4 sonuçtan 1 ile 4 arası

Konu: 2000 - 2500 devir arası silkeleme - öksürme

  1. #1
    NNT NNT
    nnt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/10/2016
    Mesajlar
    64
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Işıltılı Siyah
    Edilen teşekkür: 3

    Gülen Yüz 2000 - 2500 devir arası silkeleme - öksürme

    Merhaba arkadaşlar. Aracım 2012 Punto 1.3 Easy 129Bin km de.

    Aracımda 2. vitesde sabit hızda giderken 2000 - 2500 devir arasında hızlanıp yavaşlıyormuş, öksürüyormuş gibi silkeleme yapmaktadır. Tam silkelerden gaza dokunup deviri yükseltiyorum düzeliyor. veya 2000 devir aşağı düşürdüğümde yine düzeliyor. Aracı 125 binde aldım. Hava filtresi vs bakıma ne zaman girdiğine dair fikrim yok.

    Aklıma gelenler Hava filtresi, partikül filtresi, egr. Carbon clean vs mi yaptırmalıyım. Daha önce bu sorun ile karşılaşan arkadaşlar bilgi verebilir misiniz ?

  2. #2
    Hasan Hasan
    Seagate189 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/06/2016
    Mesajlar
    187
    Nereden
    Adana
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 20

    Standart Cevap: 2000 - 2500 devir arası silkeleme - öksürme

    bu sorun aynen bendede var neden olduğunu bende çok merak ediyorum

  3. #3
    Hasan Hasan
    Seagate189 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05/06/2016
    Mesajlar
    187
    Nereden
    Adana
    Rengi
    Beyaz
    Edilen teşekkür: 20

    Standart Cevap: 2000 - 2500 devir arası silkeleme - öksürme

    hava akış sensörü denen bir parçadan olabilirmiş internetten biraz araştırdımda

  4. #4
    Zafer Han
    Ezeldenberi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    13/07/2013
    Yaş
    51
    Mesajlar
    2.383
    Nereden
    Adana
    Rengi
    Evo Granit Gri
    Plaka
    Evo 1.3 ss 75bg
    Edilen teşekkür: 617

    Standart Cevap: 2000 - 2500 devir arası silkeleme - öksürme

    Alıntı altanasci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar

    Kısaca özet geçicem

    Aracımı geçtiğimiz aralık ayında forumdan erdem abiden satın aldım. kendisinede burdan selamlarımı iletiyorum

    aracı genellikle eşi kullanıyormuş ve dolayısı ile biraz düşük devirlerde kullanmış arabayı, yada ben öle düşünüyorum. neyse işte

    arabam 2008 1,3 active 140 binde

    aracın motoru baya bi gürültülü çalışıyordu yakıtta 7,6 / 7,9 larda geziniyordu çekiş ise normaldi.
    bundan önceki dizel palioma göre araç fazla yakıyordu

    yakıtımıda devamlı sheel den alırım aynı istasyondan..

    neyse ben sizlerin paylaşımlarından öğrenmiş olduğum egr debimetre olayına gireyim dedim

    öndeki hava akışmetreyi söktüm önce balata spreyiyle temizledim resmen simsiyah kir aktı sonrada işte o manifoltun ordaki sensörü söktüm resmen katmer katmer zift dolmuş içi

    onuda bi güzel temizledim taktım sonra 1 depo bitirdim
    evet yakıt birazdaha azaldı 6,4 ama aracın sesi ve çekişi hala aynıydı.. değişiklik yoktu hatta gaza basınca önce bi yığılma sonra canlanma oluyordu oda hala daha devam ediyordu..

    son olarakta dedim bu manifolttaki sensor boleyse enjektorler ne haldedir kim bilir diyerek wurth enjektor temizleyici aldım

    shell den bir depo gtl mazotla birlikte depoya attım ve çıktım otobana

    3 bin devirden aşağı düşürmedim arabayı vites gecişlerini 4 bin devirde yaptım ve bu şekilde 100 km yol yaptım

    abartısız söylüyorum arabanın gaza verdiği tepkileri değişti önceleri 5 bin devire çıkaramıyordum aracı 4 binden öteye gitmiyordu..
    kadran şu an zınk diye 5 bin devire oturuyor ki çekişi siz düşünün

    motor sesi ise öle tatlı bi hal aldı anlatamam.


    kısaca carbon clean işine sıcak bakmıyordum bu şekilde denemek istedim ve istediğim sonucu aldım sizlere de fikir olması açısından bu yazıyı yazma ihtiyacı duydum

    punto aldım bir sürü güzel arkadaş kazandım

    hepinize çok çok teşekkürlerimi iletiyorum sağlıcakla kalın

    Arkadaşımıza tekrardan çok çok teşekkürler...
    Benzer sorunu yaşayan arkadaşlara faydası olacaktır.

  5. Bu mesajı için 3 kişi Ezeldenberi'ye teşekkür etti:


Benzer Konular

  1. 1 ve 2 viteste 2500 devir sonrası değişen ses?
    CanGo48 tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 21/09/2016, 22:22
  2. Cevaplar: 7
    Son Mesaj: 17/04/2016, 19:28
  3. Rölantide Dalgalanma ve Gazdan çekince 1500-2000 devir silkeleme
    burakkkt tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 12/03/2016, 23:00
  4. Sadece 3. vites (2000-2500) devir arası gelen ıslık sesi
    arpadan tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 5
    Son Mesaj: 19/11/2015, 10:48
  5. Brava 2000-2003 arası yorumlar
    Medii tarafından Genel forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 1
    Son Mesaj: 13/04/2015, 16:46

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com