Bu gun aracimdaki zirilti seklindeki sesin zincir oldugu kanisina vardim.zira arac dururken 3bin devirden sonra hareket ederken 2bin devirden sonra islik benzri ses cikarmaya basladi .turbo sanmistim ama zincir olma ihtimali yukseldi.bu km de aracinda zincir bozulan oldumu..2011 model evo 1.3 arac.garanti 3ay once doldu.kendim parcaciyim.ama servise yikabilirmiyim bunu bilen varmi.
Kardes parcaciyiz ama araci ben uretmiyorum
Ve bu zincirin bu kilometrede bozulmasi normal degil.acaba baska basina gelen varmi bu kilometrede derdim o
Discovery cihazımdan gönderildi
Fiatta her seye hazirlikli olmak gerekGaranti bittiginde basliyor sorunlar. Babamin doblonun garanti bitti araba daha 40 bin de takozlar degisti. Klimanin altinda bir yer bozuldu. 450 ona gitti. Sol salincak degisti. Bunlar hep garantinin bitiminde oldu nedense
![]()
Hükümetini ayakta tutmak için dini kullanmaya gerek duyanlar zayıf yöneticilerdir, adeta halkı bir kapana kıstırırlar. M.Kemal ATATÜRK.
Hocam Fiat ın işi belli olmaz. İyi niyet garantisi der bakmışsın yapmış. Yapması gerekene de kullanıcısı hatası der bakmışsın yapmamış. Bence iyi niyet garantisini kullanan tanıdığınız servis varsa orada deneyin şansınızı. Âmâ eksantrik kayışı öyle çok kolay kolay bozulmaz diye düşünüyorum ıslık varsa siz yine turbodan şüphelenin derim..
Suphemiz turbo idi ama eksantrik zinciri oldugu neredeyse kesin
Discovery cihazımdan gönderildi
Ve mutlu son.manifold civatalari gevsemis.usta civatalari sıktıgında sorun gitti.cogu multijette bu sorun varmis..sayet basiniza gelirse manifoldum eksantrik zinciri taraaki civatalari kontrol edin.o civatalar gevseyebiliyormus
Discovery cihazımdan gönderildi
turbo manifoltunun civataları gevşemiştir zincirden o sesi yapmaz ıslık sesi diyosun . o civataları sıkın ses gidicektir.
Oyle oldu zaten bey
Discovery cihazımdan gönderildi
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri