Alıntı skystar37 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Her markanın servis prosedürleri farklıdır. Ancak bir parça arızası eğer kronik ise karşılanması lazım fakat bizim ülkemizde bu karşılamalar daha çok muhasebe departmanına ödeme için çağrılma esnasında oluyor.

Sorununuz ile ilgili olarak en doğrusu citroen ile görüşmeniz. Umarım maddi manevi sorunsuz bir şekilde atlatırsınız.

Geçmiş olsun.

teşekkür ederim
yetkili servise fiatın bu olaylarda böyle yaptığını belirtiyim mi?
ayrıca bu sorun citroenin bir forumunda nerdeyse c3 lerin hepsine yakın var.bunlarıda belirtmek lazım o foruma girseler uyarıcam birlik olup topluca hakkımızı arıyalım diye ama foruma artık giren yok sizlerde bu sorun olanlarda bunun çözümü için forum olarak topluca dava açtılarmı.illaki mahkemeye filan gerek varmı yani.