bence multijet 90 hp o araca az geliyor.Sizinle aynı fikirdeyim t-jet baştan sürülmeliydi piyasaya.
Bir de benim aklıma takılan bi soru var neden fiat daha büyük hacimli motorlar kullanmıyor artık ya da niye Türkiye ye gelmiyor hep 1.3-1.4 motorlar kullanıyor 1.6-1.9-2.0 motorlara nldu? Bnce alternatif olarak sunulmalı.
artık küçük motor yüksek beygir gücü akımı var fiat grupta t-jet vw grupta tsi gibi.Mesela vw nin 1.6fsi motoru kaldırıp onun yerine 7hp güçlü 1.4tsi motor koycakmış.Bu da vw nin üçüncü 1.4tsi motoru ediyor.dediğim gibi artık yeni moda bu
Evet dediğiniz gibi galiba...Ama linea nın rakiplerinin (focus-megane vs) 1.6 2.0 gibi motor seçenekleri varken fiatın bunu sunmaması bi eksiklik gibi geliyo bana.Çok tercih edilmeyebilir bu yüzden siparişle fln getirtilebilse çok iyi olur...
Sonuçta linea c sınıfnda büyük denebilecek bi araba..1.3 multijet gp ye yeterli olabilir çnkü hafif bi araç(linea ya göre) dobloda kullanılan 1,9 multijet de alternatif olarak sunulsa ne güzel olur büyük motor hacimli araç düşünenler için bi alternatif daha doğmuş olur...
Bu iki tercih arasında lineayı tercih ederdim tabiki emotion donanımlısı olması kaydıyla.
lakin c sınıf bir araç alacak olsam şu an c4 ler çok avantajlı 92hp Hdi=34000ytl.
110hp Hdi=38000 ytl kampayalı fiyatıyla bizim gp lerle aynı fiyat aralığında.kaldıki bir üst sınıf bir araç.donanım olarak 110 hp liklerin emotion dan eksiği yok benim bildiğim kadarıyla
*****ALFA ROMEO GIULIETTA 1.4 MULTIAIR 170 TCT*****
***MATT MAGNESIO GRIGIO***
*****SPORT PACK1 & 18" MATT BLACK WHEELS*****
evet ama abi şu anda c4 92 hp 39.098- 110hp 42.838 ytl ye çkmış durumda(opsiyonsuz) bayaa fark etmiş ya
hehe yeni gördüm pardon ağustos kampanyası varmış orda bayaa bi iniyo
Konu Dikici tarafından (30/08/2007 Saat 14:50 ) değiştirilmiştir. Sebep: flood.lütfen forum kurallarını okuyalım.: )
O modellerde gövde rengi kapı kolu yok.
Park sensörü yok ve metalik boya ekstra ücrete tabi. Motor güzel ama Citroene de pek güvenilmez. Çıkalı 3 seneye yakın oldu hala arka süspansiyon sorununu ve bazı elektronik sorunları çözemediler.
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri