Alıntı kulbaezel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
hocam selamlar.
bende 2011 grande punto var.ik başlarda servise gidiyordum son 3-4 yıldır servise gitmedim.iyi niyet garantisine başvurdum bana yüzde 60 çıkarttılar ve itiraz ettim.ama kabul görmüyor.yüzde 60 ı benim ödememi istiyorlar.bende yaptırmadım.
şimdi nasıl bir yol izlemem lazım ?
aracım daha 80 bin km de kaza bela hiç bir şey yok.bu güne kadar başka bir sorunum olmamıştı.
bana izleyecegim yolu tarif ederseniz sevinirim.
bu arada ankara dayım.tan oto ile konuşmuştum.
isterse servis bakımlı olsun son bir yıla yakındır sonuç değişmiyor.
direksiyonun arızalı olduğunu ve bunun hayati önem taşıdığını ve bu arızanın kronik olduğunu belirten bir yazıyla tüketici heyetine başvuru yapacaksınız. bu işinin uzmanı bir ustadanda kaşeli bir yazıyı ekleyerek şu plakalı araç arızalıdır, şu şu malzemelerin değişmesi gerekir ve toplam şu kadar masrafı vardır yazsınıda dosyanıza ekleyin. hatta yakın tanıdığınız bir avukat varsa daha iyi olur. yoksada sorun değil. ayrıca forumda olması lazımdı bununla alakalı mahkeme kararı, bulursanız onuda ekleyin.
bunu ister bu şekilde yapın, isterseniz ve verebiliyorsanız size ait kısmı ödeyip faturasınıda alarak onuda ekleyin. sonrasında bekleyeceksiniz. bu iş kısa sürede sonuçlanmıyor bilginiz olsun.