Arkadaşlar merak ettim de 95 dizel ile 105 multiair i trafiğe kapalı bir alanda araçları deneyen arkadaşlarımız oldu mu , veya sizce kısa veya uzun mesafede sonuç ne olur ?
Arkadaşlar merak ettim de 95 dizel ile 105 multiair i trafiğe kapalı bir alanda araçları deneyen arkadaşlarımız oldu mu , veya sizce kısa veya uzun mesafede sonuç ne olur ?
95 hp dizel dualogic değilmi? multiair üstün gözüküyor
şöyle olur 75 hp yi chiple 95 yaparsınız o zaman manuel 95 olur![]()
95 manuel olsa o alır bence...
Keyif BMW'Dir...
İyide manuel vites dualogic vitese göre daha ağır ki, ben dualogic viteste araç daha seri vites değiştirdiğini düşünüyorum, teknik olarak bakmak lazım ama, kaldı ki ilk aldığım günlerde önümde bi tane 97 veya 8 bmq 5.20 vardı, adam tam gaz kalktı önümde sonra bende yapıştırdım baktım 2 den sonra ben onun sağına geçtim ve sonra önüne bile geçtim durdum ışıklarda, düşünün o kadar atak gibi geldi
multiair bence
senza cuore saremmo solo macchine
Owning an Alfa Romeo? is like having a supermodel as a girlfriend. Yes, she is a bit stupid. Yes, she is expensive but it! She is so damn HOT!
biz chipli 90 lık multijetle 105lik multiair denemiştik mert hatırlar chipli haliyle geçtim chipsiz olsaydı geçilirdim o kesin birşey yanlız bende 215-45-17'' jant lastik vardı nyhatsu da orjinal 185-65-15'' jant lastik vardı bunuda belirtmek isterim ve benim jant lastiğin 1 tanesi nyhatsu'nun 2 tanesine bedeldi...
Ama yaklaşık bi saat önce bi konu da bir arkadaş multiair i denediğini söledi, sadece gazı diplediğinde atak olduğnu ve motorun gücünü gösterdiğini söledi, yani basit mantıkla eğer böleyse tepkisi demekki uzun yolda gidiyo, uzun mesafede, öte yandan 95 lik te 3 vitesten sonra zaptedebilirseniz edin ? hatta dualogic vitesi epeyce çözdüm, normal değiştirirseniz normal manuel misali yumuşakça geçiş oluyor, ancak seri bi şekilde büyütür veya küçültürseniz resmen f1 şanzumanı misali atak oluyor ?
bence kısa mesafede 95 lik rahat alır mesafe uzadıkça multiair gücünü göstermeye başlar.. arap atı misali![]()
uzunda da kısa dada multair koyar amiyane tabirle
teknik yorumla beygir güçlerine baktığınızda zaten fark ortada
beygir gücü = birim zamanda yapılan iş olduğuna göre
demekki multiair motor daha fazla iş yapabiliyor
aralarındaki 10 bg lik farkın yanında biri motorin diğeri benzin ile çalışıyor
dalga geçen bir yorumla
daha multijet turbosunu doldurana kadar multiair üsküdarı geçer
Konu GP COSKUN tarafından (17/05/2011 Saat 02:35 ) değiştirilmiştir.
Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )
Bilemiyorum denemek lazım , ikincisi aracımın motoru henüz açılmadı, birde benzinli bende kullandım ancak dizelin gücü tartışılmaz, birisi kısa mesafe koşarken (multiair), diğeri uzun mesafe koşuyor veya koşar (maratoncu) ve yokuşlarda biraz zor tutar gibi geliyo benzinli, tutarsa bg nin fazla olmasından avantaja geçer veya takip eder
chip le falan olmaz bu işler..Her türlü multiair alır götürür..Kısa mesafe uzun mesafe fark etmez.
This is not personel, just business..
Hakan kardeşim saygılar. Chip bu işi halleder .Müdahele olan motor(chip) standart motoru bence yener .
bende multiair diyorum!
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri