PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bravo Merkez Servis'e....



esteban
07/02/2011, 01:45
Şahsım üzerine kayıtlı 35 AF 0155 plakalı 2007 model Fiat Punto marka aracımı rutin kontrol üzerine götürdüğüm Merkez Servis-Bornova’da aracın vites kutusuna ilişkin bir problem olduğu ve vites kutusunun değişmesi gerektiği söylendi. Daha önce garantisi şahsımca uzatılmış olan aracın vites kutusu servis yetkililerince değiştirildi. Değişim işleminden sonra araç eşim tarafından servisten çalışır halde teslim alındı. Yaklaşık 3 kilometre sonra araç “check transmission” arıza kodu ile uygunsuz şekilde yol ortasında kaldı. Bunun üzerine eşim tarafından şahsıma haber verildi. İlgili servisi aradığımda servis yetkilileri görevlileri olay yerine yönlendirdiklerini söylediler. Ben de daha yeni tamir edilmiş bir aracın neden hemen arıza yaptığını servis yetkililerine sordum. Servis yetkilileri zaten yaklaşık 3000 TL tutarındaki parçanın garanti kapsamında değiştirildiğini herhangi bir ücret ödemediğimi bu bağlamda “fazla mızmızlanmamam gerektiğini” “müşterinin her zaman haklı olduğunu ama benim haddimi aşıp olayları saptırdığımı” ifade ettiler. (Servis müdürü Akın Bey). Aynı servis teknikerlerinden bir yetkili yaklaşık 3 ay önce de işitme engelli olduğumu ifade ettiğimde “Sen nasıl o zaman hasta muayene ediyorsun” ifadesini kullanmış ve aracımda oluşan hasarı kaskoya ödetmeye çalıştığımı ifade etmişti. (Muhlis Ülkü). Bunun üzerine servis yetkileri ve Fiat genel merkez bu davranış nedeni ile şahsımdan özür dilemişti.
Son olaydan sonra her iki olayın servis tarafından ilişkilendirildiğini düşündüğüm için (servisten 5 dakika önce alınan ve yaklaşık 25 km yol yapılarak denendiği ifade edilen aracın teslim alındıktan sonra 3 km sonra yolda kalması nedeni ile kasıt ihtimalini ekarte edemediğim için) ilgili servisin ısrarlarına rağmen aracımı bir başka sorumlu Fiat servisine (Birmot-İzmir) çektirdim.
Fiat Birmot aracım ile yakınen ilgilendi ve mağduriyetimi giderdi. Aracım Birmot'ta iken şahsıma kiralık araç tahsis ettiler. (Hande Hanım'a teşekkürler....)
Netice itibari ile insan hayatının emanet edildiği ulaşım araçlarından sorumlu bir kurumun(Merkez Servis) şahsımı “beleşçilik”, “yalancılık” ve “haddini bilmezlik” ile suçlaması şahsi itibarımı zedelemiştir.
Bu bağlamda benzer mağduriyete maruz kalmamaları için sayın Fiat kullanıcılarını Merkez Servis açısından daha dikkatli davranmalarını tavsiye ederim...


Uğur Önsel Türk

siyahinci83
07/02/2011, 02:24
bilgilendirmeniz için teşekkür ederim ;) üzücü bir durumla karşılaşmışsınız umarım bir daha başkasının başına gelmez

OzzY
07/02/2011, 02:28
gerçekten bravo, 2. kere merkez servisten beklemezdim diyorum. sanırım biraz sorgulamak lazım. Muhlis beyin tavırları benimde hoşuma gitmiyodu ancak Akın beyden beklemezdim.

erosistanbul
08/02/2011, 21:42
Bilgilendirme için teşekkürler.

Ersal
08/02/2011, 22:29
Yazıklar olsun böyle servise..Müşteri hizmetlerine mail atın isim vererek sonra da Merkez fiat tan telefon bekleyin kapıda karşılarlar sizi..2008 de buna benzer bir olay geldi başıma adamı dövecektim zor elimden aldılar.Birde mail attım okkalı ertesi hafta kapıda karşıladılar.Üzerine birde motor koruma yaptılar

esteban
08/02/2011, 23:28
Merkez Servis ile ilgili adli sürece başvuracaktım. Özellikle Muhlis Ülkü ile yaşadığım diyalog sonrası. Ama şimdi boşveeeeeeerrr diyorum kendi kendime. Herkes bir düzen tutturmuş saygı-empati-anlayış hikaye.Ama sevgili Punto'severleri uyarmak ve onları haksız muameleden korumak istedim.
Saygılar............

pdr42
08/02/2011, 23:57
teşekkürlerrr İzmirde değilim ama MErkez servis benim için bitmiştir. İzmirli arkadaşlardan duyarlılık bekliyoruz protestoooo

Du Hast
09/02/2011, 00:14
kendi kendini bitirmek diye merkez servisin yaptığına denir herelde.

Ersal
09/02/2011, 01:30
Merkez Servis ile ilgili adli sürece başvuracaktım. Özellikle Muhlis Ülkü ile yaşadığım diyalog sonrası. Ama şimdi boşveeeeeeerrr diyorum kendi kendime. Herkes bir düzen tutturmuş saygı-empati-anlayış hikaye.Ama sevgili Punto'severleri uyarmak ve onları haksız muameleden korumak istedim.
Saygılar............

Bilmiyorum vaktiniz yok o yüzdenmi uğraşmak istemiyorsunuz ama size terbiyesizlik yaptı baktıki bişey olmuyor (ne mahkeme, ne dayak ki sonuna kadar haketmiş birisi dayağı) diğer servise gelenlere de size yaptığının fazlasını yapacaktır.Tabi son karar sizin saygı duymak lazım

opexturk
09/02/2011, 01:37
ben de birmottan büyük darbe yemiştim ve merkez servisi kullanıcam demiştim artık yolum düşmedi henüz ancak servis danışmanı ali kerpişçi çok yakın arkadaşımın abisi o orda diye gidicektim ama şimdi babam da orda çalışsa gitmem yine sana kaldım bornova birmot:)

opexturk
09/02/2011, 01:39
Merkez Servis ile ilgili adli sürece başvuracaktım. Özellikle Muhlis Ülkü ile yaşadığım diyalog sonrası. Ama şimdi boşveeeeeeerrr diyorum kendi kendime. Herkes bir düzen tutturmuş saygı-empati-anlayış hikaye.Ama sevgili Punto'severleri uyarmak ve onları haksız muameleden korumak istedim.
Saygılar............

başınıza gelen olay gerçekten beni de üzdü ancak susmayın yani 7/24 fiat merkeze şikayette bulunabilirsiniz ve ence dişinizi göstermelisiniz ki paranızla rezil olmayasınız....çok büyük geçmiş olsun birmota giderseniz servis şefi ufuk usta var onunla bir-iki muhabbet ederseniz sıcak kanlıdır yakından ilgileenir sizinle...