Size kesilen 1000 tl lik faturada ne yazilmis
1000 tl odediginize gore size indirim yapilmis neden indirim yaptilar size
Bende degistirdim montaj ucreti odedim 80 tl aracim 2006 model garantisiz 2 ay kadar oldu saniyorum
Size kesilen 1000 tl lik faturada ne yazilmis
1000 tl odediginize gore size indirim yapilmis neden indirim yaptilar size
Bende degistirdim montaj ucreti odedim 80 tl aracim 2006 model garantisiz 2 ay kadar oldu saniyorum
Bana once 1815 falan dediler sonra %50 indirim yapalim dediler israr edince biraz daha yaptilar faturada elektrik direksiyon sokme takma diye kesildi degisti falan yazmiyor pek isinize yararmi bilmiyorum ama Sitede mevcut faturam basligi city arizami giderdim buyrun faturasi gibi bir baslikla acmistim bir bakin isterseniz
burada emeği geçen arkadaşlara cok teşekür ederim bende de aynı arıza vardı aydın arkadaşımızdan cesaret alarak yaptırdım toplam 2200 tl tuttu ben 1100 civarı ödedim bu yüzden 01 01 2012 tarihi itibari ile başvuruda bulunacağım inşallah bizde mutlu sona ulaşırız
arkadalar,city arızası nedeniyle ödediğim parayı geri almak için tüketici hakem heyetine başvurdum ve kazandım. paramıda alacağım inş. kararıda buraya en kısa zamanda ekleyeceğim. hakkınızı arayın. ben 2009 da ödediğim parayı alacağım şimdi. bilginize
ibrahim hadı hayırlısı parayı alda
bilgileri paylaş burada 2. kazanılan zafer yakınnnndaaaa
en kısa zamanda ekliyorum inş.![]()
evet ibrahim bey kararı eklerseniz çok seviniriz. ben de yeni değiştirdim tüketici haklarına başvuracam elimde 2 tane karar evrağı olursa daha etkili olur heralde![]()
Bende 8 gün önce aracımı 2. el aldım 2008 model..bu sorunun olduğunu bilseydim inanın gp hiç bakmazdım 2 ay clio hb bakmam sonucu şans eseri çok temiz olan gp'la rastlaştık ve 2 gün içinde alma kararı aldım ve alındığında babam servise götürdü direk yanlış hatırlamıyorsam direksiyon milini ( yanlışta söylüyor olabilirim fakat direksiyonla alakalı bir parçayı ) değiştiricez ücretsiz demişbende şaşırmıştım neden ücretsiz acaba diye demek bu yüzdenmiş...
selam arkadaşlar, yaklaşık 10 gün önce city arızası yaşadım. Topkapıdaki fırat otoya götürdüm aracımı ve city arızası olduğunu söylediler ve 1500tl bedeli olduğunu söylediler. Bende fiat çağrı merkezini aradım aracım 2006 model olduğu icin garanti kapsamı dışında olduğu için %50 si sizden dediler. Ben bu formda yazan tüm bilgiler ile üstlerine gittim bakalım ne olacak. En son 750 tl yi verip yaptırıcam ve tüketici haklarında hakkımı arıyacam. Gerçekten bunlar kafalarına göre iş yapıyorlar. Bence servis bu işte çok büyük rol oynuyor.
Herkese merhaba, 2 hafta önce city arızası iyice büyüdü ve direksiyonu bırakınca kendiliğinden dönmeye başladı araç sola çekmeye başladı. Bi ustaya gösterdim ve direksiyonun kendiliğinden döndüğünü söyledi ve tekrar başka bir fiat servisine gittim. City motoru arızalı dedi ve ben de daha önce fırat oto ile görüştüğümü söyledim. Sağolsunlar Gürses oto tekrar fiat merkez ile görüştü ve arızanın tamamen ücretsiz yapılcağını söylediler. Parçanın siparişi verildi ve geçen günlerde servis aradı ve ücretsiz olarak değiştirdiler.
Gürses otoya ve Grandepunto sitesine, tüm üyelerine çok teşekkür ederim.
Herkese merhaba,
Aynı sorun bende de var. Serviste masrafı 1900 tl, siz bilmem kaçını ödeyin dediler. Arızalı olan parça basit bir servo motoru. Kimi araçlarda sadece sensör hatasından dolayı bu ışık yanıyor.
Bu kadar kişinin aracında aynı sorun var, çoğunlukla da 2006 modellerde. Ve Fiat müşteri memnuniyeti kapsamında parça masrafının çoğunu karşıladığını söylüyor. Ortada kronik bir arıza yoksa, neden böyle bir uygulamaları var?
Size bir soru daha soracağım, değeri 25000 TL olan bir aracta 2000 TL'lik parça olur mu? Bunu bence bir düşünün. Bu araç tasarımının ve üretiminin mantığıyla ters orantılı. Bir araçtaki en pahalı parça motorun kendisidir. Ki 2 ay önce Kartal Oto Sanayi'de sıfır orjinal Clio 1.4 motorun kendisi (yağ karteri, bujileri) dahil 1800 tl idi.
Acaba arızaya sebep olan parçanın gerçek değeri kaç? Bence önce bunu bir araştırmak gerekiyor...
Fiat'ın müşteri memnuniyeti anlayışını yorumlarınıza bırakıyorum.
benimde daha 40000 km olmamış aracımın sağ aks ve aks sportu arızalı. servis sadece 1 parçaya 800 lira gibi bir rakam istedi. aracın garantiside yok bende dün fiata mail attım.italyadaki fiattada attım aynı maili. bugün aradılar sorununuzu çözcez dediler bakalım yarın ola hayrola.
tüm arkadaşlara teşekkür ederim
ben bu ayın 2 si gibi tüketici hakem heyetine baş vurdum dün servisten aradılar fiatın tamamını ödemeyi kabul ettiğini faturanın tamamını ödeyeceklerini söylediler bugün gittim imzaları attık pazartesi inşallah paramı alacağım darısı diğer tüm arkadaşlarıma
tüketici heyeti ile görüştüğümde bana firmanın kabulendiği durumlarda böyle yaptıklarını belirtiler
Arkadaslar haklılıgınız yasal yollardanda kanıtlanmış şahsen mutlu oldum şimdi yardımcı olan arkadaslara tesekkur ettiniz şimdi bundan muzdarıp olan veya olabılecek arkadasların sizlere tesekkur etmesıni istemezmısınız ? İstersınız insallah lütfen sizlerde Aydın abi gibi lehinize verılen kararı forumda paylasın ki ılerıde şikayet eden arkadasların ellerinde daha fazla belge olsun
Zeynel KARACAN
"Allah bir ülkeye yardım etmek isterse, onun elinden tutmak isterse başına Mustafa Kemal gibi lider getirir"
benim elimde hakem heyeti kararı olsa ben hemen koyacaktım ancak ben hakem heyetine başvurduktan sonra hakem heyeti savunma için bayiye yazı gönderince bayi fiat merkezle konuşmuş fiat merkez ödemeyi kabul etmiş benim paramı bu yüzden hemen ödediler
hakem heyetindeki arkadaşlarla görüşünce firmalar haksız olduğu durumlarda böyle davrandıklarını savunma olarak ödendi belgesi gönderdiklerini öğrendim
yani benim elimde her hangi bir belge yok ama elimden gelen başka bir şey olursa ben yardımcı olmaya hazırım
Arkadaşım servis veya fıat hakem heyetıne sorunun cozuldugune dair belge gonderıyor durum senın lehıne oldugu ıcın hakem heyetıde sana bıldırımde bulunuyor cevap verıyor yanı kısaca cevabında karsı tarafın suclu oldugu ve sızın madurıyetınızın gıderılmemesı durumun da 30 gun ıcerısınde yasal haklarınızın saklı kaldıgını ve bu suresonunda karsı taraf halen sızın madurıyetınızı gıdermemıs ıse ........ tüketıcı mahkemesıne basvurmanızı soyluyor kısacası tuketıcı hakem kararı senın elıne karar veya cevap verıyor ılerıde aynı sorunu yasarsan ıslerının cokdaha kolay ve zahmetsızce olması ıcın kararı gıt al hakem heyetınden derım
Zeynel KARACAN
"Allah bir ülkeye yardım etmek isterse, onun elinden tutmak isterse başına Mustafa Kemal gibi lider getirir"
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri