Alıntı volkan1065 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
aracı çok fazla zorlamanız enjektörlerden önce turbodan ses veriri haberiniz olsun. Ayrıca katkı kullandıktan sonra enjektörler çöp oldu derken katkı ile enjektörler çöp olmaz. Gittiğiniz dizel enjektör servisi yüksek ihtimal size yeni enjektör satttı. Normalinde enjöktörlerin çoğu çok rahat tamir ediliyor ucları değiştiriliyor kalibrasyonu yapılıyor. Eğer enjektörleri o servisten almadıysanız şu an başkasının aracının üzerinde kullanılıyordur.

Enjektör temizleyici ve diğer katkı maddeleri çok fazla uzun vadede iş yapan ürünler değil. Devamlı kullanıldığı zaman zaten astarı yüzünü geçiyor. Onun dışında enjektörleri en çok yakıt etkiler. Periyodik bakımda kullandığınız mazot filtresi her zaman orjinal olmasına dikkat edin. Aldığınız yakıtı bilindik güğvendiğiniz istasyonlardan alın.Shell nitro-totalexcullıum-bp nin mazotları iyidir. Onun dışında normalde bir enjektörün 150000 Km kullanıdlıktan sonra kalibrasyon için sökülip meme uçalarına bakılır makinaya bağlanır varsa sorun giderilir sonra kalibrasyonları yapılarak araca takılır. Bunun dışında aracın enjektörleri kolay kolay bozulmaz .
Eski aracı t-jet olan insana gel de bunu anlat şimdi

Enjektörler fiat ta değişti zaten araba kalınca servisi aradık kalibrasyon falan yapmaya uğraştılar olmayınca komple değiştirdiler .

Mazot konusunda haklısınız çamur misali mazotu var buranın ve 1 tane istasyon olduğu için mecburen oradan alıyoruz arabanın sesi bile acayip çıkıyor yani enjektörlerin çöp olması normal gibi biraz . Araçlarımızın bakımları serviste yapılıyor yan sanayi filtre kullansak o mazotla 2.000 km yi göremez gibi geliyor. Sırf bu yüzden 15.000 de bir olan bakımları 9 - 10.000 km de bir yaptırıyoruz.