asagıdaki linkte calısma mantıgı anlatılıyor en alttaki videoda ise aynı mantıkta calısan multitronik aracın videosu
Continuously Variable Transaxle (CVT) Operation - YouTube
Audi A4 1.9 TDI multitronic 2004 - YouTube
asagıdaki linkte calısma mantıgı anlatılıyor en alttaki videoda ise aynı mantıkta calısan multitronik aracın videosu
Continuously Variable Transaxle (CVT) Operation - YouTube
Audi A4 1.9 TDI multitronic 2004 - YouTube
Bravo HGTurbo
Kaan
şimdi birinci video da farklı vitesler gösterilmemiş gibime geldi. zorluğa göre kasanak genişleyip daralarak hızı ayarlıyor gibi ama ikinci video da ayrıyetten vites dişlileri de var gibi çünkü devir ibresi dalgalanıyor...
bu şanzumana benzer bi şanzumanı köylü bi amca bulmuştu adına da ver kaç şanzuman diyordu,,, o programda audi dekişanzumana benzediği söylenmeişti![]()
şimdi 1. videoda basıncı ayarlıcak ecu tarzı bişey olmadıgından mecburen en dusuk ve en yuksek oranları gösterebiliyolar. 2. videoda ise devir dalgalanması normal cunku arac ecusu duruma göre motor devrinide ayarlıyor biyandan. hatta 2 video daha var techturkeyde paylaşmışlardı onlarda asagıda
0 to 120 MPH 2007 Nissan Altima 3.5 V6 CVT transmission - YouTube
Subaru: Lineartronic CVT - YouTube
Bravo HGTurbo
Kaan
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri