hakkınızı sonuna kadar arayın bencede enteresan bır durum
Printable View
hakkınızı sonuna kadar arayın bencede enteresan bır durum
Serkanceber kardeşim aynı sorun bende de var. 2010 punto evo ve ikinci sahibiyim garantisi de yok. Önce Fiat'ı arayıp sorunumu dile getirdim randevu verdiler bugün servise(Adana Birmot) gittim. Sağolsunlar ilgilendiler de. Aracı alırken haberim yoktu vee araç aynı hatadan 2012 yılında yine göğüs değişmiş! yani 2 sene sonra yine aynı sorun. Servistekiler Resimler filan çekildi genel müdürlüğe göndericeklerini söylediler. Bayramdan sonra dönüş yapılacak bakalım bende sonucu bekliyorum. Olumsuz bir sonuç alırsam bende diğer yollara başvuracağım.
yuh ayıptır yaaa. hem 2010 model hemde aynı sorunu bırdaha yapmışş yazık dıyorum böyle fırmalar yasaklanmalı.. ben yarın nasıp olursa heyete gıdecegım ne gerekıyorsa yapacagım buradanda yazarım arkadaslara yardımcı olmak ıcın. umarım senın sorununuda hallederler. ama bana yapamayız dedıler olumsuz sonuçlandı onlara gore. lan sız kımsınız sızın sonucunuza bakıyoruz. valla ne gerekıyorsa yapacagım affetmem..
Benim araç 2010 model, müşteri hizmetlerini aradım,airbag çatlağıyla ilgili sorunu dile getirdim..Beni evime 1.5 km olan yetkili servise değil de 200 km olan yetkili servise yönlendirdi.Tabi oraya gidemedim bir dünya masraf,iş güçte var..sizce ben nasıl bir yol izlemeliyim?
Bıktım bu fiat servislerinden...
hep aynı sıkıntı kardeş
Ben bugun heyete verdim sikayetimi dilekceyi tuketici gov tr den doldurdum haber gelince burdan sonucu yazicam
Isteyen olursa sikayet dilekcemide burda ekleyebilirim
Tuketici haklarinda calisan adam maldi biraz basta dilekceyi bile almak istemedi zorladim garanti bitmissse bizlik degil falan dedi islemin faturasini istedi yaptrmadim dedim bi sekilde isleme aldirttim , sonuc bakalim nolucak fiattan asiri sogudum yalniz
hayırlısı olsun öncelıkle. yalnız şunu anlamadım garantisi bittiyse nasıl bizlilk degıl diyo ya.. ulan ben bunların varya... eğer böyle yapıyorlarsa vay ozaman halimize biz kimden yardım isteyecegız... kardes aslında dilekcenıde örnek amaclı burdan koyarsan bızede yardımcı olursun. bende yarın gıdecegım bugun gıdemedım iş güç yüzünden
Eve geceyim aticam dilekceyi
aynı sıkıntı bende vardı. 2006 model aracım garantisi falanda yktu. 110binden sonra bakımlarını yetkli serviste bile yaptırmadım.gectiğimiz ocak ayında aynı sıkıntı bendede meydana geldi.aracım 180bin km olmustu ustelik. servise gittim . foto cektiler . fiata gonderdiler. 20 gun gibi bi surede tamamen ucretsiz olarak ön gogus değişti.
FİAT PUNTO 1,3 MULTİJET DYNAMİC HUSUSİ OTO SAHİBİYİM.ARACIM 2011
MODEL ,GARANTİSİ 2013 KASIM AYINDA DOLMUŞTUR.ARACIMIN SAĞ GÖĞÜS
KISMINDA 1 AY ÖNCE YAKLAŞIK 15 CM ÇATLAK OLUŞMUŞTUR. ARACIMDA
KAZA,DARBE YOKTUR. OLUŞAN ÇATLAK BİR ÇOK FİAT PUNTO
KULLANICISININ BAŞINA GELMİŞ OLAN KRONİK BİR SORUNDUR. BU ARACIN
GÖĞÜS KISMI FİAT PUNTO MODELİNİN GİZLİ AYIPLI DURUMUDUR. ARACI
SERVİSLE GÖRÜŞTÜĞÜMDE %50 SİNİ KARŞILAYACAKLARINI BELİRTTİLER.
BUDA 1250 TL TUTMAKTADIR. ARACI HENÜZ YAPTIRMADIM,ANCAK BENİM
KULLANIM HATAM OLMADIĞINDAN FİAT'IN KRONİK BİR ARIZASI
OLDUĞUNDAN ÜCRETSİZ DEĞİŞİMİNİ TALEP ETMEKTEYİM.BU DURUM FİATMARKASININ GİZLİ AYIBIDIR. TARAFINIZCA DEĞERLENDİRİLMESİ RİCA
OLUNUR.TEŞEKKÜRLER.
ücretsiz onarım talep ettim bedelede 2500 tl girdim.tuketici gov tr den e devlet şifresiyle başvurdum
Umarım halledilir bayramdan sonrayı bekliyorum artık. Buradan sizin ve prefix isimli arkadaşın sürecini takip ediyorum. Bende olumlu ya da olumsuz bilgilendireceğim. Bu arada fiat servisine bunun kronik bir arıza olup olmadığını sordum. 3 senede bir defa filan gördüm dedi böyle bir hatayı. Hatta ordaki arkadaş "Koskoca Fiat markası böyle bir hatalı üretim olsa siz söylemeden kendileri araçları geri çağırır ücretsiz değişirler" dedi. Bugün de esnaf olan bir arkadaşın yanına gelen müşterinin aracı "2011 model punto evo" idi araba hakkında konuşmaya başladık hemen göğüse baktım ve benimkiye aynı yerde aynı şekilde bir çatlak gördüm. Araç sahibine durumu anlattım o da ben gösterene kadar farketmemiş. Onun da bu işin peşine düşmesini istedim.
Demem o ki arkadaşlar hala kullanıcı kaynaklı bir hata olduğunu iddia edemezler. Basbaya dandik malzeme kullanılmış üretim hatası!
Aynı sorun benim aracımdada vardı. Fiat müşteri hizmetlerine mail ve twit attım. Facebook mesajı gönderdim. Aradılar. Servise yönlendirdiler. Fotoğrafı çekip gönderdiler. Sonrasında arayıp değişimi sağladılar. Araç 2006 Model.
Face ve twitter hesaplari hangileridir?
Fiat turkiye facebook heaabini topa tuttum butun fotolarin altına yazdim catlak gogusun fotosunu attim beni engellediler ama 1_2 gun kaldi burda basina gelen herkes gogus catlagini anlatan bi metin foto altina yorum yazsa kopyala yapistrla bir cok fotoya yazarsa bence hatalarini kabul wderlee beni facede engellediler :)
Merhabalar, benim aracımda da göğüs şişliği belirgin bir şekilde oluştu. Ne zaman çatlıcak diye bekliyoum artık. Fiat a az önce mail attım. Bakalım ne zaman dönüş yapacaklar.
Yazdığım mail ise şu şekilde: FİAT PUNTO 1,3 MULTİJET ACTIVE HUSUSİ OTO SAHİBİYİM.ARACIM 2008
MODELDİR. ARACIMIN SAĞ GÖĞÜS YOLCU HAVA YASTIĞI
KISMINDA BELİRGİN BİR ŞEKİLDE ŞİŞLİK OLUŞMUŞTUR. ARACIMDA
KAZA,DARBE YOKTUR. OLUŞAN ŞİŞLİK BİR ÇOK FİAT PUNTO
KULLANICISININ BAŞINA GELMİŞ OLAN KRONİK BİR SORUNDUR. BU ŞİŞLİK DAHA SONRA YERİNİ HAVA YASTIĞI ÇIKIŞININ ÇATLAMASINA SEBEBİYET VERMEKTEDİR. KULLANIM HATAM OLMADIĞINDAN ÜCRETSİZ DEĞİŞİMİNİ TALEP ETMEKTEYİM. DAHA ÖNCE BU DEĞİŞİMİN ÜCRETSİZ YAPILDIĞI ÖRNEKLERDE VARDIR. SAYGILARIMLA.