Orijinalini görmek için tıklayınız : Özkar Otomotiv'e Teşekkürler, GP'cilere Bilgiler
badboy1980
14/03/2009, 17:16
Arkadaşlar bu başlık size bir reklam olarak gözükmesin. GP'lerimizi emanet edebileceğimiz ve bizim ile birebir ilgilenecek muhattap bulabileceğimiz, Yetkili Servisleri birbirimiz ile paylaşmalıyız.
Geçen hafta 40.000 bakımını yaptırmak için Fiat Özkar Otomotiv'e (Florya) gittim.Aracı bakım için alırken tahmini teslim saatini (2,30 saat) verdiler ve teslim saatinden 15 dakika önce, yıkanmış şekilde aracı teslim ettiler.
Bu süre zarfında, benim gibi kılı kırk yaran birine yardım etmek için 2 saat uğraştılar. Tavan döşemesindeki lekeler ve garantisi bitmiş araçlar için garanti uzatma hakkında bilgiler aldım. Ayrıca benim dükkanımmış :cool0000:gibi parça bölümüne geçip, istediğim parçaların fiyatlarını öğrendim. Oradaki görevli arkadaşlar herhangi bir olumsuz tavır takınmadan yardımcı oldular. (10-15 kalem parça fiyatı :ohmy0000:) Tavan konusunda ise, fotoğraflar gönderildi ve 3 gün önce olumlu yanıt alındığı bilgisini servis tarafıma iletti. Önümüzdeki hafta değişim yapılacak. Ama garanti uzatma hakkında maalesef daha önce forumda belirtildiği gibi garanti başlangıcı olarak, garanti bitiş tarihinin baz alındığını teyit ettiler. Yani;
Aracınızın garantisi 7 ay önce bitti ve siz garantiyi uzatmak istiyorsunuz, bunun için aracınızın garantisini 24 ay uzatmak zorundasınız.
24 ay - 7 ay = 17 ay. 2 yıl garanti uzatmak için gerekli olan para karşılığında, aracınız 17 ay garantili oluyor ve %30 zamlı ödüyorsunuz. (704 TL) Tabi ki yaptırmadım.
Servis konusunda aksilik yaşamadım ama birkaç hata da oldu. (Tabiki kötü niyetten olmadığına eminim yoksa çoktan şikayet etmiştim). Tamiratı için fiyat verilip, yapılması için danışılmasını istediğim bir kalemi (göstergen arada sırada gelen tıkırtı), istemediğim halde (benim de faturayı kontrol etmememden kaynaklanıyor) faturaya yansıtmışlar. Ama durumu fark edip telefon ettiğimde, iadenin yapılacağını belirterek özür dilediler. Zaten tavanı değiştirmeye gittiğimde birkaç ilave (tavan değişirken arka okuma lambası takılması, karter koruma) fiyattan düşülerek iade almış olacağım.
Ayrıca tavanın değişimi konusunda bilgi verdiği ve bugün bakım ile alakalı olarak herhangi bir rahatsızlığın/eksikliğin olup olmadığı için aradığından dolayı Özkar Otomotiv'in müşteri temsilcisi Nilüfer Kartal hn.a teşekkür ederim.
Bakalım önümüzdeki hafta tavanı değiştirmeye gittiğimde, herhangi bir montaj veya işçilik hatası ile karşılaşacak mıyım? Durumdan sizi haberdar ederim. Sağlıcakla kalın...
Ogulcan.Öğüt
14/03/2009, 19:03
Keşke bütün servisler bu sekilde Araç sahiplerine muamele gösterse cogu serviste sorularmızaa saçma cevaplar hatta bazen hiç cevap alamıyorz ...
badboy1980
14/03/2009, 21:15
Aslında yetkili servise 10 kuruş fazla veriyoruz ama en azından karşımızda kurumsal bir firma var. (bazı servisler yakışmayacak hareketler yapsa dahi) gidip yakalarına yapışabiliyoruz. Benim önceden 2000 model clio aracım vardı, garanti falan hak getire :D ama yine de yetkile servise gidiyordum. Orjinal parça kullandıklarından ve herhangi bir arıza meydana geldiğinde yakalarına yapışabildiğimden:D.
Kaldı ki (tabi bu benim görüşüm) Puntomu neden götürmeyeyim. Arkadaşlar iyi bir yetkili servis bulun, muhabbetinizi kurun ve makul bir işçiliğe aracınızı emanet edin. Sonuçta bir avuç civata, bari o civatada orjinal olsun :D
karter korumadan kastınız nedir acaba?
badboy1980
14/03/2009, 22:34
karter korumadan kastınız nedir acaba?
Aracın motor bölümünün altına plastik bir koruma kapağı, yoldan gelecek olan taşlar veya kasislerdeki sürtmeleri engelleyecek olan muhafaza...
bunun dizeller için olduğu söylenmişti. nasıl uyduracaklar sizin araca?
badboy1980
14/03/2009, 23:04
bunun dizeller için olduğu söylenmişti. nasıl uyduracaklar sizin araca?
Starjet ve diğer motor ve modeldeki araçlarımıza oluyor bu muhafaza. Bana 84 TL fiyat verdiler.
Monte edilirken kontrol edip, herhangi bir işlem yapmadan uyduğunu görürseniz ve paylaşırsanız sevinirim. Benim bildiğim benzinlilere uymadığı ve monte deliklerinin karşılamadığı....
Punto_Can
15/03/2009, 03:47
Monte edilirken kontrol edip, herhangi bir işlem yapmadan uyduğunu görürseniz ve paylaşırsanız sevinirim. Benim bildiğim benzinlilere uymadığı ve monte deliklerinin karşılamadığı....
bende aracı ilk aldığımda taktırmıştım (benzinli)
3 yıldır sırunsuz kullanıyorum...
bende aracı ilk aldığımda taktırmıştım (benzinli)
3 yıldır sırunsuz kullanıyorum...
hangi serviste taktırdımız acaba?
Benim aracımın da garantisi yok ve tavanı değişecek.Bunu geçen hafta servise bildirdim.Onlar da bölge müdürlüğüyle konuştular.Bende resim gönderilmedi ama onay geldi.Perşembe, Cuma gelecekmiş tavan.Arka okuma lambası için ne kadar fiyat verdiler?Bu öndekinin aynısı oluyor diye biliyorum.Uygunsa ben de taktırmak istiyorum.
Özkar bana oldukça yakın. Önünden geçerken çoğunlukla ticari Fiat araçlarını gördüğüm için pek ilgimi çekmemişti ama yazılanları okuyunca, denemekte fayda var diyorum.
badboy1980
17/03/2009, 22:02
Benim aracımın da garantisi yok ve tavanı değişecek.Bunu geçen hafta servise bildirdim.Onlar da bölge müdürlüğüyle konuştular.Bende resim gönderilmedi ama onay geldi.Perşembe, Cuma gelecekmiş tavan.Arka okuma lambası için ne kadar fiyat verdiler?Bu öndekinin aynısı oluyor diye biliyorum.Uygunsa ben de taktırmak istiyorum.
Ön lambanın aynısı değil. Biraz daha basit ama kullanışlı, hatta aşağıdaki linkte konu var. Fiyatını almadım ama tahmini 100 lira gibi tutar. Bakalım haftasonuna tavanı değiştirirken soracağım uygun olursa taktırırım.
https://forum.grandepuntotr.com/teknik-yardim/2257-hareketli-lenselere-sahip-arka-tavan-lambasi.html
Arkadaşlar size bir sorum olacak?Bu tavan garantiden sonra değiştiği için işçilik bana mı ait olacak?
badboy1980
18/03/2009, 21:13
Arkadaşlar size bir sorum olacak?Bu tavan garantiden sonra değiştiği için işçilik bana mı ait olacak?
Valla bu soru benim aklıma geldi ama zannedersem böyle saçma bir durumla karşılaşacağımızı sanmam. Sonuçta garanti olarak görmeyin. Ayıplı bir ürünün değiştirilmesi bu olay.
Ön lambanın aynısı değil. Biraz daha basit ama kullanışlı, hatta aşağıdaki linkte konu var. Fiyatını almadım ama tahmini 100 lira gibi tutar. Bakalım haftasonuna tavanı değiştirirken soracağım uygun olursa taktırırım.
https://forum.grandepuntotr.com/teknik-yardim/2257-hareketli-lenselere-sahip-arka-tavan-lambasi.html
o lamba active deki ön lambanın aynısı :D
badboy1980
18/03/2009, 21:18
o lamba active deki ön lambanın aynısı :D
:D Pardon bende Dynamic olduğundan ve arkadaşın imzasındaki araca bakmadığımdan cevap öyle oldu. Düzeltme için sağol. :D
badboy1980
07/04/2009, 00:10
Arkadaşlar açtığım bu konudaki teşekkürü geri alıyorum. Fark ettimde bu teşekkürü sadece müşteri temsilcisi Nilüfer hanıma yapmam gerekiyormuş. Bir servisin iyi niyetini, yaptığı hatayı kabullenmesi olarak değerlendiriyorum artık. Hata insana mahsus ama bunu hatayı kabullenmek erdemli olmayı gerektirir. Başıma gelen, zaman kaybıma, paramın ziyan olmasına ve moral bozukluğuma neden olan durumu lütfen sabrederek okursanız başınıza böyle bir durumun gelmesini engelleyebilirsiniz. Fikirlerinize ihtiyacım var.
https://forum.grandepuntotr.com/servis/10957-komple-boya-ic-ve-motor-koruma-ve-tavan-degisimi.html
Tuncay bey ben de aracı alır almaz taktırdım, Eskişehir yolunda Ağaçlı servis var orada 82 liraya taktırdım. Tavsiye ederim, gerçi alttan gelen darbeye karşı koruma sağlayacak gibi durmuyor ama motorun açık kalmasından da iyidir.
osmankoc
17/04/2009, 00:08
özkar servisin bence teşekkür edilecek pek bir tarafı yok.
arabamın altını bir taşa vurdum. boğaz contası bozuldu hırıltı var.
parçayı piyasada bulamadık. servise gittim ne kadar tutar bir bakın diye. 1 saat sonra biter dediler. tam 3 saatin sonunda 60 ytl karşılığı 2 saat daha beklersem değişeceklerini söylediler. sefaköyde contayı 15 liraya kesiyolarmış bu arada.
garanti uzatmayı da teklif ettiler. tabi ben malum kapı problemini ne yapacagız deyince. 1 yıllık 420 ytl civarı bir fiyat verdiler. tamam dedim garantiden kapılarımı düzeltecekseniz olur. bu sefer 44000 de aldıgım arabanın 40000 bakımı sistemde görünmüyor 40 bin bakımını da yapmamız lazım dediler. 40 bin bakımını eski sahibi yaptırdı özel serviste deyince bu sefer bakım yapılsın yapılmasın 257 ytl daha alıp bakımı yapılmış gibi sisteme girmemiz lazım dediler. yapmayacakları bakımın parasını istediler yani. artı 420 daha verip 1 yıl garanti uzatacakmışım. peki bütün bunlar ne için fiat ın hatalı ürettiği arka kapı mekanizmalarını düzelttirmek için. bu kadar pişkinlik bu kadar düzenbazlık ancak koç un ve bayilerinin elinden gelir zaten.
badboy1980
17/04/2009, 01:20
özkar servisin bence teşekkür edilecek pek bir tarafı yok.
arabamın altını bir taşa vurdum. boğaz contası bozuldu hırıltı var.
parçayı piyasada bulamadık. servise gittim ne kadar tutar bir bakın diye. 1 saat sonra biter dediler. tam 3 saatin sonunda 60 ytl karşılığı 2 saat daha beklersem değişeceklerini söylediler. sefaköyde contayı 15 liraya kesiyolarmış bu arada.
garanti uzatmayı da teklif ettiler. tabi ben malum kapı problemini ne yapacagız deyince. 1 yıllık 420 ytl civarı bir fiyat verdiler. tamam dedim garantiden kapılarımı düzeltecekseniz olur. bu sefer 44000 de aldıgım arabanın 40000 bakımı sistemde görünmüyor 40 bin bakımını da yapmamız lazım dediler. 40 bin bakımını eski sahibi yaptırdı özel serviste deyince bu sefer bakım yapılsın yapılmasın 257 ytl daha alıp bakımı yapılmış gibi sisteme girmemiz lazım dediler. yapmayacakları bakımın parasını istediler yani. artı 420 daha verip 1 yıl garanti uzatacakmışım. peki bütün bunlar ne için fiat ın hatalı ürettiği arka kapı mekanizmalarını düzelttirmek için. bu kadar pişkinlik bu kadar düzenbazlık ancak koç un ve bayilerinin elinden gelir zaten.
Osman Bey;
Zaten yazımı tam olarak okuyabilirseniz, o teşekkürü geri aldığımı anlayabilirsiniz.
Başınıza gelen duruma şaşırmadım dersem yalan olur. Ben hakkımı sonuna kadar savunacağım bakalım sonuç ne olur.
Crizantem
15/07/2009, 18:54
Sn Osman KOÇ ve Badboy1980 , yıllardır babam ve ben Özkar Otomotivden hizmet alırız.Gerek ilgi ve alakaları gerekse güler yüzleri ve sundukları hizmeti her zaman taktir etmişizdir.Yaşadığınız sorun nedir bilmiyorum ama , bu şekilde karalamalar yapmanız çamur atmaktan öteye geçmez.Orada çalışan onlarca insan var , haklı iseniz ve haklılığınızı Fiat yada mahkemelerce ispat ettiyseniz ne ala, bende yanınızdayım.Ancak eğer elinizde delil yok ise bu yazılarınızı yarın ilk iş Özkar otomotiv yetkilileri ile paylaşacağım.Paylaşacağım ki hem onlar haklarını koruyup ifitiraya uğramasın,hemde işin aslı ortaya çıksın.Yazdıklarınız tezatlarla dolu, kendi kendinizi açığa çıkarmışsınız.Osman Bey anlaşılan o ki siz her işleminizi sanayide yaptırmışsınız , hortum kestirmeler filan,yetkili servisle sanayi işlemini kıyaslıyan zihniyete oldum olası hayran olmuşumdur ! :).Badboy siz ise önce teşekkür edip sonra yermişsiniz.Arkadaşlar unutmayın burada nicklerlede yazsanız herkes dürüst olmalı.Yoksa güzelim forum sitesi kirli ve gerçek olmayan bilgilerle dolar, ayrıca kanuni yaptırımı çok ağırdır, benden söylemesi.
Hoşgeldin Serkan,
Yazdıklarınıza katılmakla beraber sözünü ettiğiniz kişilerin de maduriyetlerinin olabileceğini unutmamanız gerekmekte.Tabiki siz memnun olabilirsiniz ancak bir başkası haklı olsun ya da olmasın herhangi bir yer hakkında eleştride de bulunabilir.Sorun açığa çıkınca ya da halledilince buradaki eleştri teşekküre ya da teşekkür eleştriye dönebilir.Önemli olan tek şey araçlarımıza sorunsuzca binmemiz.Türkiyede bazı servisler bu forumda haklı olarak övgü alıyorsa bazı servisler de hatalı onarım, müşteri ilişkileri vb kriterler gözönünde bulundurularak eleştri alabilir.Bu gayet normal.Tabi bu yazdıklarım geneli kapsamakta.Özkar Otomobil hakkında olumlu ya da olumsuz birşey diyemem.Çünkü hiç gitmedim.
Bahsi geçen konuda eğerki ilgili firmanın bir kusuru varsa yetkili servislerin müşteri memnuniyetine verdikleri ya da vermek zorunda oldukları önemi göstermesi açısından kendileri de yorumda bulunurlarsa olay netlik kazanmış olur.Aksi halde bu başlıkta yazılanlara bağlı kalmaktan başka bir çaremiz yok...
HasanAliz
16/07/2009, 21:03
arkadaşım sen buraya gelip milleti ne yazıp yazmayacağı konusunda tehdit edemezsin belli ki servis çalışanısın. açık açık söyle o kadar tehdit edeceğine de delikanlılığınızı görelim.
Bir arkadaş mağdur olmuş mağduriyeti ispatlanmış servis o haram parayı kendine almış çoluğuna çocuğuna yedirebilirmiş (!) onlara helal olsun.
Kanuni yaptırımdan bahsederek servisini korumak amaçlı tehdit etmişsin ki kanunlardan haberin yok. Hayatında hiç hukuk kitabını 100 km öteden görmediğin belli. burası özkaroto cumhuriyeti değil Türkiye Cumhuriyeti. Herkesin yazma ve okuma özgürlüğü yasalarla korunmaktadır. Apo denen teröristbaşının bile kitapları yani yazdıkları serçe yayınlanırken sen burada aklınsıra servisini korumak adına özkarotonun tetikçiliğini yapmaya kalkışmışsın anayasaya ve TC kanunlarına aykırı olarak bazı özgürlükleri aklınsıra bilmediğin şekilde tehdit ederek korumaya çalışmışsın.
isteyen istediğini yazar. Bu durumun doğru olup olmadığına karar verecek olan forum üyeleridir okuyuculardır.
erdiyilmaz
16/07/2009, 21:24
Sn Osman KOÇ ve Badboy1980 , yıllardır babam ve ben Özkar Otomotivden hizmet alırız.Gerek ilgi ve alakaları gerekse güler yüzleri ve sundukları hizmeti her zaman taktir etmişizdir.Yaşadığınız sorun nedir bilmiyorum ama , bu şekilde karalamalar yapmanız çamur atmaktan öteye geçmez.Orada çalışan onlarca insan var , haklı iseniz ve haklılığınızı Fiat yada mahkemelerce ispat ettiyseniz ne ala, bende yanınızdayım.Ancak eğer elinizde delil yok ise bu yazılarınızı yarın ilk iş Özkar otomotiv yetkilileri ile paylaşacağım.Paylaşacağım ki hem onlar haklarını koruyup ifitiraya uğramasın,hemde işin aslı ortaya çıksın.Yazdıklarınız tezatlarla dolu, kendi kendinizi açığa çıkarmışsınız.Osman Bey anlaşılan o ki siz her işleminizi sanayide yaptırmışsınız , hortum kestirmeler filan,yetkili servisle sanayi işlemini kıyaslıyan zihniyete oldum olası hayran olmuşumdur ! :).Badboy siz ise önce teşekkür edip sonra yermişsiniz.Arkadaşlar unutmayın burada nicklerlede yazsanız herkes dürüst olmalı.Yoksa güzelim forum sitesi kirli ve gerçek olmayan bilgilerle dolar, ayrıca kanuni yaptırımı çok ağırdır, benden söylemesi.
sayin serkan bey; burada uyeler firmalar hakkinda gorus ve elestirilerini belirtebilirler. burasi forum sitesi. insanlar elbette sikinti ve sikayetlerini dile getirebilirler. daha ilk mesajinizi bu baslik altinda bu konuya atmis olmaniz, sizin ne denli tarafsiz(!) oldugunuzu gosteriyor.
kanuni yaptirimlardan soz edip tehditvari konusmayin. insanlarin dusuncelerini paylasmalarini kisitlamaya calismayin. bizler de bu isin kanunu biliyoruz. siz sanirim ismi gecen sirket calisanisiniz, insanlara soyle yapin boyle yapin diye akil vermektense, servisinizin kalitesini musteri memnuniyeti standartlarini yukseltmeyi deneyin.
iyi gunler.
https://forum.grandepuntotr.com/servis/10957-komple-boya-ic-ve-motor-koruma-ve-tavan-degisimi.html
yukarıdakı konuda özkar otomotiv için yapılmış haykırışlar ve şikayetlerden sonra kendılerını duzelttılerse gercekten tebrıkler onlara.
Delidavsan
17/07/2009, 10:31
Arkadaşlar unutmayın burada nicklerlede yazsanız herkes dürüst olmalı.Yoksa güzelim forum sitesi kirli ve gerçek olmayan bilgilerle dolar, ayrıca kanuni yaptırımı çok ağırdır, benden söylemesi.
Hikaye okur gibi okuyordum buraya kadar.
Hic tuketici kanununu elinize alip okumayi denediniz mi? Anladigim kadariyla magdur durumdaki arkadas zaten hakem heyetine basvurmus ve bu konuda servisi amiyane tabiriyle (afedersiniz) otturecegini dusunuyorum ben. Odedigi parayi alacagi gibi, ustune bir de servisinize dosya masraflarini catir catir odetecegini goreceksiniz.
Servis mudurunuze su yazdiklarimi aynen iletin;
Ben B.duzu civarinda oturuyorum ve aracim henuz 1.800 km'de. Servis konusunda uzun zamandir kara kara dusunuyordum nereye gidecegime dair korkularim vardi. Arkadasin ilk mesajini okudugumda "Ozkar'a gidip bakayim" demistim ama son yazdiklarindan sonra ve sizin buraya gelip tehdit eder terbiyesiz tavrinizdan sonra Ozkar'a ayak basmayi dusunmedigim gibi cevremi de telkin edecegime emin olabilirsiniz. Hatta buradaki mesajlarin ciktisini alip (sizin terbiyesiz ve mesnetsiz tehdidiniz de dahil) sokakta gordugum her Grande Punto'nun silecegine birakacak kadar uzatabilirim de bu isi. Bakkal zihniyetiyle, forumlarda insanlari tehdit ederek kalitesini gostermeye calisan bir servisten hayir gelecegini sanmiyorum. Hatta durun bu isi tehdit boyutunda da birakmayalim. Buradaki mesajlari kaynak gostererek bildigim ne kadar forum varsa hepsinde yayinlatayim. Siz tasimazsaniz biz tasitalim hukuki boyuta bu meseleyi. Bakalim hukuki yaptirimi kime, ne kadar agir geliyor.
Sn Osman KOÇ ve Badboy1980 , yıllardır babam ve ben Özkar Otomotivden hizmet alırız.Gerek ilgi ve alakaları gerekse güler yüzleri ve sundukları hizmeti her zaman taktir etmişizdir.Yaşadığınız sorun nedir bilmiyorum ama , bu şekilde karalamalar yapmanız çamur atmaktan öteye geçmez.Orada çalışan onlarca insan var , haklı iseniz ve haklılığınızı Fiat yada mahkemelerce ispat ettiyseniz ne ala, bende yanınızdayım.Ancak eğer elinizde delil yok ise bu yazılarınızı yarın ilk iş Özkar otomotiv yetkilileri ile paylaşacağım.Paylaşacağım ki hem onlar haklarını koruyup ifitiraya uğramasın,hemde işin aslı ortaya çıksın.Yazdıklarınız tezatlarla dolu, kendi kendinizi açığa çıkarmışsınız.Osman Bey anlaşılan o ki siz her işleminizi sanayide yaptırmışsınız , hortum kestirmeler filan,yetkili servisle sanayi işlemini kıyaslıyan zihniyete oldum olası hayran olmuşumdur ! :).Badboy siz ise önce teşekkür edip sonra yermişsiniz.Arkadaşlar unutmayın burada nicklerlede yazsanız herkes dürüst olmalı.Yoksa güzelim forum sitesi kirli ve gerçek olmayan bilgilerle dolar, ayrıca kanuni yaptırımı çok ağırdır, benden söylemesi.
Arkadaşım,
Burada bu anlatılanlara karşı servisi savunman biraz saçma geldi. İlk olarak eğer sen dediğin gibi yıllarca bu servisi kullanıyorsan daha fazla tedirgin olman gerekir senin farkında olmadığın hatalar yapılmış olabilir ve problemin ne olduğunu merak etmen gerekir bu sebeplede yapılan yanlış boya koruma konusunu inceleyebilirsin. Ancak ben yazdıklarından senin bu servisle bir bağın olduğu ortayaçıkıyor. Bu durumda ciddi bir hata yapıyorsun ve böylelikle hatanın düzeltilmesine değil daha fazla kötü bir imaj oluşmasına sebep oldun. Kaldı ki yazılanlardan söz konusu servisin nasıl bir yaklaşımı olduğu belli. Biz burada bir reklam yapmak yada bir servisi kötülemek için toplanmıyoruz tek isteğimiz araçlarımızı problemsiz olarak kullanmak ve servislerde bir problem yaşamamak için birbirimize tavsiyede bulunmak. Bu sebep ile ortamı bozacak art niyetli yazılardan kaçınmak gerekir. Ayrıca buraya gelip kimseyi yazılarından eleştirilerinden dolayı tehdit edemezsin isteyen istediği eleştiriyi yapabilir ve hakaret içermediği sürece herhangi bir hukuki cezası mevcut değildir. Bu sebep ile sen burada uğraşacağına servisin hizmetini düzeltmesi konusunda çalış daha faydalı olur.
servisinizi yücelticek veya yericek kisiler bizler yani fiat kullanan kisileriz sizler değil iyi veya kötü diye bırakında yorum yapalım buna karar vericek bizleriz sonucta...herkes istediğini söler siz dogruyu yapında tek bir iki arkadasımız yanılıyo olsun dierleri bari menun kalsın olanların farkında olmayabiliyo malesef her insan...kimse kimseyi begnemek zorunda değil muhtacta değilsiniz bizlere karnınız tok alabilir ama saygı duymak zorundasınız bunu unutmayın...
Ben çok kısa yazacağım ..
Bir çok servisin hatası vardır hataları olduğu gibi memnuniyetide olacaktır burada hem memnuniyeti hemde şikayetlerimizi dile getireceğiz ..
Fake bir nickle üye olup asılsız iftira atanlar yada tehdit vari konuşanlarda elbet olacaktır bunu kullanıcılar ayırt edebilecek durumdadırlar ..
Tehdit etmeniz hatalı, internet kullanan her şahıs yaptıklarından ve yapacaklarından sorumludur eğer bu bir sorun teşkil ederse gereken zaten yapılır ulu orta söylemle sadece tepki çekersiniz..
Zaten kimse argo olarak yüklemde bulunmamış güzelce şikayetini dile getirmiş madem şikayet yerinde değil yetkilerden biri gelir duruma açığa kavuşturur.. Burası tüm payaşımlara açık bir platform ..
Crizantem
21/07/2009, 19:28
Arda Bey yapıcı görüşlerinizden dolayı teşekkür ederim.Yazdıklarımı anlamaya çalışmadan değerlendirmeden pervasızca eleştiren diğer arkadaşlara ise yanıt vermeyi zaman kaybı olarak görüyorum.Servis çalışanı olmamakla birlikte ,uluslararası danışmanım.Hukuk bilgim hakkında atıp tutmayacağım , çünkü sadece beni bağlar.Sizin kadar acımasız olamayacakken , şunu da belirtmeden geçemeyeceğim, allah sizlere hizmet veren herkesin(umarım egonuzu yalnızca servislerde tatmin etmiyorsunuzdur) yardımcısı olsun.Unutmayın kimse yasalardan üstün değildir ve yalnızca haklı olduğumuzda haklıyızdır,daha çok bağırdığımızda yada bir iki destekçi bulduğumuzda değil.Objektif düşünen , eleştirilerini yapıcı ve mantıklı yapan tüm dostlara selam ve saygılarımla.
erdiyilmaz
21/07/2009, 20:35
Arda Bey yapıcı görüşlerinizden dolayı teşekkür ederim.Yazdıklarımı anlamaya çalışmadan değerlendirmeden pervasızca eleştiren diğer arkadaşlara ise yanıt vermeyi zaman kaybı olarak görüyorum.Servis çalışanı olmamakla birlikte ,uluslararası danışmanım.Hukuk bilgim hakkında atıp tutmayacağım , çünkü sadece beni bağlar.Sizin kadar acımasız olamayacakken , şunu da belirtmeden geçemeyeceğim, allah sizlere hizmet veren herkesin(umarım egonuzu yalnızca servislerde tatmin etmiyorsunuzdur) yardımcısı olsun.Unutmayın kimse yasalardan üstün değildir ve yalnızca haklı olduğumuzda haklıyızdır,daha çok bağırdığımızda yada bir iki destekçi bulduğumuzda değil.Objektif düşünen , eleştirilerini yapıcı ve mantıklı yapan tüm dostlara selam ve saygılarımla.
ortada pervasızca elestirme durumu goremiyorum, bence siz kendi egonuzu buralarda ortami germeye calismakla tatmin ediyorsunuz.
mesleginiz, yaptiginiz isler, bulundugunuz mevkii burada kimseyi ilgilendirmez. burada hic kimse de hukuku kucumsemedi, ya da hukuka aykiri birsey soylemedi, firmaniza kufur etmedi, firmanizi yermedi, sadece firmanin calismasindan memnun olmadigini belirttiler. ancak siz kendi kendinize; isin hukuki boyutu vardir diyip, ustu kapali bu ortamdaki insanlari, dikkatli olun, boyunuzun olcusunu alirim, ileri geri konusmayin diye tehdit ettiniz. hala da tehdit etmeye devam etmektesiniz. ben ozgurluklerin kisitlanmasina sahsi olarak karsiyim. buradaki sosyal, paylasimci ortamin bozulmasina da izin vermem.
2006 yilinda ben bu forum sitesini kurdugumdan beri, sizler gibi cok kisilerden, firmalardan tehditler aldik. ayrica; kimse de bagirmiyor size, sadece kendinize yandas bulamamanin ezikligi icinde olabilirsininiz. burasi ozgur bir platform olup, insanlarin firmalari elestirme hakkina siz sinir ya da kota koyamazsiniz. burada servis forumu altinda elestirilen firmalardan cok, ovulen firmalarin sayisi daha fazladir. bence biraz zaman ayirip, forumu dikkatli incelemenizi, daha dun uye oldugunuz ortama kendi mantalitenizi oturtmaya calismaktansa, var olan sosyal sistemimizi incelemenizi, konulara boyle ortadan dalmaktan daha iyi olurdu.
ustu kapali tehditvari mesajlariniz hala devam ediyor, hukugun terazisi hep sizden yana kalmaz, elbet bizden yana da kalkabilir. size gore yanit yazmak zaman kaybi olsa da, bizler icin insanlara dogru yolu gostermek zaman kaybi degildir.
yetkili servisle sanayi işlemini kıyaslıyan zihniyete oldum olası hayran olmuşumdur ! :).
Bu ne şimdi?
Aralarındaki fark (Müslüm bey'i ayrı tutuyorum) servistekilerin ''Fiat'' tişörtü ve tulumu giymesi ve daha organize fiyat politikası...
Özel servis deyince siz ne anlıyorsunuz anlamıyorum ama günümüzde yetkili servisi aratmayan özel servisler de var...
Siz 100 lira tutacak basit bir bakıma 250 tl verip sonra da çay verdiler,çorba verdiler yüzüme güldüler diye seviniyorsanız orası ayrı tabi...
Emir çok güzzel özetlemişsin bravoooo :)
Kesinlikle sadece bir tulum bir t shırt ve organize fiyat politikası başka hiç bir şey değil nice ustalar tanırım sorunu çözemediklerinde sanayiye uğrayan .. Yani lütfen yetkili servis anlayışını abarth'mayalım :) (kaymak kardeşim hariç)
Aracın motor bölümünün altına plastik bir koruma kapağı, yoldan gelecek olan taşlar veya kasislerdeki sürtmeleri engelleyecek olan muhafaza...
Muhafaza gerçekten de çok iyi birşey.Bazen servise öyle araçlar geliyorki.İnsan sökmeye tiskiniyor.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.