amaç tassarruf ise neden t-jet aldınız peki =) 1.6 105 lik mjet şu an daha seridir mesela tüplü t-jete göre =) sorumu yanlış anlamayın tercih meselesi..sadece sormak istedim![]()
amaç tassarruf ise neden t-jet aldınız peki =) 1.6 105 lik mjet şu an daha seridir mesela tüplü t-jete göre =) sorumu yanlış anlamayın tercih meselesi..sadece sormak istedim![]()
Konu Romeo_er2 tarafından (10/02/2011 Saat 01:02 ) değiştirilmiştir.
06 GTR 52
-Crossfit-
Forging Elite Fitness
Bende şimdi araç alıcak olsam T-Jet alırdım nedenmi?
T-Jet araçlar şehir içerisinde 8LT'yi geçmiyor diye biliyorum T-Jet kullananlar böyle diyor buna göre hesap yaparsak LPG takılınca 105 hp Bravo'dan daha ucuza yol yaparız. Yada neredeyse baş başa eşdeğer olur.
LPG'nin artılarıda var eksileride tabiiki.
Tamam LPG takılınca perf. düşüşü oluyor ama canın sıkıldı diyelim yada gaza geldin birisi ile yarışıcaksın alırsın benzine basarsın gaza gidersin normalde alırsın LPG'ye ucuz ucuz gezersin.
Benzinli araçları 15000km'de bi servise sokarken biz dizel sahipleri 10000km'de bir servise gidiyoruz biz 3 kere servise girerken benzinli araç sahipleri 2 kere giriyor burdanda karları var. LPG'nin bakımı o kadar fazla bişeyde değil kullananlardan duyuyoruz. T-Jet bir Bravo veya Punto ile Dizel bi Bravo veya Punto arasında en azından 2000TL+ gibi bir fiyat farkı var-ki bu sadece göz ucuyla bakıldığında alıcak olsanız emin olun şu arabanın şusu var bu arabanın busu var derken aradaki fark artabilirde azalabilirde.
Çok uzun oldu ama neyse
Uzun lafın kısası, ben bu aracın borcu bitince değiştirmeye gidicem ve tahminimce T-Jet Bravo almak için uğraşıcam. Artık mazot un bi espirisi kalmadı baksanıza 3.45 mazot 4.00 benzin 2.16 LPG YUHH diyorum başka bişey demiyorum
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri