Alıntı halils2 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Ben de bu yüzden iridyum bujiyi istiyorum. Ateşlememde sıkıntım yok çok şükür ama iyileştirmek istiyorum. Ayrıca buji değişikliği fark etmemiş olsa tjetlerde iridyum değil standart buji kullanılırdı. Mutlaka fark var ki yanma iyi olsun diye iridyum buji kullanıyorlar. Senin söylediklerinin aksine atmosferik motorda standart buji yerine iridyum kullanıp memnun olanlar var. Bakalım hayırlısı.
Üstadım ben max 1 bg için uğraşma derim 250 tl az değil yoksa tabiki takıp deneyebilirsin. sen 1 kere değiştirirsin diğeri 3 kere sıfırlar bujisini senin bujin körelir onunki hep 0 olur Karar sizin zaman aralıklarıyla bizimle paylasın diyecegim ama 1 bg hissetmezsiniz bile.

Kapak taşlama contanın alt bolgesinde kalan motor bloğuyla kapak arasındaki bölgenin daraltırlma işlemidir. Bu işlem sayesinde egzoz odacıklarki küçülür ve sıkıştırma artar faydası tork ve güç muhtemel derecede artar zararı rektefiye edileceği zaman hakkınız 1 e düşer yani motorunuz 500 000 de çöp olur