Tamponlara rötuş işlemi tavsiye edilmez.alt parçalar plastik olduğu için boya atması, çizik olan yerler plastik astarı atılmadan boyanamaz, boya tutmaz.Ancak küçük yerlere geçici işlemler yapılabilir.Yıkamada bile çıkabilecek rötuşlar attırırsınız ancak, boşa paranız ve zamanınızdan olursunuz.

Tampon ve çamurluk birleşim yerinde, çamurluğa da kayan boya atmaları ve çizikleriniz varsa, tamponu komple, çamurluğu ise lokal boyatabilirsiniz ancak.O zaman işte sırıtmayan işçilik olur.


Pasta cila meselesine gelirsek, bu iş 150-200 liraya da patlıyor.Dediğiniz gibi 700 TL'ye de.Bunun sebebi, autoking ya da sanayici mantığıyla atılan pasta cila ancak parlaklık verir.Gerçekten kılcal çizikleri almak çok meşakkatli ve uzun işçilik gerektirir.Piyasada atılan pastalar sadece cilanın daha iyi tutunması için temiz yüzey yaratmak amaçlı, yalapşap atılır.Ancak gerçekten çiziksiz yüzey isteniyorsa, paraya kıyıp sadece detailing işiyle ilgilenen yerlere aracınızı teslim etmenizi tavsiye ederim.Bu tarz yerlerde asıl olay parlaklık değil, çiziksiz, RDS'siz yüzey elde etmektir.Nice sıfır arabalar fabrikadan portakal kabuğu tabir ettiğimiz, boya kompresörünün fazla hava vermesi sebebiyle oluşturduğu hatalarla çıkıyor.Buna uyuz olan müşteriler ise soluğu iyi detailing merkezlerinde alıp, bu kusurları aracı boyatmadan giderebiliyorlar.Ayrıca ilk evre güneş yanıkları, ya da anahtar çizikleri de (kaporta üzerindeki.plastik aksam değil) rötüş, zımpara,pasta, cila işlemleriyle boyasız çözülebilmekte.