sasenin yarisi yok mu?????
tesadüf arabanın altına egildigimde şasenin yarısının olmadıgını gorunce şaşırdım bi anlamda veremedim ..
1. malzemedenmi çaldılar
2. dizayn olsun diyemi
3. yoksa orada parca varda bendeki düştümü
4. arabanın ağırlıgı az olsun diye mi
5. teknik bir olaymı
6. aklıma gelmiyor arkadaslar siz bu durumun farkındamısınız
![]()
sasenin yarisi yok mu?????
Forever DJ Tiestooooooooooooooo...absolutely Trance dj in the universe...
Mustafa, sanıyorum arka akstan bahsediyorsun.Bu oldukça normal bir durum.Tüm araçlar da incelemesem de genelde bu şekilde...
şase mi aks mı bilmiyorum ama bikaç arabaya baktım goremeyince değişik geldi. belki teknik acıklaması vardır bilemiyorum. ama enteresan
bende anladim arda abi oyle degince ama o sasi degil aksdir sasi ise arabanin ustunde konumlandirildigi ve arabayi tasidigi celik konstriksuyondur.kesinlikle ayrodinamik bi olay bence baska arabalarda bunu gormedim yeni corsa haric cunku yuruyen ayni![]()
Forever DJ Tiestooooooooooooooo...absolutely Trance dj in the universe...
bende emın olmamakla beraber, gordugum kadarını soyleyeyım, arkadan cekıslı araclarda oluyor genelde.arka tarafa saft uzanıyor, ıkı tekerın ortasına baglanıyor.tekerleklere guc aktarıyor.bızımkıler onden cekıslı oldugu ıcın yok sanırım...
Punto Forum | Bizi; Ege'de Komşuya, Kosova'da Sırplara, Kıbrıs'ta Rumlara Sorun...
yok mustafa o değil bizim kastettigimiz iyice dikkatli bakarsan duzgun bir sekilde kesmisler yani öyle üretiyorlar aks ın yarısına yakını yok resme dikkatli bakın
arka tekerleklerin bağlı olduğu boru şeklindeki içi kesilip alınmış bölümden bahsediyoruz sanırım.o parçanın o şekilde olmasının sebebi virajlara girdiğimizde esneyebilmesi arkadaşlar.nasıl anlatsam.o boru gibi parçayı iki ucundan tuttuğunuzu düşünün.ıslak bir bezi sıkarmış gibi bi ucundan sağa bi ucundan sola döndürür gibi düşünün.viraja girdiğimizde o parça aynen öle esniyor.bütün boru şeklinde olsa bu esnekliği veremez.Anlatabildimmi bilmem![]()
Benimde daha önceden dikkatimi çekmişti, vardır bir sebebi diye düşünüyordum. Nafiz söylediklerin mantıklı. Zaten başka açıklaması olamaz. 30.000-YTL lik bir araçta demir borudan mı kaçacaklar. (Belli de olmaz ya)
Teknik bir olaydir. Bahsi gecen parca burulma cubugudur. Adi ustunde, yoldaki duzensizliklerin sebebiyet verdigi sekil degisimlerine karsi ortaya cikan enerjiyi sonumleyebilmek icin burularak davranis gosteren parcadir.
1.3 MJ Act 75 HP, 5 lt/100km
Bütün arkadaşlarımın kurban bayramını kutluyorum.Sağılıklar diliyorum.
arkadaşımız aksın yarısı yok demiş ama bizim arabalarımız( 75bg) zaten 1200 kg civarında o alttan görülen demir çubuğun tamamı dolu olsa herhalde araba daha çok ağırlaşır bence bu haliyle bu araba epey sağlam.
selam ediyor gözlerinizden öpüyorum
o görünen yarım yuvarlak demirin adı torsiyon benim araca arka tekerlekten bir araba çarpmıstı serviste dehismisti yarım yada dolu olması cok bisey farketmez bence çünkü o demir parçeyı tutan yanlıs hatırlamıyoram 3 bir tarafta 3 diğer tarafta vidalar var önce onlar kopar bişey olsa pejolardada var aynısından onların dağa ince yurlak demir tabi arabalarımızın ağırlıda önemli tabiki benimki 75bg dizel 1090 kilo bu küçük motora göre fazla kilolu aracı hafifletmek için yapmıslardır galiba
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri