Orijinalini görmek için tıklayınız : Arıza-Arıza-Arıza
selcukkuvvet
21/01/2012, 00:13
arabamın adını arıza olarak değiştirdim....çünkü önce fren müşürü bozuldu orjinalini alıp taktırdım şimdide el freni arıza ışığı yandı bir hafta sonrada motor arıza ışığı yandı, bilgisayara baglattım basın dengesizliği dediler akışmetremi neymiş... tüm ampullerimin doğru çalışmasına rağmen ampul arıza ışığının devamlı yanıyor olması da cabası.... bizim arıza antropoza giriyo galiba çekiştende düştü... 1.3 multijet bu arada 115.000 de. değerli ustalar lütfen yardım edin neden oluyor bunlar ve kaça patlar?
Orjinal ampülleri kullandığınıza emin misiniz? Bu araçlar biraz hassas orjinal ampül kullanmadığınızda tüm ampüller yansa bile arıza lambası yakabiliyor..
Dizel kullanan ve başına gelmiş arkadaşlar sizi aydınlatacaktır ama sorun varsa araçta çekiş düşmesi normal...
kadir1982
21/01/2012, 01:31
merhabalar konu açılmışken gecen gün benimde arka sağ park lambası patlamıştı fakat arıza ısıgı yanmadı
Tayfun-E30
21/01/2012, 02:13
115.000km olmuş tabiki bazı problemler olucaktıkr akışmetreyi yenilerseniz çekiş problemi düzelicektir ,yakıt düşücektir ayrıca bir an önce değiştirmeniz lazım önce bir temizletmeyi deneyebilirsiniz, el freni lambası neden yanar bilmedim switchi falan takılı kalmış olabilir balata ikazı olmadına eminmisiniz? ampul agrızası olarak ilk çalıştırdınızda hangi ampulun patlak oldunu yazmıyormu? plaka lambaları patlaksa falanda yakıyor ayrıca tam kontrol ettinizmi bu arada benim arabada galiba arka parkta yakmıyor ağrıza lambasını..
el freni lambası büyük ihtimalle fren hidroliği azalmıştır ondan kaynaklanıyordur
cemal arslan
21/01/2012, 10:12
hava akışmetre zamanla is tutar ve saçma sapan değerler verir...ancak o km deki bir araçta muhtemelen temizleme fayda etmeyecektir.
değişmesi lazım.
siz siz olun 10-20 bin km de bir akışmetreyi temizletin...zor bir şey değil..kendiniz dahi yaparsınız..balata spreyi ile üzerindeki isi atarsınız...
selcukkuvvet
21/01/2012, 10:46
115.000km olmuş tabiki bazı problemler olucaktıkr akışmetreyi yenilerseniz çekiş problemi düzelicektir ,yakıt düşücektir ayrıca bir an önce değiştirmeniz lazım önce bir temizletmeyi deneyebilirsiniz, el freni lambası neden yanar bilmedim switchi falan takılı kalmış olabilir balata ikazı olmadına eminmisiniz? ampul agrızası olarak ilk çalıştırdınızda hangi ampulun patlak oldunu yazmıyormu? plaka lambaları patlaksa falanda yakıyor ayrıca tam kontrol ettinizmi bu arada benim arabada galiba arka parkta yakmıyor ağrıza lambasını..
ampulleri kontrol ettim hepsi yanıyor fakat kısalar orjinal değil beyaz halojen:) ondan sanırım.
selcukkuvvet
21/01/2012, 10:47
115.000km olmuş tabiki bazı problemler olucaktıkr akışmetreyi yenilerseniz çekiş problemi düzelicektir ,yakıt düşücektir ayrıca bir an önce değiştirmeniz lazım önce bir temizletmeyi deneyebilirsiniz, el freni lambası neden yanar bilmedim switchi falan takılı kalmış olabilir balata ikazı olmadına eminmisiniz? ampul agrızası olarak ilk çalıştırdınızda hangi ampulun patlak oldunu yazmıyormu? plaka lambaları patlaksa falanda yakıyor ayrıca tam kontrol ettinizmi bu arada benim arabada galiba arka parkta yakmıyor ağrıza lambasını..
balata ikazı mı? işte unlem ısaretı etrafı yuvarlak cevrılı kırmızı ısık :hmm:
selcukkuvvet
21/01/2012, 10:48
hava akışmetre zamanla is tutar ve saçma sapan değerler verir...ancak o km deki bir araçta muhtemelen temizleme fayda etmeyecektir.
değişmesi lazım.
siz siz olun 10-20 bin km de bir akışmetreyi temizletin...zor bir şey değil..kendiniz dahi yaparsınız..balata spreyi ile üzerindeki isi atarsınız...
Nerde oluyor ki bu akısmetre yerini bilmediğimden..
slm selcuk ariza lamba sorunu bendede var di sana tavsiyem oncelikle hava sistemindeki hortumlari birbirine baglayan butun kelepceleri kontrol et gevseme olunca ondan dolayi ariza isigi yanabilir hava akis metresi ise motorun ustundeki hava filtresini motoro dogru takip edince ilk soketin (elektronik fisin) takili oldugu hava borulari ile ayni siyah renkte bi parca sokmeden tum kelepceleri kontrol et bence ozellikle turboya giden hava aksaminin baglantilarini temizlik konusunda arkadaslar yukarida bilgi vermis zaten kolay gelsin umarim en kisa surede tum sorunlari halledersin
Ampuller sağlam olabilir, ancak 10 W yere 5 W ampul takarsan arıza ışığı yanar benim başıma öyle gelmişti. El kitabında ne , ne kadar Watt kullanacğın yazar.
el freni lambası büyük ihtimalle fren hidroliği azalmıştır ondan kaynaklanıyordurfren hidroliğinin azalması demek balatalarının bitmesi demektir yada hortumlardan kaçak vardır (büyük problem ) bi konrol ettirin derim .
arabamın adını arıza olarak değiştirdim....çünkü önce fren müşürü bozuldu orjinalini alıp taktırdım şimdide el freni arıza ışığı yandı bir hafta sonrada motor arıza ışığı yandı, bilgisayara baglattım basın dengesizliği dediler akışmetremi neymiş... tüm ampullerimin doğru çalışmasına rağmen ampul arıza ışığının devamlı yanıyor olması da cabası.... bizim arıza antropoza giriyo galiba çekiştende düştü... 1.3 multijet bu arada 115.000 de. değerli ustalar lütfen yardım edin neden oluyor bunlar ve kaça patlar?
115.000'deki aracın bu gibi proplemler çıkartması gayet normal hele de ikinci el almışsan ve nasıl kullanıldığı mullak ise arıza da kaçınılmaz oluyor
sıkma canını ufak çaplı proplem yaratması normal bu km den sonra
Bence gittiğiniz yeri bi değiştirin sonrada beyin kontrolü yapılsın belkide beynin kendisinde sıkıntı olabilir yakın zamanda motor yıkattınız mı acaba... akışmetre sensörü ve onda sıkıntı yoksa turboya bi baktırın...
GP COSKUN
14/04/2012, 15:40
ampüllerin tamamı sağlam durumda iken ampulş arıza ışığı yanması genelde standart dışı ampül kullanımından özelliklede sonradan takılan led ampuüller yada beyaz park ampülleri gibi malzemelerden kaynaklanabiliyor
muhakkak cam götlü diye tabir edilen ampül çeşitlerini kullanınız
hava akışmetreniz arızalanmış olabilir zaten arıza kodunda da durum belli olmuş motor arıza ışığının yanması bu durumda gayet normal ayrıca aracınızın çekişten düşmeside bu durum yüzünden kaynaklanıyordur
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.