Orijinalini görmek için tıklayınız : Enriko'dan süper hizmet
Askerlik görevim sebebiyle uzun süre aranızda yoktum. Döndüğümde arabamı 60.000 bakımına götürdüm. Uzatılmış garantim olduğun için soyulan teyp tuşlarımın da tamirini istedim. İlk başta blaupunkt'un servisine İstanbula gönderileceği büyük ihtimalle de kullanıcı hatası deneceği söylendi. Gönderilmesini istedim ve 4 gün sonra kullanıcı hatası olduğu, 177 tl + kdv verirsem tamir edileceği sölendi. Kabul etmedim ve geri gönerilmesini istedim. Buna ramen enriko teybi tamir ettirip getirtti ve faturayı üstlendi. Kendilerine burdan da teşekkür ediyorum.
WiSTaRiA
16/07/2010, 02:04
İşte müşteri memnuniyeti budur... Bravo servisinize...
ademtahir
16/07/2010, 10:04
enrikoya söylesek konya servisinde onlar alsalar :)
Enriko aşmış kendini, beklenmedik hareketler :)
enriko yu kutlarım... müşteri memnuniyeti işte.. bazı servisler için ders olsun..
Bence çok saçma zannetmiyorum kendi ödemiş olsun , bu işte bir bit yeniği var ;)
bir akrabanız yada tanıdığınız değilse (tanıdık bile olsa çok zor) neden böyle bir şey yapsınki muhtemelen garantiden değiştirilmiştir , Kendi adıma bana pek inanadırıcı gelmedi malesef ..
Yinede hayırlı olsun güle güle kullan :)
Bence çok saçma zannetmiyorum kendi ödemiş olsun , bu işte bir bit yeniği var ;)
bir akrabanız yada tanıdığınız değilse (tanıdık bile olsa çok zor) neden böyle bir şey yapsınki muhtemelen garantiden değiştirilmiştir , Kendi adıma bana pek inanadırıcı gelmedi malesef ..
Yinede hayırlı olsun güle güle kullan :)
aha da bu hiç aklıma gelmedi...
ademtahir
16/07/2010, 10:25
garantiden veya parasını ödeyerek değiştirmişler burda mesele bunu yapmaları bence mühim olan işin görülmesi bunuda en iyi şekilde yapmışlar.
garantiden değiştirip kendimiz ödedikte demeleri normal bende olsa aynısını yaparım müşteriyi bağlama yöntemi :)
Mutlaka çünkü başka alternatif yok :)
Adem benim araca yeni jant lastik lazım fatuırayı göndereyimmi :D
ademtahir
16/07/2010, 12:50
Mutlaka çünkü başka alternatif yok :)
Adem benim araca yeni jant lastik lazım fatuırayı göndereyimmi :D
mehmet ilaç lazımsa gönderiyim ama jant lastik bulsam kendi arabama takacam :D
WiSTaRiA
16/07/2010, 13:31
Adem bey online ilaç satışınamı başladınız :):)
ademtahir
16/07/2010, 13:37
Adem bey online ilaç satışınamı başladınız :):)
kardeş her zaman femolimi satacak biraz da ben satayım :D
WiSTaRiA
16/07/2010, 13:54
süpersin abi... :):)
Beni bağlama gibi bir durumları yok zaten arabayı ordan aldım 60.000 e kadar tüm bakımlarımı orda yaptırdım. Ayrıca akrabam, kişisel olarak tanıdığım biri de yok sadece gide gele Murat usta ile samimi oldum o kadar. Onarımın faturasını gördüm benim servis kağıdıma zımbalayıp muhasebeye gönderdiler faturayı. Lensimde de problem varmış altında orjinal cd kullanmamın daha iyi olacağına dair tavsiye vardı :-). Amacım yanlış anlaşılmaya mahal vermek değil daha yeni garantiye gönderdiğim elektronik bir üründen kazık yiyen biri olarak hizmetten duyduğum memnuniyeti dile getirmekti.
ademtahir
16/07/2010, 19:12
Beni bağlama gibi bir durumları yok zaten arabayı ordan aldım 60.000 e kadar tüm bakımlarımı orda yaptırdım. Ayrıca akrabam, kişisel olarak tanıdığım biri de yok sadece gide gele Murat usta ile samimi oldum o kadar. Onarımın faturasını gördüm benim servis kağıdıma zımbalayıp muhasebeye gönderdiler faturayı. Lensimde de problem varmış altında orjinal cd kullanmamın daha iyi olacağına dair tavsiye vardı :-). Amacım yanlış anlaşılmaya mahal vermek değil daha yeni garantiye gönderdiğim elektronik bir üründen kazık yiyen biri olarak hizmetten duyduğum memnuniyeti dile getirmekti.
kardeş açıklama yapmana gerek yok biz senin adına sevindik zaten her ne sebeble nasıl olursa olsun mühim olan senin işinin görülmesi keşke tüm servisler böyle olsa...
MangalMaster
05/08/2010, 15:22
Enrikoyu kutlarım ,diğer servislere örnek olması dileğimle...
Enriko aşmış kendini, beklenmedik hareketler :)
Kesinlikle katılıyorum. Enriko'dan beklenmeyen hareketler. Bay enriko'nun bundan haberi yoktur sanırım olsa kesin fatura ederdi size hemde bir kaç katıyla.
Bence çok saçma zannetmiyorum kendi ödemiş olsun , bu işte bir bit yeniği var ;)
bir akrabanız yada tanıdığınız değilse (tanıdık bile olsa çok zor) neden böyle bir şey yapsınki muhtemelen garantiden değiştirilmiştir , Kendi adıma bana pek inanadırıcı gelmedi malesef ..
Yinede hayırlı olsun güle güle kullan :)
Enriko söz konusu olunca her türlü dalavereyi rahat karşılıyorum. Her zamanki durumları çünkü.
garantiden veya parasını ödeyerek değiştirmişler burda mesele bunu yapmaları bence mühim olan işin görülmesi bunuda en iyi şekilde yapmışlar.
garantiden değiştirip kendimiz ödedikte demeleri normal bende olsa aynısını yaparım müşteriyi bağlama yöntemi :)
Yok öyle bir müşteri bağlama yöntemi Adem. Bunlardaki mantık yutturursak kazıklarız faturayı kaktırırız olmazsa biz ödedik der adamları yağlarız. Bütün mantık bu.
Ayrıca şunu belirtmek isterim. Size yapılan olay Enriko'nun kıyağı değil kesinlikle. İlk başta üzülerek söylüyorum ki sizi kazıklamak istemiş sonra da şikayet vb. edersiniz korkusuna olayı biz hallettik moduna girmişler. Çünkü benim teybiminde tuşları soyulmuştu. Merkez servis uzatılmış garanti kapsamında yenisi ile değiştirdi. Bu Enriko'nun klasik müşteri kandırmaca oyunu maalesef.
bu arada enrico teyipleri istanbula göndermiyor bildiğim kadarıyla ... karşıyakada andıran elektroniğe gönderiyor.burası blaupunkt yetkili servisidir.benim gp'de de teyip sorunu cıkmıştı bu firmaya gönderdiler hatta teyb olmamıştı enrico yönlendirmişti bi dünya punto teybi var orda büyük ihtimal orda halletmişlerdir :)
bu arada enrico teyipleri istanbula göndermiyor bildiğim kadarıyla ... karşıyakada andıran elektroniğe gönderiyor.burası blaupunkt yetkili servisidir.benim gp'de de teyip sorunu cıkmıştı bu firmaya gönderdiler hatta teyb olmamıştı enrico yönlendirmişti bi dünya punto teybi var orda büyük ihtimal orda halletmişlerdir :)
Garanti dahilinde değişim olacağı zaman İstanbul'a gidiyor Mert. Benimki de bir hafta sonra geldi. Tofaş müşteri hizmetleri arayıp bu yönde bilgi verdi. Aksi taktirde bulunduğunuz bölgedeki servise gidecek derdi.
tamam ben enrikoya sadece garanti kapsamındaki işlerde gittim evime yakın diye
bu arada o firmada ben gp ye set te yaptırdım sahipleri ile konuşurken de bunu söylediler ....enrico ksk ye gönderiyor sanırım ordan istanbul a gidebilir orasını bilemem
Vallahi evimin yanında bile olsalar ben bir kez daha o kapıdan içeriye sokmam aracımı. Enriko bu saatten sonra ağzınla kuşta tutsa benim için bitmiştir. Ayrıca bu güne kadar onlarda hiç göremediğim ilgi ve alakayı Merkez ve Poyraz'da buldum ben :)
krakercocuk
05/08/2010, 17:29
merkezin hizmet anlayışı çok iyi...geçenlerde garantimin bitmesine çok az kalması dolayısı ile arka camın önündeki bakalitin clipsi kırıktı ve arka kapı kollarım zor açılıp kapanıyodu..merkeze gittik parça clipsi getirip takdı..kapılarıda yaptı...aradan 2-3 hafta geçti daha bugün aradılar ve yapılan işlemden sonra şikayet ettiğiniz herhangi bisey varmı düzelmeyen sizi rahatsız eden diye..bende kapı kollarım çok olmamış dedim ama garantimde bitti dedim artık..kendileri yinede servise gelip tekrar aracıma bakmak istediklerini ve garantinin bitmeş olmasının problem olmadığını söylediler..bir an önce bizi ziyaret edin dıolar...burdan kendilerine çok tesekkür ediyorum il alakalarına..
güzel bir hizmet anlayışı tebrik ederim.
İnanmayın bunlara. İzmir' deki servislerin hepsi dalaverecidir. Müşteri memnuniyeti filan hak getire. Birtek Poyraz' a gitmedim. Onun hakkında yorum yapamam. Gerisinin hiçbirinden memnun kalmadım.
krakercocuk
18/08/2010, 00:09
sana yapılan olayıda poyraz bana yaptı..lanet olsun bı daha gıdersem onlara
Bunlara ceza kesen bir mekanizma olmadığı için bizim bilmediğimiz daha neler neler yapıyordur bunlar.
Ayrıca konuya dönersek açıkçası Enriko' nun teyp parasını cepten ödemesi bana hiçmi hiç inandırıcı gelmedi.... Aynı şey diğer servisler içinde geçerlidir. 1 tek vidanın bile parasını alırlar. Enriko bana orjinal parçayı kendi servislerinde taktırmak istemiyorum diye parasıyla satmıyordu, zor bela kavga gürültü aldım. Kaldı ki kendileri fatura ödeyipte tamir yaptıracaklar.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.