Arkadaşlar fotoğraflarda gördüğünüz gibi egr'nin cıvatasının birini sökerken sıyırma yaparak çıkmadı.Ben de üzerine somun kaynaklayıp çıkarayaım dedim ama ne kadar kaynak yaptıysam kaynak tutmadı.Fotoğrafta görülen saplama 10 cm uzunluğunda tork 40 cıvata.Acaba bu vida aliminyum olabilir mi?Tornacı cıvatayı görmeden kaynak olur demişti.



Arkadaşlar bir de aracın soğutma sistemi bayağı paslı.Aracın suyunu kaç defa komple değiştirdim fakat yeni antifiriz koyunca su kısa süre sonra çamurlu tortu halini alıyor.Paslanmış boruların resimlerini aşağı ekliyorum arkadaşlar.1 ay önce motor bölümünden kalorifer hattına giden iki metal boru pas sonucu delindiği için değişti.Şimdi de egr'nin üzerindeki boru çürümüş.Egr'yi onun için sökmek istedim.Aracın içerisindeki kalorifer peteği söktüğümd epey paslı çıktı.Sizce bu aracın soğutma suyunu pastan temizlemek için kalorifer peteğini değiştirmek yeterli mi?