Rolantide beklediğin sürede yine yakıt harcayacak. En güzeli 1 dk. kadar ısıt motoru sonra yola çık çok yüksek devir çevirmeden tırman yokuşu. kaloriferi açman motorun daha geç ısınmasını sağlar.
Arkadaslar oturdugum ve gittigim yerler genellikle yokuslu yerler bu sebepten arabayi hareket ettirmeden 10 dk kadar bosta ve kaloriferi acarak calistirsam araba normal isi derecesine yaklasinca hareket ettirsem daha az mi yakarim? Araba sogukken direk uzun bir bayir cikiyorum benzini orda yiyiyor zaten![]()
Arac gp 1.4 fire
iPhone 'den aracılığı ile gönderildi
Eski nick: repla
Rolantide beklediğin sürede yine yakıt harcayacak. En güzeli 1 dk. kadar ısıt motoru sonra yola çık çok yüksek devir çevirmeden tırman yokuşu. kaloriferi açman motorun daha geç ısınmasını sağlar.
2009 Tekno Gri Multijet Dynamic
2009 Beyaz 1.4 Fire Dynamic
2009 Gümüş Multijet active
2011 Siyah Evo 1.4 Fire Dynamic
2011 Egzotik Evo 1.3 Multijet Dynamic
2011 Beyaz Evo 1.3 Multijet Dynamic
Rölantide araç 0,6-0,7 lt/saat yakıt tüketiyor (En azından benim ECU'dan okuduğum değerler bu aralıkta)
10dk~0,1lt
Bundan sonrasını atıyorum
Soğuk Motorla bir yokuşu 20lt/100km tüketimle çıksak,
Sıcak Motorlar aynı yokuşu 14lt/100km tüketimle çıksak,
2kmlik bir yokuşta soğuk motor 0.4lt, soğuk motor 0.3lt yakar
Yani demem şu ki beklemek, 0,1lt (50KR)
Yokuşta ısınana kadar yakacağın ekstra yakıt (50KR)
Vaktin varsa bekle, yoksa değmez
Bu arada benzinli araçlar için rölantide çalışmak sorun teşkil ediyor mu onu net bilmiyorum. Onu da bilmek lazım.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri