Fiat denilince insanlar 1 adım kaçıyorlar. Kaçmalarıyla ve bununla doğru orantılı olarakta fiyatı çok fazla kaçıyor.
Fiat denilince insanlar 1 adım kaçıyorlar. Kaçmalarıyla ve bununla doğru orantılı olarakta fiyatı çok fazla kaçıyor.
Barış, bence tutulmama yargısı Tofaşın 1 yılda satmak istediği rakamın altında kalmasıyla ilişkilendirilmeli.Dolayısıyla bu yılın sonunda eğer beklenen satış hedefi yakalanamamışsa tutulmadı diyebiliriz.Şuan için tutulmadı demenin hiçbir temeli yok yani.2012 nin sonundaki satış miktarı fena değildi, yani beklenenin üzerindeydi.Bu yılın sonunda göreceğiz durumu,
Bence fazla satar mı? Çok satamaz tabiki.Neticede neredeyse 2 tonluk büyük bir suv/mpv karışımı araç.Kendi sınıfına göre yeterli miktarda satacaktır.Tabi b,c hatta d segmenti araçların satış adetine yaklaşamaz doğal olarak,
Çevremde zamanında Dodge Journey i beğenip olası servis-parça sıkıntısı nedeniyle almaktan vazgeçmiş kişiler vardı.Şimdi Tofaş Distribütörlüğüyle bu araçla ve Journey ile tekrar ilgilenmeye başladılar.Yani Journey e göre talep daha fazla olacaktır kesinlikle,
Fiat Önyargısının kaynağı ise maalesef Tofaşımızdır.Fiatın Avrupada biten teknolojilerini Türkiyeye getirip ülkemize gelen ithal araçlarla bunu halkımıza kıyaslama imkanı veren Tofaşımız bu önyargıya yol açtı maalesef.Bizim insanımız da bu eski teknoloji araçları güncel Fiat Teknolojisi sandı ve önyargı günümüze kadar geldi...
abi bence fiat getirmediği değil getirdiği teknolojiler yüzünden bu durumda. tipo tempralarda daha o zamanlarda dijital gösterge klima kullanılırken insanımız o zamanın teknolojisine ayak uyduramadığı için beyinli araba alınmaz dijital gösterge yaramaz diye yerden yere vuruyorlardı şimdiki arabalar geri zekalı herhalde bu kadar satıldığına göreayrıca kadranları (km devir vs) telli araç da yok analog da olsa elektronik gösterge. bundan önce tipom vardı o zamanlar tipo forumda takılırken zamanında fiat 2.0 tipolara yağ gösterge kadranı koymuş ne kadar ya var araçta diye araç sahipleri de şikayette bulunmuş yağ göstergesi bazen aşağıda(rampa aşağı) bazen yukarıda(rampa yukarı) duruyor diye. hal böyle olunca fiatta kadranı kaldırıyor araçlardan. ee şimdiki araçların her tarafı beyinli, her tarafı elektronik, bilgisayara bağlamadan detaylı arıza tespiti de yapamıyorsun kadranlar dijital(şuan yeni aveo, megane3,citroen c2-c3-c4,) adamlar 93 94 lerde getirdiler dijital göstergeyi çoğu kişi cesaret edemedi almaya şimdi ise alamayacaklar diye korkuyorlar tabiri caizse.
Halil, tamam tipo ve temprada bir miktar elektirikli ya da elektronik donanım vardı ama yine de özellikle motor, kaporta ve aktarma olarak kuş serisinin benzerleriydi.Bunlar bile Avrupada o dönemin bitmiş araçlarıydı.Fiat İtalya, bravo, punto, panda... üretirken bizler tipolara, unalara terfi etmiştik
Bizim insanımızın dijital gösterge grubuna bakış açısını iyi özetlemişsin
Fiat, önyargılarımızı kırabilirsek otomotiv endüstrisine birçok yenilik getirmiş bir firmadır zaten...
ewet kaporta motor olarak haklısın fiat tofaş aynı geliyor insanlara tipo doğan şahin motoru aynı aktarma farklı vs. ama şu bi gerçek tipo tempranın çıktığı yıllarda bi astra, vectra, golf, jetta her açıdan traş renoyu saymıyorum bile motor olarak 5silindir 2.0 16V 155hp lik marea ve bravo hgt lerde de kullanılan(daha sonra 147hpye düşürülen) motor vardı(sesine hastayım) aynı zamanda 8Vlik 120hp likti sanırım motor görev yapıyordu reno, opel, vw bu güçte bir motoru yok diye biliyorum o yıllarda fiat gerçekten de öndeydi teknoloji olarak ama hakkını yediler. neyse netice olarak fiat tam gariban arabası az paraya çok şey alabiliyosun![]()
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri