Arkadaşlar öncelikle merhaba. Daha önce "duymayan kalmasın turbo 2500 d/d de devreye girermiş" başlığında sizlerle paylaştığım GP nin performans düşüklüğü ve devamında gelen problemler nihayet çözüldü. Bu problem yüzünden 3 defa aynı yetkili servise gittik. 3. gidişimizde problemi tespit ettirmiş olarak servisin yolunu tuttuk çünkü aracın uzatılmış garantisi devam etmekteydi. Ancak serviste 2 ustanın deneme sürüşü yapıp bilmem kaç ustanın bilgisayara bağlayıp bulamadığı sorunu sanayide bulunan özel servis Hedef Otomotiv Yalçın Usta buldu ve garantiden değiştirilebileceğini söyledi. Bunun üzerine tekrar servisin yolunu tuttuk ama servisten aldığımız cevap yine aynı araçta problem yok. Biz artık servisin bi halttan anlamadığına kanaat getirerek ve daha fazla uğraşmamak için neyse parası verip değiştirelim dedik ve servisten ayrılmak istedik. Bu sırada araçta problem olmadığı yazılı servis kağıdı imzalatılmak istendi ve bunu araçta problem olduğu gerekçesiyle imzalamak istemedik. Bu sırada bunun tartışması devam ederken yanımıza biz buraların kabadayısıyız diyerek üstümüze adam salan sözde servis böylece ne kadar bu işi hak etmeden yaptığını göstermiş oldu.120 liralık bi parça için ne kadar küçülebileceklerini de tabi. Aracı teslim aldık ve Yalçın ustanın yolunu tuttuk. Usta kendi evo aracındaki debimetreyi bizim araca takmayı ve bu şekilde farkı görmemizi teklif etti ve uygulamaya koyduk. Performanstaki ciddi farkı gördük ve parçayı değiştirdik. Bu arada boş durmayan servis Yalçın ustayı arayaıp biz cihaza bağladık bişi göremedik demiş ve cihazda çok bariz bi arıza görünmüyor ama ben tecrübelerime dayanarak sorunu buldum arkadaşlar da test edip farkı gördüler şeklinde cevabını almış. 120 liralık parça için üstümüze adam salan servis çakmasına da(bilemedikleri işleri Yalçın ustaya götürsünler) mersindeki GP sahiplerine de Hedef Otomotiv Yalçın ustayı tavsiye ederim. Hiç değilse sıcak bi çay içer sıcak bi karşılama ve sohbet görür ve aracınıza ne yapıldığını görürsünüz. Serviste adam aracı alıp götürüyor içerde tecavüz mü ediyor ne yapıyor belli değil. Biraz uzun oldu kusuruma bakmayın. Çook kızgınım çoook bi daha da FİAT mı tövbe..! Araçtan ve Fiattan soğuduk sayelerinde.
Konu abellan denton tarafından (30/09/2011 Saat 14:56 ) değiştirilmiştir.
Fiat veya Tofaş bu çiftliğe dönmüş kurumsal kimliklerinden uzaklaşmış servislere nasıl yaptırım uygulamaz hayret ediyorum. Bugün satışları iyi diye şımaran Fiat 5-10 yıl sonra hangi konuma düşeceğinin farkında mıdır? Küçük sorunlar birike birike içinden çıkılamaz hal alacak Fiat için bir müşterin senin markan için bir daha tövbe diyorsa söz bitmiştir sen araba felan imal etme itibarın sıfırın altına düşmüştür eğer bunu kendine yedirebiliyorsan ticari ahlakın yok demektir Fiat.
sinir bozucu bir tecrübe olmuş
ama senin adına sevindim
hem sorunun çözülmüş hemde bundan sonra gidecek bir yerin olmuş
Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )
mustafa bu yetkili servis hangisi ve yalçın usta nerde![]()
Artık Fiorinolu
arkadaşım ben olsam durumu fiat merkeze bildirir azıma geleni sayardım.nasıl oluyorda dayılıkla magandacılıkla iş yapanlara müsade ediyorlar.bu ne cahillik yavv.
birde bu debimetre tam olarak ne işe yarıyor biraz açıklarmısın.ilerde ihtiyacımız olabilir
Konu Scottie tarafından (28/09/2011 Saat 21:55 ) değiştirilmiştir. Sebep: flood..
SENİ ÇOK SEVİYORUM ÇANAKKALE !
Üstadlar daha iyi anlatır ama benim yeni yeni öğrendiğim kadarıyla söyleyeyim. Kaputu açınca en ön kısımda duran üzerinde bir fiş olan hava filtresinden hemen sonra yer alıp hava filtresinden çıkıp turboya doğru giden havanın miktarını, sıcaklığını vs. ölçen cihaz. Bizim araçta bu bozukken fişi çekince bile performans daha iyi oluyordu yani hiç ölçüm yapmazken
Bu debimetre denen şey havayla yakıtın oranını ayarlayan parça mıydı ya? Benim Punto'da da bi ara temizlendi filan bişiler yapmıştı usta, sıkıntılı bi parça sanırım... Neyse ki geçmiş yaa...
Bak şimdi merak ettim bu servistekilere debimetre ne ne işe yarar diye sorsak cevap ne olur acaba yemeklerden sonra bi tane felan diyebilirlerMalum turbo 2500 de devreye girer arızayı bulmak için ancak cihaza bağladık bişi yok derler. Hey dostum şu cihaza kendini de bağla da sendeki problemi gösterecek mi
Aman hemşerim en iyisi boşvercen böyle adamları, böyle servisleri, mis gibi işini çözebilen usta da bulmuşsun...
Ama yine de bu servisi bi yerlere şikayet etmek gerekir, birileri bunların aklını başına getirsin...
Ha bir de neresi olduğunu gerçekten merak ettim, özelden de olsa öğrenebilir miyim?
debimetre bir zamanlar peugeot un ve citroenin çözemediği bir sorundur yani hava akışı ile benzin akışını düzenleyen alet diye biliyorum ben özellikle efsane peugeot 205 1.6 GTİ VE 1.9 GTİ ların ana problemiydi sırf bunun yüzünden araçlar öldüm parasına satıldı..sorunu halletmenize çok sevindim çünkü önemli bir arıza ayrıca o servisi de bence şikayet etmelisiniz..
bu şekilde bi sorun oldumu direk bilgisdayara bağlatın aracı ben albeamıda bağlatmıştım anında debimetrenin arızalı olduğunu sölemişti o yüzden fazla kafanızı karıştırmayın derim bilmişllik taslamim tabikide ama servisin yaptığı çok büyük terbiyesizklik bu talihsizlik için tekrar geçmişş olsun
Sorununuzun çözülmesine sevindim ancak bence de servisi her şekilde
Fiat a şikayet etmelisiniz...
Ben de yakın zaman da Arma Oto'da sorun yaşadım, çalışır durumda
bıraktığım aracım için bir hafta sonra araç çalışmıyor, marş basmıyor,
elektronik beyni bozuk, 1.580 TL. maliyetiniz var diye günlerce beni delirttiler
ve Perşembe gece 2 de yazdığım şikayet formuna Tofaş ertesi gün müdahale etti
ve sorunu çözdü.
Tabi ki dışarıda insan daha iyilerini vs bulabilir ama garantiniz varken ve
aracınızdan bir şikayetiniz varken neden başka yerleri aramanıza,
mücadele etmenize gerek kalsın ki??? O zaman bu sözde yetkili servisiz diye
geçinenler neden var ki?? Çözüm bulmak yerine habire insana sorun yaratıp,
sadece yokuşa sürmek midir görevleri???
Yemin ederim bugüne kadar hiç sorun yaşamadığım ve severek kullandığım
aracımdan bu kendini bilmezler yüzünden soğudum resmen...
Üstelik hangi sıfatla, mağdur durumda olan sizken, bu kendini bilmez, şerefden
yoksun yaratıklar kabadayılık yapıyorlar ki???
bi an önce şikayet edin bölelerini belki bi işe yarar müşteri hizmetlerini arayın sesinizi duyurun
Konu speedy_16 tarafından (29/09/2011 Saat 01:10 ) değiştirilmiştir.
Geçmiş olsun sorunun çözüldüğüne sevindim.. bende diğer arkadaşlar gibi şikayet etmenizi tavsiye ediyorum..
dediğiniz servisin adını verirseniz bundan soonra oraya gitmeyeceğime dair söz veriyorum birde diğer ustanın adını verin yerini söleyin ki oraya gidelim geçmiş olsun
noone knows that except both of us
fıatın servisleri artık kendine gelmesi lazım labalilik tutmluluk ve müşteri saygısı sıfır.
panda 1.2 dnaymic
grande punto 1.3 active
fiorino 1.3 emotion
bravo 1.6 dnaymic
anlattığınız servis mersin boranlar yetkılı servisi heralde....
yazın ankarada starjet puntoma lpg taktırdıktan sonra konya uzerı mersıne gıttım...ordada aracımda sılkeleme arıza lambası vs oldu...bende lpg montajı da yapan bu servıse gıttım....aracı verdım...ve başladı adamlar ahkam kesmeye bu araclara ızın yok takılamaz bız bu araca bakmayız vs vs dısarda baktırın vs....bende dedım bu yetkılı servısde takıldı dısarda baktırcak olsam dısarda taktırırdım dıye tartıştık bıraz...taktırdıgım yerdekı musterı temsılcımı aradım hemen tofaş müşteri hizmetlerinide aradım...tofaş anında orayla gorustu..aracımı aldılar baktılar!(ne kadar baktılarsa daha sonra başka yere goturdum) sonra dedi şikayet etmişssiniz tofaşa geri alın şikayetınızı dedi usta..
bende dedim arkadaş ben sizi şikayet etmedim ben aradım durumu anlattım..benım yetkılı servısde takılan lpgme bakmıyorsunuz..bunu soyledım dedım...bakmıyorum demedın mı dedın vs vs)cıktım gıttım...
ama arkadaşlar TOFAŞ müşteri hizmetleri çok ilgili ve etkili gerçekten....şuanda dıreksıyondan ses gelıyor....servısler mıl değişecek buyuk ıhtımalle dedi..bende mail attım tofaşa durumla ılgılı..davet ettıler servıse ücretsiz değişelim dediler..
tofaş ilgili....ama ilgili de servıse gıtmek lazım..her servısle muhattap olunmuyor..
mutlaka fiat'a şikayet edin...
bir kaç kendini bilmez yüzünden tüm marka kötüleniyor...
servisler genelde böyledir....bursada bir citroen serviside arızayı bulmaktan acizdi...
adamlar...sanıyorlarki...servis cihazını bağladık arıza sorgulaması yaptık ve arıza çıkmadıysa...araçta arıza yoktur...
oysa...debimetre yada turbo basıncı kontrolü için anlık değerlere bakmalılar...ama nerdeeee....bunu yapacak zeki ve çalışkan türk insanı ....
aracı çalıştırırsın....cihazı bağlarsın...anlık değerleri gösteren bölümü açarsın...
ekranda kabak gibi çıkıyor...
debimetre...olması gereken 388....ölüçülen 330....
yada
turbo basıncı
dip gaz yaparsın....kaç mili bar basıyor bakarsın...
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri