Diesellerde zaten turbo var...
Selam arkadaşlar... bi sorum olacaktı... Şuan elimde fiat tempra var, onu satıp Grande Punto 1.3 MULTIJET 16V 90 HP Emotion almayı düşünüyorum. Bu nasıl olur acaba? Dizelde heralde en güçlüsü bu bildiğim kadrıyla. Buna açılır tavan body kit falan ekletmeyi düşünüyorum. Bravodaki gibi supercharger falan yok mu GP dede??? turbo var oda benzinlide yazıyor. Dizel için ek olarak mümkün oluyor mu turbo... Yardımcı olursanız çok makbule geçecek... Ona göre eklentilerinde siparişiyle arabaya karar vereceğim... Tşkler şimdiden...![]()
Diesellerde zaten turbo var...
Sport modeli 1,4 benzinli t-jet 120 HP... fiat sitesinde daha yükseği görünmüyor bildiğim kadarıyla...
Yani o zaman dizellerin turbosu varsa harici bir turboya gerek kalmıyor... Bunun performansı nasıl kullanan varmı dizelini...
Cevaplarınız için tşkler arkadaşlar...![]()
t-jet yüksek performnslı fakat yakıt yüksek...dizzeller zaten multijet.turbolu yani...1.3 90 multijet tatmin edecektir sizi bence..
Tr deki en güçlü dizel Gp 1.3 mjtd 90bg.Bunda da diğer güncel tüm dizeller gibi turbo ünitesi mevcut.Bravonun dizel ünitelerinde de sadece turbo var her ne kadar sitesinde supercharger yazsa da...
Tmm çok tşkler arkadaşlar... Yakııta fazla yüksek olmamalı bu durumda multijet bize yetecektir... Test otosunu bulursakta yine bi deneriz...
Bravolarda supercharger yok mu? Bunu yeni duydum. Madem böyle neden sitede yalan yanlış yazıyor. Emin misin?
ya arkadaşlar ya yanlış yada cahillikten ama benim bildiğim turbo avrupa ve asyalıların dediği supercharger da amerikalıların turbo dedikleri sistemi teorik ve pratik olarak aynı şekilde çalışan parça değil mi?supercharger deyince daha afilli duruyo sadece o diye biliyorum ben
supercharger:Kompresör
Turarger:Turbo
İkisinin de amacı aynı fakat güç aldığı yerler farklı.Kompresör kayıştan güç alarak silindirlere yüksek basınçta hava gönderirken turbo egsoz gazlarının tahriğinden yararlanarak motora ekstra hava gönderir.Kompresörün avantajı düşük devirlerde daha iyi performans vermesi dezavantajı ise motordan bir miktar güç çalmasıdır.Turbonun avantajı ise motordan güç çalmaması fakat verim için biraz daha yüksek devire ihtiyaç duyması...
Hevesini kaçırmak gibi olmasın ama B sınıfı bir araca GP dahi olsa 36 milyar verilmez bence. Bu skydome ile beraber 38 i bulur ki o fiyata Bravo T-Jet Emotion alınabiliyor. Yine de sen bilirsin.
1,3 multijet 90 beygir 6 vites emotion versiyonu kullanıyorum buna cam tavanda dahil....
Performansına gelince 1. vites berbat 2 ve sonrası cok iyi sadece 6. viteste normal...
yakıt diğer marka dizellere göre biraz fazla
vtec-supercharger-turbo sistemlerini iceren bir motor yapılsa ve puntoların kasalrına konsa ve tamamen lpg ile calismaya gore tasarlanıp programlansacokmu sey istedim
)
pele maradona sahalara dönse gönüllü olarak beşiktaşta oynasalar![]()
ben kullanıyorum söylediğiniz aracı ve açıkçası sağı solu belli olmuyor performans konusunda genelde tatmin etsede 120 HP lik 156 yı tokatlamışlığım,103 HP lik Bravadan tokat yemişliğim var..sanırım bunlar turbonun doluluğuyla alakalı oluyor onun içinde devri iyi tutturmanız devri tutturmak için yakıtı düşünmemeniz gerekiyorşaka bir yana şehir içinde genelde 6.0 6.5 lt i yakalıyorsunuz uzun yolda kullanışınıza göre 4.0 da yakalarsınız 6.0 da...
İmkansız bir gerçeklik değil, bir görüştür. İmkansız bir iddia değil, meydan okumaktır. İmkansız potansiyeldir. Geçicidir. İmkansız yoktur.
Muhammad Ali Clay
SEAT LEON 1.4 TSI FR + FULL LED + SUNROOF + 18"
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri