değiştiğine dair elinde bir belgen varmı dostum ?
Printable View
çatlağın resimelrini buraya atabilrimisiniz acaba ?
Arkadaslar gogus catlagini fiat artik ucretsiz degistiriyor. Ben degistirdim. Yapmaniz gereken fiat merkeze mail atmaniz. Mailde aracinizdaki sikintiyi aracinizdan sogudugunuzu ve deger kaybindan bahsedin. Onlar donus yapiyor. Sekil 1a ben degistirdim ve tek ornek degilim toplu olarak sikayette bulunmustuk ve hepimizin araclarinin gogsu degistirildi. Hakkinizi arayin...
KinG777
fiat 3 kurusluk araba yaptıgıyla kalmadıgı gıbı 5 kurusluk caz yapıyor yedırmeyın hakıınızı
gectigimiz aralık ayında servise gittim. garantiden yapmalarını istedim sonucta bu kullanıcı hatası olamaz malzeme kaynaklı bi durum diye olayı izah ettim. fotograflarını cektiler ruhsat fotokopisiyle birlikte istegimi fiat merkeze bildirdiler. 15 gun içinde olumlu sonuc geldi ucretsiz değişim diye. turkiyede stoklarda torpido olmadıgı için italyadan siparişle geldi. oda 15 gun falan surdu gelmesi. 2 gunde montajını yapıp teslim ettiler.
Benim Punto Evo'da da yolcu tarafındaki göğüste hafif bir şişme söz konusu. Servis elemanı bir şey olmaz, normal demişti ama içime sinmedi. Uygun bir vakitte, garanti bitmeden servise gideyim diyorum.
foto bu
resmi yükleyemedim neden oldu acaba
fiat merkezin mail adresi ne çağrı merkezinde görüşmediğimz kalmadı
Benim aracımda 2008 model idi. Değiştirdiler...
Hocam çağrı merkezi zaten yönlendiriyor?
mustafa bey nasıl yaptınız direk çağrı merkezi mi yoksa servisden mi bitirdiniz işi?
Hocam servise gittim fiat bu tarz şeyleri değiştirmiyor dediler. 3200TL fiyat çıkardılar.
Daha sonra bir arkadaşın göğüs çatlağını Fiat ın değiştirdiğini ve kendisinin değiştirttiğini söyledi. Bende hemen girişimlere başladım. Fiat çağrı merkezini aradım, ağzıma ne geliyorsa söyledim. "Lanet olsun Fiat a" konusu gibi :)
kayıt açtılar size dönüş yapacağız dediler, ertesi gün arayıp sizi misafir edebilirmiyiz müsaitseniz dediler. Neden diye sorduğumda serviste aracınızın fotosu çekilecek bize yollayacaklar dedi. Ve serviside siz seçiyorsunuz ona göre en iyisi neresiyse onu seçin. 3-4 gün için de tekrar merkezden arayadılar ücretsiz değişimin onaylandığını söylediler. tekrar servis sordular, sizin söylediğiniz servise bilgi aktarıyorlar. Orada değişiyor. Hemen gittim servise siparişi geçtiler, 1 hafta içinde geldi, 1 günde de taktılar.
Süreç bundan ibaret...
Umarım sizlerinde araçlarınızın bu tip saçma hataları giderilir...
Elimde belge olsun istiyorsanız, taratıp koyabilirim buraya...
Aracın ilk sahibi misiniz? Servis bakım durumu kmsi nedir?
Ben direksiyon airbag sargısı için epey görüştüm ama bir sonuç alamadım. Fiat servisleri 50 TL derdine düşmüşler uyuz oldum uğraşmıyacam dedim.
Aracım 2008 model tahmini 40-45bin arasındaydı km si. İkinci sahibiyim. Garanti uzatması yapılmıştı ama garanti bitmişti. full servis bakımlıydı.
Ama benim aracımı baz almayınız çünkü 150binde servis bakımsız araçlarını bile değiştirdi. duyduğum 5-6 kişi var.
o zaman hemen arıyorum fiat müşteri hizmetlerini
aslında görüşmeleri kayıt altına alsam yayınlasam suç olur mu ki?
Aracı önce servise götürmem gerektiğini söylediler akşama randevu alabilirsem götürüp göstereceğim.
İlk adımı yapmışsınız gerisi gelir inşallah. :)
Ben de bugün çatlak sorunuyla yetkili servise gittim.Foto çekip şikayetim ile ilgili bir mail oluşturup genel merkeze attılar.
Yalnız müşteri temsilcisi arkadaşın puntosunda da aynı sorun varmış ve kendisi değişim sağlayamamış..bunu demesi umudumu kırdı biraz.
Herkese merhabalar aynı sorun bendede oluştu aracım 2007 model sikayetvar com once bu sorunla ilgili yazı yazdım.Fiat müşteri hizmetlerinden aradılar sonra ankara kartaşa gittim fotolar çekildi merkeze gönderildi.Sonra kartaş aynı gün geri dönüp fiatla görüştüklerini ve cevabın olumsuz oldugunu söylediler.Bunlar neye kime göre parça değişimi yapıyolar anlamış değilim aracın ilk sahibiyim aracım daha 63000 km de.En kısa zamanda tüketici mahkemesine başvurucam sizlerden ricam garantisi bitmiş araçların ve bunu ücretsiz yaptırmış arkadaşların yardımları örnek teşkil etmesi açısından plaka hangi servis vs bilgileri.. şimdiden teşekkür ederim ..
aracınızın garantisi var mıydı peki ?
çok teşekkür ederim, bu gün İzmir Birmot'u arayıp bende talepte buluncam, umarım başarılı olurum :D
Çok teşekkürler bugün tekrar görüşücem eger olumlu olmassa yarın tüketici mahkemesine başvurucam.
benim aracınmda da aynı problem yaşandı ve fiat merkezle görüşüp ücretsiz değiştirdiler arkadaşlar.yaklaşık 7-8 ay önce.2007 model.servis bakımlı değildi.fiat'ın 444 lü numarasıyla görüştüm halloldu.şimdiden geçmiş olsun.servis moral bozsa da fiat genel merkez konuyla ilgileniyor.direk kendiniz arayın ve görüşün.
Aynı sorun benim arabada da var. İzmir Birmot tan fotoları çekip gönderdik. Fiat merkezden gelen cevap ancak % 50 sini karşılarız şeklinde idi. Aracım 2011 model 37000 km de , garanti biteli 2 ay oldu. Üç yaşındaki arabanın torpido üstü nasıl yarılır anlamış değilim . Toplu olarak tüketici mahkemesine gitmek çözüm olabilir.
[QUOTE=tunaygunes;925796]Aynı sorun benim arabada da var. İzmir Birmot tan fotoları çekip gönderdik. Fiat merkezden gelen cevap ancak % 50 sini karşılarız şeklinde idi. Aracım 2011 model 37000 km de , garanti biteli 2 ay oldu. Üç yaşındaki arabanın torpido üstü nasıl yarılır anlamış değilim . Toplu olarak tüketici mahkemesine gitmek çözüm olabilir.[/QUOTeunya
tunay bey benimde birebir aynı aracım 36000 2011 garantisi dolmuş % 50 verdiler tuketici hakları mahkemesine verdim daha sonuç çıkmadı 23 temmuzda verdim
Arabaya göğüs yapmamış adamalr ya çatlak nasıl olabilir bu kadar kişi nasıl mağdur olur fiat aracları geri çağırmaz bide bi kısmını değişip bi kısmınıda %50 veriyo
arkadaslar faceden fiat turkiyeyede saldırabilinir ben çok saldırdım beni engellediler
:wallbash::realmad::bash:Fiat ın yanlış politikası bence.
2011 model araçları olan arkadaşlara hakikaten üzüldüm.
2008 model aracımı ücretsiz değiştirdiler. Şaka mı yapıyorlar?
Aracım 2006 model ayni catlaktan muzdaribim. şu an izmirdeyim. izmir Birmota giden arkadaşlara % 50 demişler. Izmir içinde başka bi yetkili servis var mı? Farklı bi servise göstersem sonuç değişir mi? Ya da bu durum genel merkezle ilgiliyse neden farklı cevaplar veriyorlar ben de anlamış değilim.