Orijinalini görmek için tıklayınız : Kaza Sonrası Bitmeyen Aksilikler
Bildiğiniz gibi 11.09.2011 Pazar Maşukiye buluşmasına giderken kaza yaptım ve hasar sadece arka tamponda idi.... Hiç bir arıza durumu olmaksızın aynı gün aracı kullandık, İstanbul' a döndük vs...
Ertesi gün Kozyatağı Fiat Arma Oto yetkili servisine aracı teslim ettim ve ekspertiz yapıldı ve hasarın arka tampon değişimi ile çamurluğun boyanması şeklinde olduğu bildirildi. En geç 17.09.2011 cumartesi ya da 19.09.2011 Pazartesi teslim edeceklerini bildirdiler...
Gelin görün ki aracımı malesef hala teslim alamadım. 17.09.2011 cumartesi hasar işlemlerinin tamamlandığı ancak araç da elektronik bir arıza tespit edildiği, nedeninin araştırıldığı, tespit sonrası geri dönecekleri bildirildi...
22.09.2011 çarşamba günü elektronik beyin de arıza olduğu ve nedenini bile bilmedikleri "VALLA İÇİ BİLİNMEYEN BİR KUTU" diye tabir ettikleri 1.580 TL. lik parçanın değişmesi gerektiğini ve bedelin bana ait olduğu bildirildi. Aracın parça değişimi yapılmadan çalışmadığı, marş basmadığı gibi büyüüük büyüük cümleler kuruldu...
Sağolsun Coşkun arkadaşımızın da tavsiyeleriyle servis ile girdiğim mücadelenin detayını aşağıda dün Fiat Genel Merkeze yazılı olarak bildirdiğim şikayet mesajımda görebilirsiniz... Aynı zamanda çağrı merkezine telefon ile de bildirdik, ticket açtılar ve yetkililerin bize en kısa süre de geri dönüş yapacağını bildirdiler...
Ayrıca yine Coşkun' un yönlendirmesiyle kaskoya Anadolu Sigorta Hasar Bölümüne ve ekspertiz yapanlara da durumu yazılı olarak anlattım...
Kadosan da daha önce fiat yetkili servis de yıllarca çalışmış, tanıdık bir usta ile de görüştük. O' da durup dururken hiç bir şekilde bozulmayacağını ve Fiat Merkeze bildirip, hiç bir ödemeyi kabul etmememizi söyledi...
Çalışır durumda bıraktığım ve bugüne kadar hiç bir sıkıntı yaşamadığım aracım şu an serviste çalışmaz durumda yatıyor...
Siz olsaydınız ne yapardınız??? Çıldırmamak gerçekten içten değil...
__________________________________________________ __________________________________________________ ___
Fiat genel merkeze yazılan mesaj:
Sayın yetkili,
11.09.2011 - Pazar günü izmit körfez de aracım kaza nedeniyle sol arka tampondan hasar aldı ve gün içinde hiç bir sorun yaşamadan aracımı kullanmaya devam ederek İstanbul' a dönüş yaptım.
12.09.2011 Pazartesi günü aracımı sadece sol arka tampon hasarı ile çalışır durumda olarak
Kozyatağı Fiat Arma Oto Yetkili servisine teslim ettim.
İlgili günün akşamında ekspertiz gelerek hasar tespiti yapıldı ve Arma Oto' dan hasar ile ilgili olarak hasarın sadece tampon değişimi, çamurluk boyası şeklinde olduğu, hiç bir mekanik aksam problemi olmadığı ve 17.09.2011 Cumartesi ya da 19.09.2011 pazartesi günü tarafıma teslim edileceği bilgisini aldım.
17.09.2011 Cumartesi günü Arma Oto'yu arayarak, aracımın işlemlerinin ne aşamada olduğunu ve ne
zaman teslim alacağımı sorduğumda tüm hasar işlemlerinin tamamlandığı ancak aynı gün (17.09.2011 cumartesi günü) elektronik bir arıza tespit edildiği ve sorunun kaynağının araştırıldığı bilgisini öğrendim.
Nedenini sorduğumda servis yetkilileri bilemediklerini bildirdiler ve 19.09.2011 pazartesiye kadar sorunu çözeceklerini söylediler.
19.09.2011 pazartesi günü tekrar Arma Oto'yu aradım ve sorunun kaynağını hala bulamadıklarını ve haber beklememi rica ettiler.
20.09.2011 Salı günü tekrar Arma Oto yu aradığım da hala üzerinde çalıştıklarını, bir türlü bulamadıklarını, test ettiklerini, sorunu bulabilseler zaten hemen yapıp, teslim edeceklerini söylediler. Ardında da ısrarla ve sürekli daha sorunun kaynağını bulmadan, hiç bir bilgiye sahip değilken "bu durumun zaten başıma gelebileceğini, beni yolda bırakabileceğini, olacağı varmış" gibi cümleler kurarak sorunun zaten varolduğunu iddia ettiler.
21.09.2011 Çarşamba günü tekrar durumu sormak için aradığımda; "biz de zaten sizin arayacaktık, aracınızdaki sorun maliyetli birşey, gelin yüzyüze konuşalım" dediler. Sorunun ne olduğunu sorduğumda elektronik beyin arızası olduğunu ve parçanın değişmesi gerektiğini bunun 1.580 TL. maliyetinde olduğunu söylediler.
Ben de aracımı çalışır durumda bıraktığımı ve aracımda kaza sonrası tampon hasarından başka hiç bir problem olmadığını, hiç bir arıza uyarısı almadığımı bildirmeme rağmen 1.580 TL. maliyetin bana ait olduğu bildirildi.Hiç birşekilde kabul etmediğimi söyleyince yüz yüze görüşmek istediler ve bu sabah Arma Oto'ya eşim ile beraber gittik, sorunun neden olabileceğini sorduk. Kazadan mı yoksa başka bir sebebi var mıdır diye sorunca servis ustaları "sonuçta elektronik bir parça ve içi bilinmeyen bir kutu" şeklinde oldukça amatör, hiç profesyonel olmayan komik bir bildirimde bulundu. Ayrıca, yazıktır ki sorunun bu parça değişimi ile çözüleceğinden nasıl emin oldunuz, başka bir parçayla denediniz mi sorusuna başka bir aracın arızalı ama arızasının nedenini bildiğimiz bir parça ile kontrol ettik gibi bir cevap aldık. Böylesine ciddi maliyeti olan bir arızayı sıfır parça ile denemek yerine başka bir arızalı parça ile test etmek de ayrı bir komedi.
Hasar sonrası İzmit'ten İstanbul' a kadar kullanıp, ertesi gün aracı çalışır vaziyette hiç bir arıza uyarısı vermeden teslim ettiğim aracım şu an da Arma Oto' da çalışmaz durumda bekliyor, marş basmıyor ve hala aracımı teslim alamadım ayrıca tarafıma nedenini bilemedikleri bir arıza için 1.580 TL. gibi ciddi bir masraf çıkartılıyor...
Bu parçanın hiç bir şekilde durup dururken bozulma ihtimali olan bir parça olduğunu düşünmüyorum... Ya servis görevlilerinin hatası ile ya da kaza nedeniyle arızalanmıştır. Hiç bir şekilde ekstra bir maliyeti kabul etmiyorum ve çalışır durumda bıraktığım aracımı aynı şekilde çalışır durumda, sorunsuz olarak teslim edilmesini talep ediyorum...
Ayrıca aracım yaklaşık 2 haftadır serviste olduğundan, taksi vs kullanarak ekstra maliyetlere katlanmak durumunda kalıyorum...
En kısa sürede geri dönüşünüzü ve durumun düzeltilmesi konusunda yardımlarınızı rica ederim...
Teşekkürler,
Özlem Çufaoğlu
Canım, davanda sonuna kadar haklısın. LÜtfen sakın vazgeçme. Hata kiminse bir şekilde ortaya çıkacak. Kaza sırasında olduysa kasko, oradaki yanlış müdahale sonucu olduysa (ki ilk günden beri böyle olabileceğine dair bir his var içimde) servis tarafından bu hasar ödenmeli ve bir an önce arabanı sana vermeliler. Hatta bir avukata bile danışmanda fayda var. Yeri geldiğinde taksi vb.. giderlerini bile onlardan talep etme hakkın olmalı.
Böyle sorumsuz ve lakayıt davranan sözde ustalardan gelde nefret etme :S :S
SpyHunter33
23/09/2011, 23:33
bütün satırları okurken sinirden dellendim :S ya bu kadar olur. Ne kadar garip bir şey ki çalışır haldeki araç bir anda beyin arızası yapıyor !!! ve marş basmaz halde yatıyor çok garip ! çok büyük geçmiş olsun inşallah en kısa zamanda hiç bir ücret ödemeden aracınıza kavuşursunuz
abulbul08
23/09/2011, 23:34
Geçmiş olsun
Üzücü bir durum
engincantan33
23/09/2011, 23:40
sınırlenmemek elde değil!!! mutlaka bırseyler yapılmalı!! cok gecmıs olsun
rehber28
23/09/2011, 23:44
servıse verırıken aracı kontrol edım alıyorlar ozaman arza cıkmadıysa sonradan arza cıkarıyorlarsa onlarda sorun sakın kabul etmeyın arza masrafını
hayret bir olay... sonuna kadar yanınızdayız özlem... davanızdan vazgeçmeyin...
böyle rezillik olmaz... arka tampon değiştirirken beyini nasıl bozdular acaba... çok yetenekliler...bunları yetenek sizsinize çıkarmak gerek.. kesin birinci olurlar...
Ya inanın günlerdir uykularım kaçtı, sürekli düşünüyorum acaba gerçekten bir arıza mı vardı, insanların günahına mı giriyorum diye ama bana hiç bir neden bildirememeleri "olacağı varmış" gibi komik cümleler kurmaları ve en önemlisi de arızanın nedenini bilmedikleri ama bu olduğundan %100 emin oldukları şeyi yine arızalı bir parça ile test etmeleri çileden çıkarıyor...
Şimdilik fiat merkez den cevap bekliyorum ve bana geçerli bir neden sunamadıkları sürece hiç bir şekilde geri adım atmayacağım...
çok geçmiş olsun insan başınızdan geçenleri duyunca hayrete düşüyor diyicek hiç bişey yok allah iyi insanlarla karşılaştırsın.
rehber28
24/09/2011, 00:00
aracı servıse verırken konrol edıyorlar soylenenler dısında bır sorun varmı dıye belkı bır calısanın hatası kım bılebılır o yuzden gerekırse mahkemeye kadar gıdın
GP COSKUN
24/09/2011, 00:09
özlem şimdi beklemede kal sana telefon da anlattığım gibi aracı sağlam teslim etmek zorundalar
fiattan gelecek cevaba göre hareket edeceğiz hiç sıkma canını gerekirse ilçe hakem heyetine ve tüketici mahkemesinede taşırız konuyu davanda sonuna kadar haklısın
sahin057
24/09/2011, 00:18
geçmiş olsun davanda sonuna kadar haklısın
emrahisilti
24/09/2011, 00:57
çok sıkıcı bir durum.Fakat beyin bildiğiniz gibi elektronik bir parça.Arızalanabiliyor.Evimizdeki tv buzdolabı nasıl bir anca çalışmaz hale geliyorsa buda aynısı.Servisin aracı sağlam teslim aldık gibi bir belge verdiğini sanmıyorum,ya da verdikleri belge beyin ile ilgili değildir.Hangi servis içerde beyin arızası çıkarmayacağı garantisi verebilir ki..Daha önce yetkili servis bakımlı ise fiat iyi niyet göstergesi olarak bir miktar indirim yapabilir diye düşünüyorum.
GP COSKUN
24/09/2011, 01:17
sonuçta araç yetkili servise yürür çalışır vaziyette teslim edilmiş
burada söz konusu bir arızanın meydana gelmesi kullanıcı hatasının olmadığının garantisidir ve üretici firmanın yetkili servisinde ürettiği mal arızalanıyorsa bu arızanon giderilmesi servisin ve üreticinin garantisi altındadır
comanchee
24/09/2011, 01:27
öncelikle geçmiş olsun o parça 1580 tl değildir.fiyat biraz abartı olmuş altı üstü elektronik bir kart 2-3 mblik işletim sistemi çalıştıran rom var üzerinde.
öncelikle geçmiş olsun o parça 1580 tl değildir.fiyat biraz abartı olmuş altı üstü elektronik bir kart 2-3 mblik işletim sistemi çalıştıran rom var üzerinde.
teşekkürler, malesef istenilen meblağ 1.580,00 TL.
eger siz aracı önden vursaydınız hadi bir ihtimal olabilir derdim çünkü beyin önde iyide arkadaş arkadan darbe alan aracın beyni nasıl bir şansla arza yapar ki kolay kolay arza yapma ihtimali var mıdır??? benim bildiğim beyinli araçlarda vurdurma ile aracı çalıştırmak beyne aşırı voltaj yükleyebilip yakma riski doğuruyor siz yapmaışsınızdır şimdiye kadar ama acaba serviste işini bilmez biri yapmış olabilir mi aklıma geldi vallahi çünkü servislerde ne yazıkki ücret politikaları hiç iyi olmadığından çalışanların kaliteside çok çok üstün değil yani bir şekilde kendilerirnin neden olup bu şekilde bozmaları da mümkündür kanımca o beyin gin bir parçaçıya 1.580 'e değil yarı fiyatına alırsınız hele çıkmacıdan çok daha ucuza bir arkadaşım eskiden skoda servisinde çalışmış bazen hiç sorun olmayan arabalara kendi gözleriyle görmüş rot başlarına iki tornavda darbesi ile masraf çıkarıp haksız kazanç yaptıklarına şahit olmuş bileme yani bazı servisler gerçekten çok kötü sonuna kadar gidin Özlem Hanım geri adım atmayın.
Tamamen servisin hatası,aklıma beynin arızalı bir başka aracın beyniyle değiştirilmiş olduğu geldi hemen...
Ayrıca beyin tamiri mümkün benim bildiğim,yarın elektronikçi arkadaşımla görüşüp sana dönerim Özlem.
Tabi sen hakkından vazgeçme bu aşamada,en son ihtimal olarak tamirine gideriz...
çok sıkıcı bir durum.Fakat beyin bildiğiniz gibi elektronik bir parça.Arızalanabiliyor.Evimizdeki tv buzdolabı nasıl bir anca çalışmaz hale geliyorsa buda aynısı.Servisin aracı sağlam teslim aldık gibi bir belge verdiğini sanmıyorum,ya da verdikleri belge beyin ile ilgili değildir.Hangi servis içerde beyin arızası çıkarmayacağı garantisi verebilir ki..Daha önce yetkili servis bakımlı ise fiat iyi niyet göstergesi olarak bir miktar indirim yapabilir diye düşünüyorum.
elemanın teki alırda anahtarı bulmak için uğraşmayayım el frenini çekimde yürütim derse o beyin gidebilir bi tane hyudai accent taksi gözümün önünde bi salağın vurdurmasıyla beyin yakmıştı sahibi geldiğinde küplere binmişti taksinin eğer vurdurdularsa beyni onlar yakmıştır
eger siz aracı önden vursaydınız hadi bir ihtimal olabilir derdim çünkü beyin önde iyide arkadaş arkadan darbe alan aracın beyni nasıl bir şansla arza yapar ki kolay kolay arza yapma ihtimali var mıdır??? benim bildiğim beyinli araçlarda vurdurma ile aracı çalıştırmak beyne aşırı voltaj yükleyebilip yakma riski doğuruyor siz yapmaışsınızdır şimdiye kadar ama acaba serviste işini bilmez biri yapmış olabilir mi aklıma geldi vallahi çünkü servislerde ne yazıkki ücret politikaları hiç iyi olmadığından çalışanların kaliteside çok çok üstün değil yani bir şekilde kendilerirnin neden olup bu şekilde bozmaları da mümkündür kanımca o beyin gin bir parçaçıya 1.580 'e değil yarı fiyatına alırsınız hele çıkmacıdan çok daha ucuza bir arkadaşım eskiden skoda servisinde çalışmış bazen hiç sorun olmayan arabalara kendi gözleriyle görmüş rot başlarına iki tornavda darbesi ile masraf çıkarıp haksız kazanç yaptıklarına şahit olmuş bileme yani bazı servisler gerçekten çok kötü sonuna kadar gidin Özlem Hanım geri adım atmayın.
teşekkürler... Arabam dualogic vites olduğundan vurdurma yapılmamıştır...
Dışarıda tabiki daha ucuzdur ancak şu anda ben maliyetin yanı sıra çalışır
durumda bıraktığım aracımı aynı şekilde teslim etmeleri gerektiğini
savunuyorum... Sizlerinde dediği gibi geçerli bir sebep sunulmadığı
sürece geri adım atmayacağım...
erosistanbul
24/09/2011, 02:35
geçmiş olsun. umarım sorun biran önce düzelir.
Sonuna kadar haklı olduğunuz bir durum.Umarım lehinize çözüme kavuşur.
Kaza için üzülmüştüm şimdi bu durum dahada vahim bir hal almış gibi duruyor arka tampon bağlantıları yapılırken geri vites lambası v.s sanırım bir hata sonucu beyine kadar giden ve ona hata verdiren yapılmaması gereken bir hata yapılmış olabilir tabiki bu kara kutu değil ki kim nasıl yaptı anlaşılsın bu hata servis tarafından yapılmış bir hatadırkimse üzerine almak istemeyecektir. En güzel hata en kısa sürede giderilen hatadır denir ama önce yapılanı kabul etmek gerekir sonuna kadarda gitmenizi tavsiye ederim kaza yapan araca sizin müdehalenizle asla heleki beynine bişey olamaz diye düşünüyorum... Anadolu sigorta ise bu tür konularda dahada ketum davranır kaza anında o birime bişey olmadığını söylerse o şirket asla bu beynin parasını ödemez...
Ziyaretçi049
24/09/2011, 10:36
Yetkili servislerde genelde bu tür olaylar çok oluyor,
Benim 2007 yılında 2005 model Astra H aracım taklalı kaza nedeni ile yetkili servise çekilmişti araç pert olacağı için ben fazla ilgilenmemiştim ama sonra başıma bela oldu, içinden bana bildirilen 2-3 parçayı çalmışlar kasko şirketi bana sormuştu bu parçaları sizmi aldınız diye.
Yetkili servisteki çalışanların bazılar meslek haline getirmiş bunu ya çalıyorlar yada değiştiriyorlar parçaları sizin aracınızada öyle yapmış olma ihtimali var.
Bence sorunu çözemeye yanaşmazlarsa avukat tutarak ekstra giderleri bile alabilirsiniz, mahkemelerde gelende bu gibi durumlarda müşteri lehine sonuçlanıyor.
Yetkili servise aracımı bırakmamamın 2. nedeni bu zaten karşınızda muhattab olacak adam bulamıyorsunuz ama özel serviste böyle birşey olsa direk servis ustası veya patronu ile sorunu halledebiliyorsunuz.
ERDEM1907
24/09/2011, 10:46
geçmiş olsun Özlem. sağlam bıraktığın araba da arıza çıkıyorsa bunun tek açıklaması; servis bozmuştur onların sorumluluğundadır ücret almadan da yapacaklar başka bir izahı olamaz.
geçmiş olsun aracınızı servise zaten çekiciyle götürmemişsiniz çalışır vaziyette götürmüşsünüz davanızda sonuna kadar haklısınız inşallah en yakın zamanda çözülür
Özlem hanım exper firma bütün hasarları karşılayıp aracınızı sağa salim size teslim etmesi lazım..alacakları paraları takır takır alırken güzel de araç kaza yapınca yok şöle yok böyle demesini çok iyi bilir bunlar..şaşmayın siz yolunuza devam edin..
Geçmiş olsun ve kolay gelsin.
Arkadaşlar, hepinize ilginizden dolayı öncelikle çoook teşekkürler...
Az önce Arma Oto'yu tekrar aradım, Perşembe sabahı görüştüğümüzde sıfır bir parça
ile arızanın gerçekten elektronik beyinde olup olmadığını test edip, geri dönecektiniz,
hala dönmediniz dedim ve gelen cevabı aynen aktarıyorum... :)
"Özlem Hanım siz Tofaş'la irtibata geçtiğiniz için konu ile ilgili Tofaş' ın
geri dönmesi gerekiyordu ancak sanırım size bilgi vermemişler...
%100 müşteri memnuniyeti garantisi kapsamında aracınızın arızası
giderilip, size teslim edilecektir, parçanın siparişi verildi, gelmesini
bekliyoruz... Konu artık Tofaş ve bizim aramızda, size ait herhangi
bir masraf bedeli bulunmamaktadır" dediler... :)
Yorum sizin... :)
hakkını aramasan boş yere para verecektin...
sorun çözülmüş... geçmiş olsun... tebrikler...
"siz Tofaş'la irtibata geçtiğiniz için"
Geçmeseydiniz ne olacaktı? Ya da müşteri mi geçmeli böyle durumlarda, kendi aralarında iletişim kuramıyorlar mı? Bu ne biçim kurumsallık, bu ne biçim iş ahlakı, bu ne biçim müşteri memnuniyeti?
Özlem hanım, bu kadar sıkıntıdan, telefondan, zamandan, araçsızken harcadığınız zaman ve paradan bahsediyorum... %100 memnun bir müşterimisiniz?
İyi günler...
"siz Tofaş'la irtibata geçtiğiniz için"
Geçmeseydiniz ne olacaktı? Ya da müşteri mi geçmeli böyle durumlarda, kendi aralarında iletişim kuramıyorlar mı? Bu ne biçim kurumsallık, bu ne biçim iş ahlakı, bu ne biçim müşteri memnuniyeti?
Özlem hanım, bu kadar sıkıntıdan, telefondan, zamandan, araçsızken harcadığınız zaman ve paradan bahsediyorum... %100 memnun bir müşterimisiniz?
İyi günler...
Başar, dediklerinin hepsine sonuna kadar katılıyorum...
Şu bir haftadır verdiğim mücadelenin haddi hesabı yok, sinirden
sesim çatladı resmen...
daha arızanın elektronik beyinde olduğunu bile anlamadan her görüşmede zaten bu olacakmış,
şansa burda olmuş gibi her cümlenin arasına sıkıştırıyorlardı...
Bugün de sonucu öğrenince zaten servise senin de söylediğin gibi
aynen konuştum, haklısınız dan başka bir cevap gelmedi...
Hiç ses çıkarmasaydım üstüne bir de robot da arızalı bile derlerdi bunlar...
Geçmiş olsun Özlem,bugün duyduğum en güzel haberdi inan...:)
Arkadaşlar, hepinize ilginizden dolayı öncelikle çoook teşekkürler...
Az önce Arma Oto'yu tekrar aradım, Perşembe sabahı görüştüğümüzde sıfır bir parça
ile arızanın gerçekten elektronik beyinde olup olmadığını test edip, geri dönecektiniz,
hala dönmediniz dedim ve gelen cevabı aynen aktarıyorum... :)
"Özlem Hanım siz Tofaş'la irtibata geçtiğiniz için konu ile ilgili Tofaş' ın
geri dönmesi gerekiyordu ancak sanırım size bilgi vermemişler...
%100 müşteri memnuniyeti garantisi kapsamında aracınızın arızası
giderilip, size teslim edilecektir, parçanın siparişi verildi, gelmesini
bekliyoruz... Konu artık Tofaş ve bizim aramızda, size ait herhangi
bir masraf bedeli bulunmamaktadır" dediler... :)
Yorum sizin... :)
süper olmuş..yahu hadi özlem hanım hakkını aradı halletti de hakkını aramayan bir vatandaş olsa aracından nefret eder yahu..
Çarpıklık ve üç kağıtçılığa en güzel örneklerden bir tanesi... Servislerde eşin,dostun yoksa veya onların tabiriyle dişli biri değilsen,insanları istedikleri gibi yönledirebiliyorlar...
Genelde kullanılan şirket araçlarından sirkülasyonları o kadar fazla ki,biz ve bizim gibiler onlar için çerez müşteri olarak görülüyoruz... Sonra gelde,kağıt üzerinde yetkili olmalarına güven!.. Yıllık bakım yaptırabilmek için,2 kez yüz yüze 2 kez de telefonla olmak üzere toplamda 4 görüşmemin hepsinde bana ayrı bir fiyat verdiler... :)
Özlem hnm,sorununuzun çözülmesine sevindim...Bundan sonrası için,keyifli sürüşler...
Gözünüz aydın en kısa zamanda tekrar aracınıza kavuşmanızı ve kazasız belasız kullanmanızı dilerim.
İşte hakkınızı aramanın meyvesi.Olumlu yönde çözülmesi gerçekten sevindirici.
Tayfun-E30
24/09/2011, 21:03
Gercekten saskinlikla okudum, sonuc arabanizdan ayri kaldiniz yazik... Bu arada ampul kisa devresiyle falan ecu yanmaz safe moda gecer ekranada arizayi yazar sadece.. Ecu kolay yanan bise degildir kimbilir ne denediyseler yakmislar...
JuStHoBi
24/09/2011, 22:58
Özlem ablacım sorunu okudugumda baya üzüldüm ama çözüme kavuşmuş sanırım bide teslim alırsan güzel olur tekrar geçmiş olsun :)
bahadir77
24/09/2011, 23:27
arkadaslar ben olayı soyle ızah edeyım.
servise gelen tanıdık bır musterı '' aabı benım beyın arızalıydı ya su gelen kırmızı arabanın beynıyle degıstırelım anlamazlar yaaa''
servisteki tanıdık usta '' he lan dogru soyluyon gel degıstırelım. ne de olsa bular anlamaz bıseyden degıstırelım senın arabanın beynı yenılenmıs olur.''
servıse gelen tanıdık musterı '' valla abı allah razı olsun senden kurtardın benı 1580 tl den gel bı yemek ısmarlalayım sana''
bu anlattıklarımdan ne eksık ne de fazlası olmustur emınım.
yapılmayan seyler degıl hayattan kesıtler....
GP COSKUN
25/09/2011, 01:32
Arkadaşlar, hepinize ilginizden dolayı öncelikle çoook teşekkürler...
Az önce Arma Oto'yu tekrar aradım, Perşembe sabahı görüştüğümüzde sıfır bir parça
ile arızanın gerçekten elektronik beyinde olup olmadığını test edip, geri dönecektiniz,
hala dönmediniz dedim ve gelen cevabı aynen aktarıyorum... :)
"Özlem Hanım siz Tofaş'la irtibata geçtiğiniz için konu ile ilgili Tofaş' ın
geri dönmesi gerekiyordu ancak sanırım size bilgi vermemişler...
%100 müşteri memnuniyeti garantisi kapsamında aracınızın arızası
giderilip, size teslim edilecektir, parçanın siparişi verildi, gelmesini
bekliyoruz... Konu artık Tofaş ve bizim aramızda, size ait herhangi
bir masraf bedeli bulunmamaktadır" dediler... :)
Yorum sizin... :)
hadi gözün aydın
ne dedim sana kesinlikle yapacaklar
bir kere senin klavuzun sağlam
servisi yıkarız başlarına alimallah
geçmiş olsun Özlem Hanım ama ben olsam o servise bir daha güvenmem doğrusu bu arada duallogic viteslerde boşa atılmıyor mu vites??? tam otomatik değil ya ondan sordum?
geçmiş olsun sevindirici haberi almışsınız :)
geçmiş olsun Özlem Hanım ama ben olsam o servise bir daha güvenmem doğrusu bu arada duallogic viteslerde boşa atılmıyor mu vites??? tam otomatik değil ya ondan sordum?
konuyu tamamen okumadım ancak vurdurma için yazdıysanız bunu, evet boşa atılıyor ancak hareket halindeyken vitese almaya izin vermez. ayrıca tam otomatiklerde de boş vardır.
sız tofasla ırtıbata gectıgınız ıcn ha ya gecmeseydınız ırtıbata 1580 lırayı verıp taktırsaydınız ve sonra onlar gecseydı ırtıbata ??? neler gelıyor ınsanın aklına demı meselenız halolmus sevındırıcı olan yanı bu zararınızda olmamıs gecmıs olsun tekrardan kaza ıcın
hadi gözün aydın
ne dedim sana kesinlikle yapacaklar
bir kere senin klavuzun sağlam
servisi yıkarız başlarına alimallah
aynen... zaten 15.000 üyeli punto sever
destekçilerimin olduğundan da bahsetmedim değil... :)
hayırlısıyla halletmişsiniz sorunu özlem hanım tekrardan geçmiş olsun
gorkem kaan
25/09/2011, 20:44
geçmiş olsunn özlem hanım..can sıkıcı durumlar servislere güven kalmıyor böyle haberler okudukca
çok geçmiş olsun ne saçma şey bu...
SRDR KRKC
25/09/2011, 21:39
Sanırım Bazen Bu Herifler Harbiden Dayak İstiyorlar Gideceksin Adam Akıllı Bir Benzeteceksin Bu Tipleri. Özlem Allah Sabır Versin Sana İnanki. Çok Zor Bir Durum.
Özlem O Gelecek Parçanın Takılacağı Gün Orda Olmanı Tavsiye Ediyorum. Lütfen Git Bak Hangi Parçaymış O Ve Gerçekten Takıyorlarmı Böyle Bir Parça Eğer Sizi Geçici Bir Çözümle Başlarından Def Edeceklerini Düşünüyolarsa Bence Git Yerinde Bu Parça Gözünle Gör Montajını Derim Ben.
Sanırım Bazen Bu Herifler Harbiden Dayak İstiyorlar Gideceksin Adam Akıllı Bir Benzeteceksin Bu Tipleri. Özlem Allah Sabır Versin Sana İnanki. Çok Zor Bir Durum.
Özlem O Gelecek Parçanın Takılacağı Gün Orda Olmanı Tavsiye Ediyorum. Lütfen Git Bak Hangi Parçaymış O Ve Gerçekten Takıyorlarmı Böyle Bir Parça Eğer Sizi Geçici Bir Çözümle Başlarından Def Edeceklerini Düşünüyolarsa Bence Git Yerinde Bu Parça Gözünle Gör Montajını Derim Ben.
Sağol Serdar, gerçekten cinnet geçirtiyorlar insana...
Geçen hafta gittiğimde parçayı gösterdiler, magneti marelli marka
transmisyon kontrol ünitesi (TCU) diye bir parça...
Parçayı cuma sipariş etmişler, cumartesi henüz gelmemişti,
yarın gelir diye düşünüyorum, yarın tekrar gidicem zaten...
Geçen haftadan beri sürekli tepelerindeyim, peşini bırakmaya da hiç
niyetim yok... Onca bağırışmama, söylenmeme hala bir üçkağıt yaparlarsa,
harbiden kendilerine bir boş mezar beğensinler diyorum... :)
WiSTaRiA
25/09/2011, 22:36
Özlemcim çok çok geçmiş olsun... Hayretler içinde ağzım açık yazıları okudum... Bu nasıl bir servis anlayışıdır... Bukadar üçkağıtçılık olurmu ya... Sen en başında kendini çok kasmışsın... Sen fiata müracaat etmeseydin bile bu sorunu çözmek sonuçtalar... Çünkü aracı servise şikayetinden bıraktıktan sonra herhangi servis içinde vurma sürtme elektronik yada mekanik arızaları kendileri yapmak zorundalar... Yukarıda arkadaşın dediği gibi senin o sağlam parçayı arızalı birine takmışlardır... Esasında aracının şase numarasından o kullanılan parçanın seri numarası çıkar bak bakalım çıkan seri numarasıyla senin aracındaki arızalı parça numarası uyuyormu? Uymuyorsa zaten değiştirilmiş ozaman o servis müdürünü servisin önüne asmak lazım...
skystar37
27/09/2011, 11:23
Özlem iki kere geçmiş olsun.. Kazada çamurluk boyasına ihtiyaç yoktu diye hatırlıyorum servis ne demeye o parçayı boyadı?
Birde servisler de kesinlikle öyle parça değişimi vb. şeyler olmazmış Fiat müşteri hizmetlerinin bir konudan dolayı bana dediği bu yönde ama nedense ben katiyen inanmıyorum. Servisteki çalışana "kazalı araçtan sağlam parçaları eşe dosta söküp takıyormusunuz diye sorduğumda" "kazasına göre değişiyor abi kaskoya yıkabileceğimiz parça ise neden olmasın zaten kimsenin cebinden bişey çıkmıyor" diyorsa herşeyi yaparlar. Bundan sonra kolay kolay hiç bir yetkili servise aracımın başında durmama izin vermezler ise araç bırakmam.
Geçenler de kantarcı otoya gitmiştim 50bin bakımı için bostancı sanayi içinde sanayi esnafı tarzında bir yer. Öyle ahım şahım görselliği yok ama ne var aracımın başında ellerim cebimde 40 dk yakın bekledim kimse "burada beklemek yasak lütfen bekleme odasına çıkın" demedi yapılan herşey gözümün önünde yapıldı ve yapılırken yapan usta ile sohbet etme şansımda oldu. Biraz sanayi esnafı mantığı var ustalarda ama olsun en azından herşey gözümüzün önünde yapılıyor.
Yetkili servisler o ellerindeki "YETKİLİ" belgesine dayanarak bir sürü haltlar yiyorlar güzel bir örnekte seninki olmuş Özlem kimbilir senin beyin şimdi hangi servis tanığının yada sanayi esnafına giden bir müşterinin aracında geziyor.
Tekrar geçmiş olsun ancak servisi birde bence aracını kendi hatalarından dolayı bekletmelerinden kaynaklanan maddi kaybın için sıkıştır. Onlar için "müşteriden garanti dışı ne koparırsak kardır" diyorlarsa bende "domuzdan ne koparırsak (hakkımız olan) kardır" diyorum.
Tekrar Tekrar geçmiş olsun. Ayrıca sonucun olumlu ve sizin tarafınızda neticelenmesinede çok sevindim.
Solitude
27/09/2011, 12:29
geçmiş olsun biraz zorda olsa sonunda olay tatlıya bağlanmış problem gerektiği şekilde çözülmüş lakin servisler fiat müşterilerinin hakları doğrultusunda neden bu kadar isteksizler anlaşılır şey değil.
Geçmiş olsun özlem önce üzüldüm ama sonra savaş mücadelesini kazandığın için sevindim klavuzun karga ama işini iyi becermiş :D
kara kız
27/09/2011, 13:09
hayret bir olay... sonuna kadar yanınızdayız özlem... davanızdan vazgeçmeyin...
böyle rezillik olmaz... arka tampon değiştirirken beyini nasıl bozdular acaba... çok yetenekliler...bunları yetenek sizsinize çıkarmak gerek.. kesin birinci olurlar...
hemen cevabını verim.punto kaynak makinesi ile aracın hasarlı bolumu tamır edilirken aracın kutup başları çıkartılmadı..yuksek voltaj aracın kaportasından araç beynınne giderek arızalanmasına neden oldu..bunun başka bir açıklaması yok..
GP COSKUN
27/09/2011, 14:16
hemen cevabını verim.punto kaynak makinesi ile aracın hasarlı bolumu tamır edilirken aracın kutup başları çıkartılmadı..yuksek voltaj aracın kaportasından araç beynınne giderek arızalanmasına neden oldu..bunun başka bir açıklaması yok..
+10000
kesinlikle katılıyorum
en olası nedenlrrde biri bencede kutup başı sökülmeden elektrik kaynağı
elektrokaynak yapıldıysa elektroik devreye zarar vermiş
onurun da dediği gibi başka bir izahhı yada ihtimali yok gibi
Arkadaşlar hepinize tekrar teşekkürler, ancak yine uzun uzun yazacağım için kusura bakmayın... :)
Bugün Arma'dan aradılar, aracınız yıkama da bir iki saate hazır olur, alabilirsiniz diye...
Akşam almaya gittim, müşteri ilişkileri uzmanı vs hepsi geldi, ilgilendi. Aracınız yukarıda dışarıda size arkadaşlar yardımcı olacak dediler.
Dışarıya bir çıktım, araç bildiğiniz leş, içi vs pislik içinde. Ben de hani yıkamadaydı bu araç böylemi teslim ediyorsunuz dediğimde
yıkandı ama dışarıda tozlanmış dediler ki inanın bıraktığımdan daha beter bir durumdaydı, hiç yıkanmadığı besbelli...
Ben de hatanızı bir kere de kabul edin diye tek tek göstererek bu mu yıkanmış dedim vs. içi ayrı leş, dışı ayrı leş...
İsterseniz yıkayalım hemen vaktiniz varsa dediler, ben de gerek yok ben dışarda yıkatırım ama insanları kandırmayın, o kadar şikayetin üzerine hala bir hassasiyet yoksa, sizden artık birşey beklemek mantıksız oluyor dedim,
haklısınız cevabını aldım :) oradan ayrıldım...
Neyse eve gelirken mazot alayım dedim, aracı tekrar çalıştırdığımda plaka ışığı arıza uyarısı verdi ki bu arıza kazadan beri vardı, teslim ettiğimde de vardı...
Evden aradım, dedim böyle böyle... Ampul patlamıştır dediler ve ben de ipler hepten koptu...
İki saniye de ne oldu da patladı, belli ki getirdiğimde de olan şeye düzgün bakılmamış diye başladım söylenmeye...
On kere on kere gelip gitmeye mecbur muyum, bu ne biçim hizmet anlayışı diye söylenirken servis müdürü ile görüştüm en baştan başladım anlatmaya, işte çok haklısınız bir kere size temiz olarak teslim edilmeliydi vs dedi.
Yarın aracınızı aldıralım, tekrar bakalım size teslim edelim dedi...
Hayır, tabi ki benim aracımı yıkamalarına hiç ihtiyacım yok ama aptal yerine koymalarına sinir oluyorum. Ayrıca plaka ışığı da
belki küçük bir şey ama hemen iki dakika da ben patlatmışım gibi üstlerinden atmaları çileden çıkardı....
Hayatımda bu kadar bağırıp çağırdığımı hatırlamıyorum, gerçekten... O kadar şikayet etmişim, Tofaş girmiş devreye, insan daha bir titizlenmez mi...
Şimdilik durumlar böyle, bakalım yarın neler bekliyor beni... :)
allah sabır versin özlem hanım
allah sabır versin özlem hanım
amiin...
artık kendimden şüphe eder oldum, bende mi bir şey var acaba
diye ama verilen cevaplara, tavra sinirlenmemek elde değil...
hayırlısıyla bir bitseydi rahatlayacağım valla...
tmac_fuat
27/09/2011, 23:17
Özlem abla tekrar geçmiş olsun, ben de titizim böyle şeylerde, kardeşim madem ben bu servise güvenip geliyosam arabamı buraya bırakıyorsam adam gibi bir hizmet beklerim. Çok normal bu. Yaptıkları terbiyesizlik. Ama hakkımızı aramamız lazım, umarım bu davranışınız onlara azcıkda olsa ders olur. Bunun için de koyun gibi ne denirse he demeye alışmış bir millet olmaktan kurtulmamız lazım. Şaka değil önceki mesajlarda da yazılmış ne oyunlar dönüyor, tahmin etmek mümkün değil. Tekrar geçmiş olsun diyelim, ufacık bir kaza fakat insanı ne kadar uğraştırıyor işte, keşke insanlarımız kurallara biraz daha uysa, biraz daha dikkatli olsalar da başlarımıza böyle şeyler gelmese ama oluyor maalesef....
Özlem abla tekrar geçmiş olsun, ben de titizim böyle şeylerde, kardeşim madem ben bu servise güvenip geliyosam arabamı buraya bırakıyorsam adam gibi bir hizmet beklerim. Çok normal bu. Yaptıkları terbiyesizlik. Ama hakkımızı aramamız lazım, umarım bu davranışınız onlara azcıkda olsa ders olur. Bunun için de koyun gibi ne denirse he demeye alışmış bir millet olmaktan kurtulmamız lazım. Şaka değil önceki mesajlarda da yazılmış ne oyunlar dönüyor, tahmin etmek mümkün değil. Tekrar geçmiş olsun diyelim, ufacık bir kaza fakat insanı ne kadar uğraştırıyor işte, keşke insanlarımız kurallara biraz daha uysa, biraz daha dikkatli olsalar da başlarımıza böyle şeyler gelmese ama oluyor maalesef....
Aynen Fuat'cım... Hayır birde zaten şikayet etmişim o kadar, hala
baştan savma iş yapıyorlar olacak iş değil doğrusu...
Plaka ışığı basit bir şey belki ama şimdi herşeyden huylanıyorum,
yanlış bir şey mi yapıyorlar diye... En ufacık bir uyarı insanı sinir ediyor işte...
Hemen bakalım, kontrol edelim demek yerine bir dünya hikaye anlatıyor
bana, belki çukura girdiyseniz patlamıştır vs. diye, servisten çıkalı 10 dk
olmuş, belli ki düzletmemişsin ya da düzgün yapmamışsın daha bir sürü
bahane bulmak niye...
Çook daraldım, bildiğiniz gibi değil... :(
WiSTaRiA
27/09/2011, 23:57
Nasil bir servis anlayisi bu ya... Okudukca ben sinirlendim valla...
hemen cevabını verim.punto kaynak makinesi ile aracın hasarlı bolumu tamır edilirken aracın kutup başları çıkartılmadı..yuksek voltaj aracın kaportasından araç beynınne giderek arızalanmasına neden oldu..bunun başka bir açıklaması yok..
+10000
kesinlikle katılıyorum
en olası nedenlrrde biri bencede kutup başı sökülmeden elektrik kaynağı
elektrokaynak yapıldıysa elektroik devreye zarar vermiş
onurun da dediği gibi başka bir izahhı yada ihtimali yok gibi
dediğiniz gibi olabilir ancak elektrik kaynağı mı kullanılıyor, oksijen
kaynağı kullanılmıyor mu?
sezerism
28/09/2011, 11:59
Serviste çalışanlar hepsi aynı kalitede çalişmıyorlar , ustalar çömez çocuklara iş yaptırıyorlar tecrübe kazansın diye ama bu aradada müşterinin arabası kobay olarak kullanılıyor . Bilginize Allah sabır ve kolaylık versin .
ARMA Otomotiv büyük bir prestij kaybına uğradı bu meselede...
ARMA Otomotiv büyük bir prestij kaybına uğradı bu meselede...
Kesinlikle öyle. Gerçekten çok şaşırttı beni bu sefer...
Daha önce bakım, parça vs. bir çok kez gitmiştim ve
inanılmaz ilgili, düzgün bir servisti. Ben hiç ağzımı açmadan
işçilik indirimi, fiyat indirimi hatta kırılan davlumbazlarıma ben söylemediğim
halde çıkma ile değiştiren bir servisken nasıl bu hale geldiler anlamadım...
Demek ki müşteri sayıları artınca, kaliteyi koruyamadılar, yerlere düşürdüler...
Şimdi teslim aldılar aracı, akşama inşallah sorunsuz olarak geri
getirirler... Çünkü gerçekten artık sabır falan kalmadı...
Mr.Freeze
28/09/2011, 13:29
Gecmis olsun.
Bende artık servislere felan güvenmiyorum kobay olarak araçalrımızın kullanıldığı bir gerçek en iyisi benim yaptığım gibi tanıdık ustalara sanayide teslim etmek sanayide çevre yapmak şart neyseki İzmir için arkadaşımız var ama tabii böyle kaza olunca servise veriyoruz mecburen ama sonuç ortada.
muhammedçelik
28/09/2011, 16:33
çok geçmiş olsun..benimde başımdan şöyle bir olay geçmişti;2004 model eski kasa puntom'u hem bakım için hemde hava filtresinin içinde bulunduğu plastik parçayı motorun üzerine sabitleyen vidalardan 1 tanesi kırılmıştı servise gelmişken onuda halledin demiştim ve bana kırık parçaya kaynakla vida kaynatıp o şekilde çıkaracaklarını söylemişlerdi bende tamam dedim 1-2 saat sürer işiniz varsa gidebilirsiniz demişlerdi bende hayır aracımın başında duracağımı söylemiştim çok geçmedi işe koyuldular sen usta tut akünün şase bağlantısını çıkarma ve kaynakla arabaya birgüzel şase yaptır biranda araba resmen felç geçirmişti ne kontak ne marş hiçbirşey çalışmaz oldu beyin hasar görmüş dediler ve ist gönderip tamiri yaptırılacak 3-4 gün araba yatacak dediler bereket aracımın başındaydım ve olana bitene şahit olmuştum yoksa eminin bana fatura etmek için ne yalanlar uydururlardı Allah bilir.oyüzden arkadaşım hakkını sonuna kadar ara bunlardan herşey beklenir..
Arkadaşlar nihayet akşam aracımı getirdiler, teslim ettiler... :)
Yıkayıp, temizlemişler... Plaka ışığı için ampulü değiştirmişler...
Şu an da herhangi bir arıza ışığı vs yanmıyor, araç normal çalışıyor gibi...
Teslim edildikten 10 dk sonra Arma Oto servis müdürü Cem Bey aradı,
durumu sordu, cep numarasını verdi, bundan sonra herhangi bir sıkıntı
olursa direkt kendisini aramamı söyledi ve tüm aksaklıklardan dolayı özür diledi...
Bende umarım gerek kalmaz diyerek, teşekkür edip kapattım... :)
Yalnız ne yalan söyleyeyim, akşam eve gelirken tedirgin kullanmadım değil...
Sorunu çözmeden önce, 1.580 TL. yi bana kakalamak için cebelleşirlerken
o kadar çok bu sizi yolda bırakır, yolda kitlenir vs. diye konuşdular ki, insan ister
istemez acaba şimdi bir şey var mıdır, düzgün yapmışlar mıdır vs diye düşünmeden
edemedim. Aracın devri böyle miydi, vites geçişleri nasıldı diye takıntılar oldu...
Neyse umarım bu son olur, tekrar bir sıkıntı olmaz...
Hepinize ilginizden, desteğinizden, yardımlarınızdan dolayı tekrar tekrar teşekkür
ederim... İyi ki varsınız... :)
Hepimize kazasız, belasız, sorunsuz, arızasız, ağız tadıyla, keyifli sürüşler... :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.