Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Punto evo eksik Paket yardım



mserdar01
19/02/2011, 17:05
arkadaşlar, öncelikle herkese selamlar. formu uzun zamandır takip ediyordum ama başıma öyle bir olay geldiki burda yazayım dedim.

Ekim ayının sonunda Punto evo mj dinamic 1.3 + SPK+AK siyah araba sipariş ettim. Aracın 3 ay sonra gelmey eyaklaştığını ama araçta fazladan Skydoom olduğunu söylediler ve bunu kabul ederseniz sizden bunun da parasını alacağız dediler. Ben de tamam öyle olsun dedim. Araç üç buçuk ay sonra geldi, akşamında günün plakayı da çıkartıp araca şöyle göz gezdirip aldım götürdüm eve. fakat bir şey afrkettim ki araçta ASR ışığı yanmıyor. hemen sabahında bayiye gittim dedim bu araçta SPK yok, adamlar baktı hakikaten YOK. şimdi ben aracı zaten bu özelliği için 3,5 ay bekledim ve adamlar bana diyorki size o paketin parasını iade edelim. ben dedim ki yok arkadaş ben aracımı spariş ettiğim gibi istiyorum dedim. bu aracı alın bana istediğim aracı verin dedim adamlar bölge müdürüyle görüşelim falan deyip salladılar. bana illede sana paketin parasını verelim diyorlar ve aracı da geri almak istemiyorlar. Arkadaşlar bu konuda ne yapabilirim bana acil yardımcı olursanız sevinirim. saygılarımla...

evoantalya
19/02/2011, 17:17
yabancı dilin varsa italyaya meail at.. bi arkadaşım atmıştıı fiat yana yana adamdan özür dilediler... elinde oyle olduğuna dair kanıtlı belkge varsa..

edelsang
19/02/2011, 17:18
bence arabayı orada bırakın bıraktığınıza dair belge alın bekleyin ne cevap vericekler diye eğer getirtelim derlerse size araba temin etsinler böyle saçmalık mı olur ,adam akıllı işlerini yapsalar ya

ademtahir
19/02/2011, 17:44
yabancı dilin varsa italyaya meail at.. bi arkadaşım atmıştıı fiat yana yana adamdan özür dilediler... elinde oyle olduğuna dair kanıtlı belkge varsa..
yabancı dile gerek yok türkçe bile yazabilirsin onlar çevirisini yaparlar ve geri dönüş sağlayacaklardır..

takres
19/02/2011, 17:55
paket fiyatının çok daha fazlasını talep edin bence...

byspayn
19/02/2011, 17:57
Öncelikle geçmiş olsun. Aracı iade edin bence... Burda çözemezseniz olayı İtalyaya da açın muhakkak çözüme ulaşır.

Tekrar geçmiş olsun...

ErdmG
19/02/2011, 18:03
arkadaşlar, öncelikle herkese selamlar. formu uzun zamandır takip ediyordum ama başıma öyle bir olay geldiki burda yazayım dedim.

Ekim ayının sonunda Punto evo mj dinamic 1.3 + SPK+AK siyah araba sipariş ettim. Aracın 3 ay sonra gelmey eyaklaştığını ama araçta fazladan Skydoom olduğunu söylediler ve bunu kabul ederseniz sizden bunun da parasını alacağız dediler. Ben de tamam öyle olsun dedim. Araç üç buçuk ay sonra geldi, akşamında günün plakayı da çıkartıp araca şöyle göz gezdirip aldım götürdüm eve. fakat bir şey afrkettim ki araçta ASR ışığı yanmıyor. hemen sabahında bayiye gittim dedim bu araçta SPK yok, adamlar baktı hakikaten YOK. şimdi ben aracı zaten bu özelliği için 3,5 ay bekledim ve adamlar bana diyorki size o paketin parasını iade edelim. ben dedim ki yok arkadaş ben aracımı spariş ettiğim gibi istiyorum dedim. bu aracı alın bana istediğim aracı verin dedim adamlar bölge müdürüyle görüşelim falan deyip salladılar. bana illede sana paketin parasını verelim diyorlar ve aracı da geri almak istemiyorlar. Arkadaşlar bu konuda ne yapabilirim bana acil yardımcı olursanız sevinirim. saygılarımla...

Aslında hiç üşenmiyceksin dava ediceksin bunları. Bak bakalım bi daha öyle bi şey yapıyorlar mı. Aynısı benim başıma da geldi aracı satan kişiyi şikayet ettim

femoli
19/02/2011, 18:11
Aracınızı bayiye teslim edin kesinlikle kullanmayın çok kolay çöülecektir ..

mserdar01
19/02/2011, 18:14
arkadaşlar az önce Fiat'ın italya sitesine girdim ve durumu ingilizce olarak onlara da şikayet ettim, onlardan da bu konuda yardım etmelerini istedim, umarım dönerler geri bana . Moralim acayip bozuldu yaa. Abicim 3,5 ay bekledim bi şey demedim, sabrettim, araba geldi paket yok, istemediğim Skydoom katmışlar bi de diyorlar ki biz bişey yapamayız. tüketici haklarını internetten buldum okudum, haklarım var gibi geliyor. Ben bi de kavgacı bir kişiliğe sahip değilim, Dedimki adamlara "kardeim siz bu arabayı benden satın alın, bana istediğim aracı getirtin, bakın siz bikaç milyar azına bu arabayı satarsınız(araç 20 km de, eve gidip geldim sadece), zaten kazancınız var kısa zamanda da amorti edersiniz kendinizi" adam diyor yok senin araç ikinci el oldu ben almam,Lan gerizeka satmayı biliyor eksik paketli aracı, adamın ağzını bozacaklar şimdi...

mserdar01
19/02/2011, 18:42
Aslında hiç üşenmiyceksin dava ediceksin bunları. Bak bakalım bi daha öyle bi şey yapıyorlar mı. Aynısı benim başıma da geldi aracı satan kişiyi şikayet ettim

Kardeş şikayetin sonucu ne oldu süreç ne kadar zaman aldı ve arabayı kullanmaya devam ettin mi yada sana geçici bir araba verdiler mi?

cesur
19/02/2011, 18:46
bende lg tel almıştım ve bozuk çıkmıştı uluslararası işimi hallettim sıfır tel geldi bide 2 gün özür dilediler bu gibi şeyler türkiyede oluyor malesef ...

mserdar01
19/02/2011, 18:46
Aracınızı bayiye teslim edin kesinlikle kullanmayın çok kolay çöülecektir ..

Hocam, adamlar bizim için farketmez diyor, ister arabayı burda bırak ister evine götür aaraba senin diyorlar. Ben de düşünüyorum pazartesi bırakacam aracı oraya sonra bakalım ne olacak.

Hocam bide bizim bunlarla yaptığımız anlaşmalar ve aracı teslim alışıma dair imzalı belgem var, bu belgelerde aracın SPK+Ak+Skydoom paketleriyle teslim aldığımı imzamla ibraz ediyorum. Ama ortada SPK yok , gülsem mi ağlasam mı?

ozay06
19/02/2011, 18:54
arkadaşlar az önce Fiat'ın italya sitesine girdim ve durumu ingilizce olarak onlara da şikayet ettim, onlardan da bu konuda yardım etmelerini istedim, umarım dönerler geri bana . Moralim acayip bozuldu yaa. Abicim 3,5 ay bekledim bi şey demedim, sabrettim, araba geldi paket yok, istemediğim Skydoom katmışlar bi de diyorlar ki biz bişey yapamayız. tüketici haklarını internetten buldum okudum, haklarım var gibi geliyor. Ben bi de kavgacı bir kişiliğe sahip değilim, Dedimki adamlara "kardeim siz bu arabayı benden satın alın, bana istediğim aracı getirtin, bakın siz bikaç milyar azına bu arabayı satarsınız(araç 20 km de, eve gidip geldim sadece), zaten kazancınız var kısa zamanda da amorti edersiniz kendinizi" adam diyor yok senin araç ikinci el oldu ben almam,Lan gerizeka satmayı biliyor eksik paketli aracı, adamın ağzını bozacaklar şimdi...

Hem eksik paketli araba satıp hemde sizin aracınız 2.el oldu diyen müşteri temsilcilerinin 1. derece yakın akrabalarına selam ve sevgilerimi iletiyorum

ErdmG
19/02/2011, 19:39
Kardeş şikayetin sonucu ne oldu süreç ne kadar zaman aldı ve arabayı kullanmaya devam ettin mi yada sana geçici bir araba verdiler mi?

Benim olay şöyle gelişti. Biz önce plazaya gittik aracı inceledik beğendik ve sonra benim 1.3 Multijet Dynamic Asis Kit Siyah renk istediğimi söyledim,ellerinde o araçtan olmadığını yalnız Türkiye'deki Tüm Fiat bayilerine bi bakmak istediğini söyledi,beraber bilgisayardan baktık benim istediğim özellikte 13 şehirde bulunduğunu ve içlerinden bir tanesini alacağını söyledi ve ben onlara şu toleransıda verdim gri renkte olabilir. Fiyatta anlaştık imzaladık formalite şeyleri. Ardından 1 hafta geçti ve beni aradı aracı satan kişi ve söylediği şey su ; istediğiniz özellikteki araç Türkiyenin hiç bi yerinde yok elimiz 1.3 Dynamic Pop kit gri bulunmakta,eğer istemiyorsanız listede bekleyen başka bir müşteri var ona vereceğiz. Bende haliyle istediğim özellikteki aracı istiyorum dedim bir kaç ay beklemek zorunda kalırsınz ve fiyat yükselir dedi. Aklınca bana zarf atıyo hemen kabul etmem için. Bende ailemle konuştum ve araç bana acil lazımdı araçsız kalmıştık. Bende mecburen kabul ettim. Ha araçtan memnun değilmiyim son derece memnunum benım canımı sıkan nokta şu ki verdikleri sözde durmamaları. Aracı aldıktan 2 ay sonra falan beni fiattan aradılar bende ağzıma geleni söyledim ve satan kişiden hiç memnun olmadığımı sizin satış manteliteniz elimizde bu var bunu alın şeklindeyse üzgünüm ama çok kaybedersiniz dedim,zaten telefondaki şahısda bozuldu. Kısacası fiat'ın müşteri memnuniyetine önem verdiğini hiç düşünmüyorum.

evoero
19/02/2011, 19:41
Moralinizi bozmak gibi olmasın sakın ama bu çok meşşaktli bir iş umarım lehinize olur ama fiat şikayetlerde çok zayıf bunun sebebi çok iyi hukuk danışmanları var eğer size birşey ısrarla olmuyor diyorlarsa yasa açıgını çok iyi değerlendirip söylüyorlardır. örneğin madem paket yoktu araç tesliminde imza atmasaydıysınız diyeceklerdir :no000000: sizde kendinizi ifade ve haklılığınızı belirtmeye çalışacaksınız işler uzayıp gidecek mahkemelerde.. Umarım en kısa sürede istediğinizi alırsınız dileklerimle..

uzuncocuk
19/02/2011, 19:55
20 km dekı aracı her sekılde teslım almak zorundalar... dıretın...arac 2. el olmadı ayrıca... 1.ede olmadı... sıze aracı teslım ederken beraber servis danısmanıyla aracı ıncelettıler mı sıze? getırdıklerı arac yalnıs... son kontrol yapmaları gerekır oda yok olsa anlarlardı...tamamıyla onların hatası... size arac 2 el dıyen ve aracı gerı almayan arkadasın ısmını alın... once bayı sahıbıne dırekt, sonra fıat merkeze bu durumu ıletın.. tuketıcı heyetıne basvurun. aracınızı fıata teslım edıp noterden aranızda ımzaladıgınız satıs sozlesmesının gecersız olduguna( yasadıgınız olayı beyannamede acıkca yazın) daır bır ıhbarnameyı fıata gonderın.... kuzu kuzu gerı almak zorundalar.... fıat bayılerınde calısan satıs temsılcısı arkadaslar.... e hadı burdada bayıyı haklı cıkarcek bısıler yazında görek.... yada arkadasa fıkır werınde olay cözülsün....
bu olay çözülmezse fiat benim için tamamiyle bitmiştir... her olayı duydum bi şekilde güldüm kimi zaman kızdım ama bu kadarına da oha diyorum resmen...... aldıgınız bayıyı ve aracı sıze satan sahsı acık acık yazın lutfen....... ben arayıp agzıma gelenı soylemezsem namerdım

USTA
19/02/2011, 20:06
Eksik olan donanım skydome veya popkit değil,güvenlikle alakalı bir donanım ve bu aksesuar değil,aracı geri almak zorundalar.
Siz güvenli bir araç için 3.5 ay beklemişsiniz,karşılığı bu olamaz,her türlü hakkınızı arayın derim...

mserdar01
19/02/2011, 20:20
Arkadaşlar tavsiyeleriniz için teşekkürler, az önce Fiat müşteri hizmetlerini de aradım ve onlara da durumu izah ettim, zaten skydoom meselesi olduğunda da onlarla muhatap olmuştum bayi biraz sıkışmıştı ama biz skydoom da anlaşmıştık sonra. Fakat bu son durum bardağı taşırdı, işi bilen bikaç kişiyle de görüştüm tüketici hakları ve mahkeme yolu da bana açılıyor gibi. Şimdi bu araç bana hiç güvenli gelmiyor acaip soğudum araçtan, kimbilir kimin aracını bana itelediler.

bir de müşteri hizmetlerine dedim, arkadaş ben 3,5 aydır arabasızım, şimdi iade olacak yok yenisi gelecek falan olsa bile bu süreçte bana bir araç tahsis edilecek mi? Orasını bayiyle görüşeceksin dediler ki bu da yine tabana kuvvet bir 4 ay daha yoldayım demek. 21 şubat 2011 pazartesi günü tekrar bayiye gidecem, biliyorum ki satan adam orda olmayacak, İstanbula gidecem demişti, bu da iyi bir kavganın başlangıç tarihi olarak kayıtlara geçecek. haydi bana kolay gele...

uzuncocuk
19/02/2011, 20:20
fıat satıs temsılcısı arkadasımla gorustum.... soylenen: yukardakı dedıgımın aynı... bayı almıyorum dıyorsa, notere git. durumu acıkca anlatan,sozlesme sartlarını kabul etmedıgınıze ve sozlesmenın tek taraflı feshıne ılıskın noter ıhtarını fıat bayıye yolla. aracı fıatın onune bırak. anahtarı teslım et... hukuksal gırısıme basla... yada kıt paranı gerı al.. ücretsiz garantını uzat(hiç bir işe yaramıyor bu ) . 10000 ve 20000 bakımının ucretsız yapılmasını ıste. boya koruma talep et bıkac adet.....hukuksal olarak, aracın ılk sıparıs asamasında ıstedıgınız paketlerle ılgılı, sistemde aracınızın kaydı mutlaka var . bu ılk sıparıs kaydı sızı hukuksal olarak haklı cıkartıyormus..... yanı ben spk lı ıstedım su tarıhte dedıgınızde tek ıspatınız bayının gırmıs oldugu sıparıs kaydı.... bilginize...

mserdar01
19/02/2011, 20:47
fıat satıs temsılcısı arkadasımla gorustum.... soylenen: yukardakı dedıgımın aynı... bayı almıyorum dıyorsa, notere git. durumu acıkca anlatan,sozlesme sartlarını kabul etmedıgınıze ve sozlesmenın tek taraflı feshıne ılıskın noter ıhtarını fıat bayıye yolla. aracı fıatın onune bırak. anahtarı teslım et... hukuksal gırısıme basla... yada kıt paranı gerı al.. ücretsiz garantını uzat(hiç bir işe yaramıyor bu ) . 10000 ve 20000 bakımının ucretsız yapılmasını ıste. boya koruma talep et bıkac adet.....hukuksal olarak, aracın ılk sıparıs asamasında ıstedıgınız paketlerle ılgılı, sistemde aracınızın kaydı mutlaka var . bu ılk sıparıs kaydı sızı hukuksal olarak haklı cıkartıyormus..... yanı ben spk lı ıstedım su tarıhte dedıgınızde tek ıspatınız bayının gırmıs oldugu sıparıs kaydı.... bilginize...

hocam çok teşekkür ederim ilginiz için. pazartesi ilk işim bayiyle son görüşmemi yapmak ve olumsuz bir dönüt alırsam avukat bir tanıdığım var onunla görüşüp hukuki işlemlere başlamak olacak.

yeniden çok teşekkür ederim

sakinkaradas
19/02/2011, 21:23
kardeş öncelikle aracı kullanma.bnu olayın bir örnegi geçen yıl karakaşlar fiat merzifon bayisinin başına geldi.tam seninki gibi degil ama sonuç aynı.müşteri aracı alıyor ve 1 gün sonra aracın beklentilerini karşılamadıgı gerekcesi ile aide etmek istiyor.bayi kabul etmiyor.iş te fatura felan kestik ayagına.sonra müşteri tüketici hakları mahkemesine gitti ve mahkemeyi kazandı.hatta bayi müşteriyi magdur ettigi içinde küçük bir tazminat bile ödedi.sonuçta sen bu adamdan daha haklı bir konumdasın.ancak ürünün yeniden satılabilirlik vasfını kaybetmemesi gerekiyor.bence fiat müşteri hizmetlerine müracaat et ve kibarca yasal yollardan hakkımı arayacagım diye tehdit etmende fayda var.meyve verecegine inanıyorum.

SKELETER
19/02/2011, 23:45
Dava açacaksanız bana da ulaşabilirsiniz. Yardımcı olurum.

Aracı kullanmayın, bayiye teslim edin ve noterden ihtarname çekin. Bunlar önemli konulardır.

Özellikle aracı kullanmamanız ve teslim etmeniz hayati önem taşır.

projist
20/02/2011, 01:59
keşke benimde başıma böyle birşey gelse :)

faturanızdaki o rakamlar var ya, onlar sizin aracın özellikleri spk kodu kaç bilmiyorum ama sizde skydome oldğuna göre 400 kodu olacak. o skydome var bu araçta demek.

faturada gördüğün üzere araçta motor şasi de yazıyor. şimdi yapman gereken spk nın kodu kaçsa onu bulmak. eğer faturada bu kod yoksa bir bardak su gerekebilir.

ama spk faturada varsa ve senin araçta yoksa, ki yok diyorsun, kimin ne dediğine bakma. gez toz. 3 sene yada 150.000 km olmadan yani garantisi bitmeden dava aç. yeni araban yada tazminatın hayırlı olsun.

ha şimdi arabayı kullanmayın diyorlar arkaşlar da sen bu spk olmadığını söylediğin, baktırdığın vs kanıtlıyorlarsa bayi yada servis tarafından, o zaman kullanma ama kanıtlayamazlarsa kullan. madem bayi ayak yapıyor sende baş yaparsın ileride.

burda amaç bağcıyı dövmek değil ama işini düzgün yapmayı bu şekilde anlayacaklardır.

opexturk
20/02/2011, 04:40
bu iş çok başınızı ağrıtır yani belki sonucunda kazanırsınız ama çok yıpranırsınız sinirsel olarak araçtan da soğursunuz bence paketin ücretini geri alın ve ekstra bişeyler isteyin 50 bine kadar ki bakımların ücretsiz olmasını mesela yada benzeri şeyler çünkü öbür türlü uğraşmaktan sıkılcaksınız ve araba aldığınıza pişman olacaksınız ama bu olay bayinin yanına kar kalmasın italyaya da türkiyedeki yetkililere de her türlü her şekilde mail ve telefonla şikayet et ama aracı değiştircem diye uğraşırsan benim çektiklerimi çkersin çok yıpranırsın nerden aldım aracı diye dövünürsün

opexturk
20/02/2011, 04:41
kardeş öncelikle aracı kullanma.bnu olayın bir örnegi geçen yıl karakaşlar fiat merzifon bayisinin başına geldi.tam seninki gibi degil ama sonuç aynı.müşteri aracı alıyor ve 1 gün sonra aracın beklentilerini karşılamadıgı gerekcesi ile aide etmek istiyor.bayi kabul etmiyor.iş te fatura felan kestik ayagına.sonra müşteri tüketici hakları mahkemesine gitti ve mahkemeyi kazandı.hatta bayi müşteriyi magdur ettigi içinde küçük bir tazminat bile ödedi.sonuçta sen bu adamdan daha haklı bir konumdasın.ancak ürünün yeniden satılabilirlik vasfını kaybetmemesi gerekiyor.bence fiat müşteri hizmetlerine müracaat et ve kibarca yasal yollardan hakkımı arayacagım diye tehdit etmende fayda var.meyve verecegine inanıyorum.

tehdit etmeden kibarca olmuyor o işler ben defalarca kibarca gidip bu araç arızalı dedim ve müdür hiç takmadı bişey yok deyip gönderdi taaa ki arabanın anahtarını masasına çarpıp al senin olsun napıyosan yap dediğimde aaaaa murat bey demeler başladı

aydintap
20/02/2011, 08:50
Arkadaşlar tavsiyeleriniz için teşekkürler, az önce Fiat müşteri hizmetlerini de aradım ve onlara da durumu izah ettim, zaten skydoom meselesi olduğunda da onlarla muhatap olmuştum bayi biraz sıkışmıştı ama biz skydoom da anlaşmıştık sonra. Fakat bu son durum bardağı taşırdı, işi bilen bikaç kişiyle de görüştüm tüketici hakları ve mahkeme yolu da bana açılıyor gibi. Şimdi bu araç bana hiç güvenli gelmiyor acaip soğudum araçtan, kimbilir kimin aracını bana itelediler.

bir de müşteri hizmetlerine dedim, arkadaş ben 3,5 aydır arabasızım, şimdi iade olacak yok yenisi gelecek falan olsa bile bu süreçte bana bir araç tahsis edilecek mi? Orasını bayiyle görüşeceksin dediler ki bu da yine tabana kuvvet bir 4 ay daha yoldayım demek. 21 şubat 2011 pazartesi günü tekrar bayiye gidecem, biliyorum ki satan adam orda olmayacak, İstanbula gidecem demişti, bu da iyi bir kavganın başlangıç tarihi olarak kayıtlara geçecek. haydi bana kolay gele...

1. bence giderken tanıdık bir avukat bulun. yanınızda sizinle gelsin. o zaman yusuf yusuf ederler diye düşünüyorum. çünkü dava ettiğinde tazminat koparırsın gibime geliyor.

2.2 el olarak çok düşüğe gitmez. çoğu fiatın 2. eli var. orada değerlendirmelerini ve zararı karşılayarak istediğin aracın temin edilmesini talepte bulun derim.

3. ne görüşürseniz görüşün en tepeyle görüşün. çünkü satıcı temsilcisi, orada az vasıflı bir işçidir. bayi sahibini durumdan haberdar edin.

sıkıntılı durum. Allah rasgetirsin

mserdar01
20/02/2011, 14:45
Arkadaşlar biraz önce araba için kestikleri faturayı inceledim, bu faturadaki kodlaraı internetten buldum ve güvenlik paketine ait kod faturada yok. şimdi olaa bakın: benim sipariş verdiğim araba Evo+SPK+AK idi (elimde imzalı kağıdı var) sonra bana gelen araba Evo+Skydom+AK, bana sana verdik diye imzalattırdıkları araba Evo+SPk+AK+Skydom (elimde onlarla benim imzamın olduğu kağıt var), Servisin inceledik eksiksiz dediği araçta Opsiyonların eksiksiz olduğu söyleniyor tabi bu opsiyonlar AK ve Skydom olmalı başka bişey yok. üç farlı belge var elimde üçü de farklı araçlar için imzalı, siz düşünün artık.

Bir de bayi biz SPK nın olmadığını bilmiyorduk diyor bana. pazartesi görüşecez ve olmadı avukat tanıdığımla her ne yapılabailecekse yapacaz. arabayı evin önene çektim kullanmıyorum. araç 20 km de, ama şunu söyleyim arabayı çok da sevdim. farklı bir havası var. alsınlar şunu da versinler benim istediğim arabayı yaa....

electradio
20/02/2011, 15:01
hocam sakın vazgeçmeyin mücadelenize devam edin ki hakkınızı başkaları yemesin ve işini düzgün yapmayanlar akıllansın artık işini düzgün yapsın...

Marker
20/02/2011, 15:08
Baktiniz size yokus yapiyorlar savciliga gidip dolandirildiginiz icin suc duyurusunda bulunacaginizi soyleyin elinizdeki faturada paket var aracta yok eminim hemen halledeceklerdir. italya falan ugrasmaya hic gerek yok.

edit: Hatta bir kac gazateyede ileteceginizi soyleyin skydome icin para bile almayabilirler :)

projist
20/02/2011, 15:26
Arkadaşlar biraz önce araba için kestikleri faturayı inceledim, bu faturadaki kodlaraı internetten buldum ve güvenlik paketine ait kod faturada yok. şimdi olaa bakın: benim sipariş verdiğim araba Evo+SPK+AK idi (elimde imzalı kağıdı var) sonra bana gelen araba Evo+Skydom+AK, bana sana verdik diye imzalattırdıkları araba Evo+SPk+AK+Skydom (elimde onlarla benim imzamın olduğu kağıt var), Servisin inceledik eksiksiz dediği araçta Opsiyonların eksiksiz olduğu söyleniyor tabi bu opsiyonlar AK ve Skydom olmalı başka bişey yok. üç farlı belge var elimde üçü de farklı araçlar için imzalı, siz düşünün artık.

Bir de bayi biz SPK nın olmadığını bilmiyorduk diyor bana. pazartesi görüşecez ve olmadı avukat tanıdığımla her ne yapılabailecekse yapacaz. arabayı evin önene çektim kullanmıyorum. araç 20 km de, ama şunu söyleyim arabayı çok da sevdim. farklı bir havası var. alsınlar şunu da versinler benim istediğim arabayı yaa....
dostum şimdi burada arkadaşlar saolsunlar yardımcı olmaya çalışıyorlar ama önceki mesajımda belirttiğim gibi bu işler belgeye dayanır. sen aldığın aracı imzalamışsın spk'sız. elinde "spk sipariş ettim daha önce, aha bu da imzalı belgesi" falan diye belge çıkarsan da teslim aşamasında "müşteri bu aracı kabul etti biz de verdik" diyebilecek konumdalar ve malesef haklı çıkacaklar kanun karşısında. bayi, müşteri hizmetleri, Türkiye fiat, italya fiat sıralamasıyla olaya devam etmen gerekli. aracı kullanman yada kullanmaman birşeyi değiştirmez çünkü araç trafiğe de çıkmış. 100 km yada 1000 km yapman neyi değiştirecek. araç 2. el artık. umarım sorunun çözülür. şuan yeni araç yerine opsiyon bedelini kurtarmaya bakmakta fayda var.

birde şunu diyeyim. bende spk alacaktım ama sonradan ufak bir arka kapı kazası yüzünden açılan ve bir dahada dikiş tutmayan airbag yazısı okuduktan sonra spk dan vazgeçtim. öyle ki kendi kendine bile açılıyordu bu airbaglar düşün artık. servis yapar, bozulur yapar, bozulur yapar. ama sen daha da uğraşırsın. belki böylesi daha hayırlıdır. ama verdiğin opsiyon bedelini almaya bak. sonuçta bir nevi hırsızlık söz konusu anladığım kadarıyla bayinin yaptığı. iyi günler.

mserdar01
21/02/2011, 16:40
dostum şimdi burada arkadaşlar saolsunlar yardımcı olmaya çalışıyorlar ama önceki mesajımda belirttiğim gibi bu işler belgeye dayanır. sen aldığın aracı imzalamışsın spk'sız. elinde "spk sipariş ettim daha önce, aha bu da imzalı belgesi" falan diye belge çıkarsan da teslim aşamasında "müşteri bu aracı kabul etti biz de verdik" diyebilecek konumdalar ve malesef haklı çıkacaklar kanun karşısında. bayi, müşteri hizmetleri, Türkiye fiat, italya fiat sıralamasıyla olaya devam etmen gerekli. aracı kullanman yada kullanmaman birşeyi değiştirmez çünkü araç trafiğe de çıkmış. 100 km yada 1000 km yapman neyi değiştirecek. araç 2. el artık. umarım sorunun çözülür. şuan yeni araç yerine opsiyon bedelini kurtarmaya bakmakta fayda var.

birde şunu diyeyim. bende spk alacaktım ama sonradan ufak bir arka kapı kazası yüzünden açılan ve bir dahada dikiş tutmayan airbag yazısı okuduktan sonra spk dan vazgeçtim. öyle ki kendi kendine bile açılıyordu bu airbaglar düşün artık. servis yapar, bozulur yapar, bozulur yapar. ama sen daha da uğraşırsın. belki böylesi daha hayırlıdır. ama verdiğin opsiyon bedelini almaya bak. sonuçta bir nevi hırsızlık söz konusu anladığım kadarıyla bayinin yaptığı. iyi günler.

hocam bu adamlar ne kadar umursamaz insanlar anlamadım. Bugün avukatla görüştüm ve burada hklı konumunda olduğumu ve herhangi bir dava açılması durumunda kazanacağımı söyledi. İşin garip tarafı ne bölge bayi ne de müşteri hizmetlerinden herhangi bir dönüt yok. adamlar gayet rahat hareket ediyorlar. en alt birimden İtalyaya kadar her birimi aradım ve şikayetimi bildirerek problemin çözülmemesi durumunda hukuki işlemlere başlayacağımı da söyledim. şimdi bir iki gün de olayın gidişatı belli olacak. Bir şekilde çözülecek hayırlısıyla...

ayrıca, yorumlarını ve tavsiyelerini esirgemeyen bütün arkadaşlara teşekkür ediyorum...

uzuncocuk
21/02/2011, 19:46
hocam bu adamlar ne kadar umursamaz insanlar anlamadım. Bugün avukatla görüştüm ve burada hklı konumunda olduğumu ve herhangi bir dava açılması durumunda kazanacağımı söyledi. İşin garip tarafı ne bölge bayi ne de müşteri hizmetlerinden herhangi bir dönüt yok. adamlar gayet rahat hareket ediyorlar. en alt birimden İtalyaya kadar her birimi aradım ve şikayetimi bildirerek problemin çözülmemesi durumunda hukuki işlemlere başlayacağımı da söyledim. şimdi bir iki gün de olayın gidişatı belli olacak. Bir şekilde çözülecek hayırlısıyla...

ayrıca, yorumlarını ve tavsiyelerini esirgemeyen bütün arkadaşlara teşekkür ediyorum...
bakın aracınızı evın onune degıl bayının onune cekeceksınz.. anahtarıda onlara vereceksınız almazlarsada masaya atın gıdın... ama onlara verın yedek anahtar dahıl....cıkıs noktanız burası... sorunu onların gozunun onune koyun... sureklı gorsunler.

mserdar01
21/02/2011, 20:27
bakın aracınızı evın onune degıl bayının onune cekeceksınz.. anahtarıda onlara vereceksınız almazlarsada masaya atın gıdın... ama onlara verın yedek anahtar dahıl....cıkıs noktanız burası... sorunu onların gozunun onune koyun... sureklı gorsunler.


Hocam bugün avukatla görüştüm gerekli bilgileri ve sürecin asıl gerçekleşeğinine dair bilgileri aldım. bi kaç gün içinde fiat bana dönecek, ondan sonra ben hamlelerime başlıcam. Hayırlısı bundan sonrası. Size de ayrıca tavsiyeniz ve ilginiz için teşekkür ederim.

sonucu burda mutlaka bildireceğim...

uzuncocuk
21/02/2011, 21:27
Hocam bugün avukatla görüştüm gerekli bilgileri ve sürecin asıl gerçekleşeğinine dair bilgileri aldım. bi kaç gün içinde fiat bana dönecek, ondan sonra ben hamlelerime başlıcam. Hayırlısı bundan sonrası. Size de ayrıca tavsiyeniz ve ilginiz için teşekkür ederim.

sonucu burda mutlaka bildireceğim...
evin onunde bırısı arabaya vursa ne olacak? ben tesekkur ederım ayrıca

bcom
22/02/2011, 14:00
Bence sonuna kadar haklısınız.Hakkınızı albilmeniz için bayağı bir bastırmanız gerekecek öncelikle Tofaş genel müdürlüğü arayın 212-2753390 nolu telefondan Burak Tavelli ile görüşmek istediğinizi söyleyin bayi şikayetini yapıp genel müdürlük veya fabrikadan heyet gelmesini isteyin fakat bu arada arabayı bayinin önüne çekin arabayı kilitleyip anahtarınıda siz alın heyet gelene kadar çünkü bu araç artık size ait ruhsat plaka vs.Ayrıca aracı teslim ederken yapılan araç teslim fişini doldurup imzalamışlarsa sizinde elinizde araç teslim sözleşmesinde SPK+AK+SKYDOME yazıyorsa doğrudan suçlu bayidir.Sizin teslim alıp imzalamanız birşey farketmez.Öncelikle Fiat ve Bayiye beni iş ve zaman kaybına uğrattığınız için size Tüketici hakları mahkemesinde dava açacağım şeklinde konuşun.Umarım ki sabırlı birisinizdir çünküğ sizi yıldırmak için bayağı bir uğraşacaklar.ama yılmayın müşteri hizmetleri dahil tofaş ve koç holding otomotiv gurubunun nekadar telefonu varsa arayıp şikayeti deneyin ve bunu hergün yapın ve aracımı bayinin önüne kilitledim acil olarak sonuç bekliyorum şeklinde konuşun .

boby
31/10/2013, 17:08
eski konuyu hortlattık ama :D

sonuç ne oldu sizce..çok merak ettim ..

egeevo
01/11/2013, 13:39
cidden bende çok merak ettim :) bütün hepsini tekrar okudum...