7 sonuçtan 1 ile 7 arası

Konu: 35 ET jant'ın 43 ET jant'a göre dezavantajı var mı?

  1. #1
    YUNUS KAYA
    ykaya1983 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/03/2010
    Yaş
    42
    Mesajlar
    2.971
    Nereden
    Gaziantep
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 720

    Standart 35 ET jant'ın 43 ET jant'a göre dezavantajı var mı?

    Arkadaşlar bildiğiniz gibi puntoların orjinal 15 jantlarının et'si 43.Bunun için jantlar çamurluklardan 2-3 parmak içeride duruyor ve bu bana göre hoş bir görüntü değil.Oysa piyasada satılan 4x100 15 jantların geneli et'si 35.Bunun için bu jant takıldığında lastikler çamurluklara bayağı yaklaşacağı için araca çok daha güzel bir duruş kazandıracak.Bunun yanında her lastikte 2cm kadar dışarıya kayacağı için aracın iz genişliği 1470 mm den 1510 m ye çaıkacak.Bu da yol tutuşuna artı kazandırıyor.Fakat 35 et jantlarda da kafamı bulandıran bir sorun var.Jantlar dışarıya kayacağı için lastiklerden kaportaya atılan taşların zarar verme durumu ortaya çıkmaz mı?Bu yönden sizce hangi et lastik daha avantajlı?
    Millet düğün salonunda kızlara bakarken ben dışarıda arabalara bakarım.

  2. #2
    Sato Topal
    ST OTO AKSESUAR Arrest - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20/08/2012
    Mesajlar
    6.827
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 1246

    Standart

    Alıntı ykaya1983 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bildiğiniz gibi puntoların orjinal 15 jantlarının et'si 43.Bunun için jantlar çamurluklardan 2-3 parmak içeride duruyor ve bu bana göre hoş bir görüntü değil.Oysa piyasada satılan 4x100 15 jantların geneli et'si 35.Bunun için bu jant takıldığında lastikler çamurluklara bayağı yaklaşacağı için araca çok daha güzel bir duruş kazandıracak.Bunun yanında her lastikte 2cm kadar dışarıya kayacağı için aracın iz genişliği 1470 mm den 1510 m ye çaıkacak.Bu da yol tutuşuna artı kazandırıyor.Fakat 35 et jantlarda da kafamı bulandıran bir sorun var.Jantlar dışarıya kayacağı için lastiklerden kaportaya atılan taşların zarar verme durumu ortaya çıkmaz mı?Bu yönden sizce hangi et lastik daha avantajlı?
    araba yüklü oldugunda bazen kasiste falan lastikler çamurlugun içinde kalıyor. o zaman sürtme yapabilir ? kaportaya ve arkadaki aracada taş atma oranı yükselir gibi geliyor bence orjinal et den şaşmayın
    Türkiye Cumhuriyeti Şeyhler Dervişler Müritler Meczuplar Ülkesi Olamaz! M.K.Atatürk


    Sıkıntı Yok , Jack Daniels Var

  3. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  4. #3
    Serdar Y
    usermm1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03/06/2008
    Yaş
    48
    Mesajlar
    555
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 169

    Standart

    bende et35 jant vardı çıkardım. nedenleri: 1.dışarı çıkık olması sonradan çirkin geldi 2.kaldırıma sürtmeler arttı. 3.kaportaya çamur zift vs atmalar arttı 4.jantı sonradan tip olarakta sorgulamaya başlayınca sattım. en güzeli kapak hem orjinal hemde oldumu olmadımı derdi yok.
    Dünyada bir tane dahi çocuk mutsuz olduğu sürece, büyük icatlar ve ilerlemeler yoktur. A.Einstein

  5. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  6. #4
    Gorky
    Ziyaretçi Gorky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    en başta görüntü dezavantaj. fazla dışarı çıkıyor.

  7. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  8. #5
    Tolga Güçlü
    Şanslı ve Hızlı Üye tolgaank88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08/03/2008
    Mesajlar
    1.720
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Plaka
    06 BE 24**
    Edilen teşekkür: 707

    Standart

    grande puntom varken baya bir araştırmıştım bende,hatta birçok jant değişikliğide yaptım.Ancak nacizane tavsiyem grandeler için 37 et nin altına düşülmemeli

  9. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  10. #6
    YUNUS KAYA
    ykaya1983 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    09/03/2010
    Yaş
    42
    Mesajlar
    2.971
    Nereden
    Gaziantep
    Rengi
    Rock Siyah
    Edilen teşekkür: 720

    Standart

    Alıntı usermm1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende et35 jant vardı çıkardım. nedenleri: 1.dışarı çıkık olması sonradan çirkin geldi 2.kaldırıma sürtmeler arttı. 3.kaportaya çamur zift vs atmalar arttı 4.jantı sonradan tip olarakta sorgulamaya başlayınca sattım. en güzeli kapak hem orjinal hemde oldumu olmadımı derdi yok.
    Hocam kullandığınız 15 miydi?
    Millet düğün salonunda kızlara bakarken ben dışarıda arabalara bakarım.

  11. #7
    Serdar Y
    usermm1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    03/06/2008
    Yaş
    48
    Mesajlar
    555
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 169

    Standart

    Evet 15" kormetal marka

    GT-I9300 cihazımdan gönderildi
    Dünyada bir tane dahi çocuk mutsuz olduğu sürece, büyük icatlar ve ilerlemeler yoktur. A.Einstein

Benzer Konular

  1. 15''gp dynamic jant+lastik+nakit verebilceğim oz racing-nfs-tjet jant aranıyor...
    yavuzselim tarafından Alınık Parça forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 19/07/2013, 23:53
  2. Satılık Junyan Angel Far, Orj. Yay, 15" Saç Jant, Jant Kapakları, 205-40-17 lastik
    Ziyaretçi049 tarafından Satılık Parça forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 15/02/2013, 01:09
  3. satılık grende punto benzınlı orjınal yay lastık jant jant
    rehber28 tarafından Satılık Parça forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 29/07/2012, 20:12
  4. evo için 16" jant avantajı-dezavantajı
    tortuga tarafından Lastik ve Jant forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 10
    Son Mesaj: 25/05/2012, 23:50
  5. Satılık G.Punto 15" orjinal saç jant+lastik+jant kapağı
    B-O-A tarafından Satılık Parça forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 3
    Son Mesaj: 13/02/2012, 11:26

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com