t-jet im için teklifleri bekliyorum arkadaşlar.:)
Printable View
t-jet im için teklifleri bekliyorum arkadaşlar.:)
Arkadaşlar, t-jet konusu güncellenmişken t-jet im için tekliflerinizi bekliyorum.
Maşallah aracınız çok hoş, hayırlı satışlar.
maşallahı var yanıyor araba ne istiyosun abi?
Teşekkürler arkadaşlar takdirleriniz için.:)
Malumunuz üzere, tekerlek ağırlığı performans ve ekonomi yönünden önemli bir faktördür, aracımın mevcut jant ve lastik olarak her bir tekerlek ağırlığı, stock orijinalinden tam 6 şar kilo hafif olmak üzere toplam 16 şar kg. dır, görüşlerinize sunuyorum.:)
Arkadaşlar tekerlek ağırlığı konusunda fikri olan yokmu?:)
Buna ayrı bı konu acalım bence orkun bu baslık altında tutmadı :)
Cok adam var forumda. Mutlaka vardır fıkrı olan, ozellıkle modıfıye meraklılarından :) agırlık tabı kı cok onmlı. Dogru jant secımı hem performans hem de yakıt tuketımını etkılıyor. Yol tutusunu da onemlı duzeyde artırıp azaltabılrı jantın seklıve boyutları goz onune alındıgında.
Bende fabrıka cıkısı take off jant var agırlıgını ınan bılmıyorum. Var mı fıkrı olan?
Standart çok kollu t-jet sport jantının lastikle beraber ağırlığı 21kg kadar.Bu ne kadar hafiflerse o kadar performans artışı olur tabi,
Kazasız sürüşler Orkun Bey...
take offla standart t jet jantının agırlıgı aynı mı yanı bı karısıklık oldu sanırsam yoksa bırı 21 dıgerı 22 kg mı?
Ben hep take offların orjınallerden daha agır oldugunu dusunmustum.Sekil itibarıyle oyle gorunuyor sanırım.
Bilgi için teşekkürler ( ne işime yarayacaksa) 50 kılo olsa yıne take off derım :D
Orkun abicim take off jantlarda t-jet jantlarda lastikle beraber 22 şer kilo :)
Daha hafif bi jant konulduğunda arabanın yürürünü etkiler illaki
Satılık araba kısmında, aracımın kışlık jant-lastikli resimleri de mevcut bu arada.:)
Arkadaşlar, havalı korna ile ilgili görüşleriniz nedir?
Fikri olan vardır sanırım arkadaşlar,:)
Modifiye edilmiş Puntoları görmek isteriz arkadaşlar.:)
havalı kornaya bence gerek yok.
İntercooler a su spray ile soğutma planlıyorum arkadaşlar, fikri olan varmı?
t-jet in rölanti ve yüksek turbo basınçlarındaki AFR değerleri ve egzoz ısı değerleri ile bunların takibi için wide band afr, turbo boost ve egt göstergelerinin önemine dikkatinizi çekmek istiyorum arkadaşlar. Ayrıca, extra takılabilecek yağ ısı ve yağ basınç göstergeleri de çok önemli tabiki.:)
Rölanti afr değeri ortalama 14,8 dir ve peak turbo basıncında da 11 e kadar düşmelidir arkadaşlar, bu sayı hava birimini ifade etmektedir ve 1 birim yakıtla birliktedir. Egt ise 800 dereceden sonra ciddi tehlike arzetmektedir. Yani özellikle uzun mesafe sürüşlerinde bu değerleri gösterge ile izlemek ve gereğinde aracı sıkıştırmamak yararınıza olacaktır.:)
GP t-jet in orijinal turbosu olan IHI VL 37 yi, 36 nın kompresör pervanesi uygulanıp housing ini de tornada ayarlayarak 36 ya dönüştürmek mümkünmüş arkadaşlar, bilgilerinize sunuyorum.:)
Kışlık beyaz jantlar ve lastik setiyle birlikte kullanmak üzere beyaz sparco kısa anten de mevcut arkadaşlar, estetik olarak iyi bir kombinasyon olacağını düşünüyorum.:)
Bugün taktığımız ngk laser iridium bujilerle parformans ve vites büyütürkenki patlamalar arttı, özellikle de sprint booster devredeyken daha bariz şekilde görülüyor arkadaşlar.:)
Mesajınızı geç gördüğüm için kusura bakmayın, kutusunun üzerinde orijinalinden ayırt edici özellik olarak özellikle buji tipini belirten laser iridium ibaresi var ve malesef kodunu bilemiyorum, takıldıktan hemen sonra performans artışını bariz şekilde hissettirdi ve belirttiğim gibi yazılıma bağlı olarak artan verilere göre afr zenginleştiği için de vitesi 1 den 2 ye büyütürken dahi egzoz patlaması olmaya başlamıştı.:)
Yeni bir değişiklik olarak, ön tampon ekine kauçuk lip, A sütununa orijinaliyle aynı renk ve dokuda 3 lü gauge pod, beyaz sparco kısa anten ve 5 kollu beyaz-metal kombinasyonlu PDW jantlar takıldı ve de katalitik konvertör tekrar monte edildi arkadaşlar.:)