Alıntı Muhendis06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Amortisor takozunu degistirmek icin tekerlegi ve bagli oldugu amortisor kulesini komple sokuyorlar serviste. Bunu muteakiben, amortisoru helezondan ayirip kafadaki takozlari degistirdiklerinden bahsediyorlar. Islemin suresi 2-4 saat arasi degisebilir diyorlar.

10 000 km once bu sorun benim de basima geldi ve kuleyi sprey gresle yaglayarak sorundan su an icin kurtulmus durumdayim. Aracin davlumbazlarini basincli suyla yikatmak bu sorunu hortlatiyor, bilginize.

Yaptigim islem, Bauhaus marketten bir adet sprey gres almak ve kulenin motor bolmesindeki kafasina, spreyi kendine ait kilcal boru vasitasiyla enjekte etmek oldu. Burada dikkat edilmesi gereken husus, kulenin kafasindaki somuna gresi puskutmemektir. Enjekte edilmesi gereken yer, pulun altindaki takoz gorunumlu parcanin yan cidarlaridir ki gres buradan yer cekimi etkisiyle suzulerek asagilara insin. Bu islemi yaparken hafif yokus yukari bir zeminde park edip, direksiyonu da fasilali olarak cevirerek yaparsaniz daha etkili sonuc alabilirsiniz. Anlasilmayan nokta olursa aciklamaya devam ederim. Kolay gelsin.

Tam olarak nereden enjekte ediceğimiz hakkında bi resim koyman mümkünmüdür arkadaşım ben bu işin çok cahiliyim kusuruma bakma : ) Eğer yapabileceğim birşeyse ve yağı enjekte edeceğim yeri görebiliyorsam dışardan kendim yapmayı denerim gecicide olsa sorunumu çözerim çünkü özellikle ilk kalkışlarda ya da çok yawaşken bu sesi duyuyorum ve sinirimi bozuyor. Saygılar..