Sayfa 1/3 123 SonSon
42 sonuçtan 1 ile 20 arası

Konu: Servisin Bulamadığı Sorun Çözüldü: Debimetre

  1. #1
    Mustafa Erkal
    abellan denton - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/06/2011
    Mesajlar
    55
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 14

    Kızgın Servisin Bulamadığı Sorun Çözüldü: Debimetre

    Arkadaşlar öncelikle merhaba. Daha önce "duymayan kalmasın turbo 2500 d/d de devreye girermiş" başlığında sizlerle paylaştığım GP nin performans düşüklüğü ve devamında gelen problemler nihayet çözüldü. Bu problem yüzünden 3 defa aynı yetkili servise gittik. 3. gidişimizde problemi tespit ettirmiş olarak servisin yolunu tuttuk çünkü aracın uzatılmış garantisi devam etmekteydi. Ancak serviste 2 ustanın deneme sürüşü yapıp bilmem kaç ustanın bilgisayara bağlayıp bulamadığı sorunu sanayide bulunan özel servis Hedef Otomotiv Yalçın Usta buldu ve garantiden değiştirilebileceğini söyledi. Bunun üzerine tekrar servisin yolunu tuttuk ama servisten aldığımız cevap yine aynı araçta problem yok. Biz artık servisin bi halttan anlamadığına kanaat getirerek ve daha fazla uğraşmamak için neyse parası verip değiştirelim dedik ve servisten ayrılmak istedik. Bu sırada araçta problem olmadığı yazılı servis kağıdı imzalatılmak istendi ve bunu araçta problem olduğu gerekçesiyle imzalamak istemedik. Bu sırada bunun tartışması devam ederken yanımıza biz buraların kabadayısıyız diyerek üstümüze adam salan sözde servis böylece ne kadar bu işi hak etmeden yaptığını göstermiş oldu.120 liralık bi parça için ne kadar küçülebileceklerini de tabi. Aracı teslim aldık ve Yalçın ustanın yolunu tuttuk. Usta kendi evo aracındaki debimetreyi bizim araca takmayı ve bu şekilde farkı görmemizi teklif etti ve uygulamaya koyduk. Performanstaki ciddi farkı gördük ve parçayı değiştirdik. Bu arada boş durmayan servis Yalçın ustayı arayaıp biz cihaza bağladık bişi göremedik demiş ve cihazda çok bariz bi arıza görünmüyor ama ben tecrübelerime dayanarak sorunu buldum arkadaşlar da test edip farkı gördüler şeklinde cevabını almış. 120 liralık parça için üstümüze adam salan servis çakmasına da(bilemedikleri işleri Yalçın ustaya götürsünler) mersindeki GP sahiplerine de Hedef Otomotiv Yalçın ustayı tavsiye ederim. Hiç değilse sıcak bi çay içer sıcak bi karşılama ve sohbet görür ve aracınıza ne yapıldığını görürsünüz. Serviste adam aracı alıp götürüyor içerde tecavüz mü ediyor ne yapıyor belli değil. Biraz uzun oldu kusuruma bakmayın. Çook kızgınım çoook bi daha da FİAT mı tövbe..! Araçtan ve Fiattan soğuduk sayelerinde.
    Konu abellan denton tarafından (30/09/2011 Saat 14:56 ) değiştirilmiştir.

  2. Bu mesajı için 5 kişi abellan denton'ye teşekkür etti:


  3. #2
    Çağatay Koçak
    fawori - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    18/11/2008
    Yaş
    37
    Mesajlar
    1.081
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Evo Gri
    Edilen teşekkür: 221

    Standart

    Fiat veya Tofaş bu çiftliğe dönmüş kurumsal kimliklerinden uzaklaşmış servislere nasıl yaptırım uygulamaz hayret ediyorum. Bugün satışları iyi diye şımaran Fiat 5-10 yıl sonra hangi konuma düşeceğinin farkında mıdır? Küçük sorunlar birike birike içinden çıkılamaz hal alacak Fiat için bir müşterin senin markan için bir daha tövbe diyorsa söz bitmiştir sen araba felan imal etme itibarın sıfırın altına düşmüştür eğer bunu kendine yedirebiliyorsan ticari ahlakın yok demektir Fiat.

  4. Bu mesajı için 2 kişi fawori'ye teşekkür etti:


  5. #3
    Ümit Coşkun TURUCA
    Emekli Moderatör GP COSKUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/09/2009
    Yaş
    49
    Mesajlar
    8.995
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 6069

    Standart

    sinir bozucu bir tecrübe olmuş
    ama senin adına sevindim
    hem sorunun çözülmüş hemde bundan sonra gidecek bir yerin olmuş


    Benim Sürdüğüm Hayatın Geri Vitesi Yok...Geçmişimi Sadece Dikiz Aynasından Seyrediyorum ; )

  6. #4
    Erkan Karakan
    SpyHunter33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21/01/2010
    Yaş
    43
    Mesajlar
    1.896
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 732

    Standart

    mustafa bu yetkili servis hangisi ve yalçın usta nerde
    Artık Fiorinolu

  7. #5
    Mustafa Erkal
    abellan denton - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/06/2011
    Mesajlar
    55
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 14

    Standart

    Alıntı GP COSKUN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sinir bozucu bir tecrübe olmuş
    ama senin adına sevindim
    hem sorunun çözülmüş hemde bundan sonra gidecek bir yerin olmuş
    Evet bizim artık gidecek bi yerimiz var ama bu adamların yatacak yeri yok. Bize vermemeyi başardıkları 120 liralık parçayı satıp çok para kazanırlar umarım.

  8. #6
    Selçuk Selçuk
    sss33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    12/03/2011
    Mesajlar
    74
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Titanyum Gri
    Edilen teşekkür: 12

    Standart

    Alıntı abellan denton Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar öncelikle merhaba. Daha önce "duymayan kalmasın turbo 2500 d/d de devreye girermiş" başlığında sizlerle paylaştığım GP nin performans düşüklüğü ve devamında gelen problemler nihayet çözüldü. Bu problem yüzünden 3 defa aynı yetkili servise gittik. 3. gidişimizde problemi tespit ettirmiş olarak servisin yolunu tuttuk çünkü aracın uzatılmış garantisi devam etmekteydi. Ancak serviste 2 ustanın deneme sürüşü yapıp bilmem kaç ustanın bilgisayara bağlayıp bulamadığı sorunu sanayide bulunan özel servis Hedef Otomotiv Yalçın Usta buldu ve garantiden değiştirilebileceğini söyledi. Bunun üzerine tekrar servisin yolunu tuttuk ama servisten aldığımız cevap yine aynı araçta problem yok. Biz artık servisin bi halttan anlamadığına kanaat getirerek ve daha fazla uğraşmamak için neyse parası verip değiştirelim dedik ve servisten ayrılmak istedik. Bu sırada araçta problem olmadığı yazılı servis kağıdı imzalatılmak istendi ve bunu araçta problem olduğu gerekçesiyle imzalamak istemedik. Bu sırada bunun tartışması devam ederken yanımıza biz buraların kabadayısıyız diyerek üstümüze adam salan sözde servis böylece ne kadar bu işi hak etmeden yaptığını ve ne kadar .... olduğunu göstermiş oldu.120 liralık bi parça için ne kadar küçülebileceklerini de tabi. Aracı teslim aldık ve Yalçın ustanın yolunu tuttuk. Usta kendi evo aracındaki debimetreyi bizim araca takmayı ve bu şekilde farkı görmemizi teklif etti ve uygulamaya koyduk. Performanstaki ciddi farkı gördük ve parçayı değiştirdik. Bu arada boş durmayan servis Yalçın ustayı arayaıp biz cihaza bağladık bişi göremedik demiş ve cihazda çok bariz bi arıza görünmüyor ama ben tecrübelerime dayanarak sorunu buldum arkadaşlar da test edip farkı gördüler şeklinde cevabını almış. 120 liralık parça için üstümüze adam salan servis çakmasına da(bilemedikleri işleri Yalçın ustaya götürsünler) mersindeki GP sahiplerine de Hedef Otomotiv Yalçın ustayı tavsiye ederim. Hiç değilse sıcak bi çay içer sıcak bi karşılama ve sohbet görür ve aracınıza ne yapıldığını görürsünüz. Serviste adam aracı alıp götürüyor içerde tecavüz mü ediyor ne yapıyor belli değil. Biraz uzun oldu kusuruma bakmayın. Çook kızgınım çoook bi daha da FİAT mı tövbe..! Araçtan ve Fiattan soğuduk sayelerinde.

    bu ne terbiyesizlik. hangi servis bu kardeş

  9. #7
    Ümit AKDENİZ
    lektonstar17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28/02/2011
    Yaş
    45
    Mesajlar
    2.205
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Gri
    Plaka
    34 HF 6888
    Edilen teşekkür: 454

    Standart

    arkadaşım ben olsam durumu fiat merkeze bildirir azıma geleni sayardım.nasıl oluyorda dayılıkla magandacılıkla iş yapanlara müsade ediyorlar.bu ne cahillik yavv.

    birde bu debimetre tam olarak ne işe yarıyor biraz açıklarmısın.ilerde ihtiyacımız olabilir
    Konu Scottie tarafından (28/09/2011 Saat 21:55 ) değiştirilmiştir. Sebep: flood..
    SENİ ÇOK SEVİYORUM ÇANAKKALE !

  10. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  11. #8
    Mustafa Erkal
    abellan denton - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/06/2011
    Mesajlar
    55
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 14

    Standart

    Üstadlar daha iyi anlatır ama benim yeni yeni öğrendiğim kadarıyla söyleyeyim. Kaputu açınca en ön kısımda duran üzerinde bir fiş olan hava filtresinden hemen sonra yer alıp hava filtresinden çıkıp turboya doğru giden havanın miktarını, sıcaklığını vs. ölçen cihaz. Bizim araçta bu bozukken fişi çekince bile performans daha iyi oluyordu yani hiç ölçüm yapmazken

  12. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  13. #9
    Serkan Küçük
    serkankucuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/05/2010
    Yaş
    38
    Mesajlar
    2.010
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 410

    Standart

    Bu debimetre denen şey havayla yakıtın oranını ayarlayan parça mıydı ya? Benim Punto'da da bi ara temizlendi filan bişiler yapmıştı usta, sıkıntılı bi parça sanırım... Neyse ki geçmiş yaa...

  14. #10
    Mustafa Erkal
    abellan denton - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/06/2011
    Mesajlar
    55
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 14

    Standart

    Bak şimdi merak ettim bu servistekilere debimetre ne ne işe yarar diye sorsak cevap ne olur acaba yemeklerden sonra bi tane felan diyebilirler Malum turbo 2500 de devreye girer arızayı bulmak için ancak cihaza bağladık bişi yok derler. Hey dostum şu cihaza kendini de bağla da sendeki problemi gösterecek mi

  15. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  16. #11
    Serkan Küçük
    serkankucuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    24/05/2010
    Yaş
    38
    Mesajlar
    2.010
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 410

    Standart

    Aman hemşerim en iyisi boşvercen böyle adamları, böyle servisleri, mis gibi işini çözebilen usta da bulmuşsun...
    Ama yine de bu servisi bi yerlere şikayet etmek gerekir, birileri bunların aklını başına getirsin...
    Ha bir de neresi olduğunu gerçekten merak ettim, özelden de olsa öğrenebilir miyim?

  17. #12
    tayfun aydın
    tayfux - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    16/01/2011
    Mesajlar
    8.420
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 2123

    Standart

    debimetre bir zamanlar peugeot un ve citroenin çözemediği bir sorundur yani hava akışı ile benzin akışını düzenleyen alet diye biliyorum ben özellikle efsane peugeot 205 1.6 GTİ VE 1.9 GTİ ların ana problemiydi sırf bunun yüzünden araçlar öldüm parasına satıldı..sorunu halletmenize çok sevindim çünkü önemli bir arıza ayrıca o servisi de bence şikayet etmelisiniz..

  18. #13
    Yeni Linea Urban 1.3 95 hp
    dogus618 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14/09/2011
    Yaş
    35
    Mesajlar
    1.843
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Yok
    Plaka
    34js2557
    Edilen teşekkür: 355

    Standart

    bu şekilde bi sorun oldumu direk bilgisdayara bağlatın aracı ben albeamıda bağlatmıştım anında debimetrenin arızalı olduğunu sölemişti o yüzden fazla kafanızı karıştırmayın derim bilmişllik taslamim tabikide ama servisin yaptığı çok büyük terbiyesizklik bu talihsizlik için tekrar geçmişş olsun

  19. #14
    Özlem Çufaoğlu
    ozdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04/04/2010
    Yaş
    44
    Mesajlar
    3.712
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Bolero Kırmızı
    Plaka
    34 VL 2583
    Edilen teşekkür: 1326

    Standart

    Sorununuzun çözülmesine sevindim ancak bence de servisi her şekilde
    Fiat a şikayet etmelisiniz...
    Ben de yakın zaman da Arma Oto'da sorun yaşadım, çalışır durumda
    bıraktığım aracım için bir hafta sonra araç çalışmıyor, marş basmıyor,
    elektronik beyni bozuk, 1.580 TL. maliyetiniz var diye günlerce beni delirttiler
    ve Perşembe gece 2 de yazdığım şikayet formuna Tofaş ertesi gün müdahale etti
    ve sorunu çözdü.
    Tabi ki dışarıda insan daha iyilerini vs bulabilir ama garantiniz varken ve
    aracınızdan bir şikayetiniz varken neden başka yerleri aramanıza,
    mücadele etmenize gerek kalsın ki??? O zaman bu sözde yetkili servisiz diye
    geçinenler neden var ki?? Çözüm bulmak yerine habire insana sorun yaratıp,
    sadece yokuşa sürmek midir görevleri???

    Yemin ederim bugüne kadar hiç sorun yaşamadığım ve severek kullandığım
    aracımdan bu kendini bilmezler yüzünden soğudum resmen...

    Üstelik hangi sıfatla, mağdur durumda olan sizken, bu kendini bilmez, şerefden
    yoksun yaratıklar kabadayılık yapıyorlar ki???

  20. Bu mesaj için teşekkür edenler:


  21. #15
    cihan kesen
    speedy_16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    25/01/2010
    Yaş
    36
    Mesajlar
    928
    Nereden
    Bursa
    Rengi
    Bravo Hayal Mavisi
    Plaka
    16 ** 022
    Edilen teşekkür: 179

    Standart

    bi an önce şikayet edin bölelerini belki bi işe yarar müşteri hizmetlerini arayın sesinizi duyurun
    Konu speedy_16 tarafından (29/09/2011 Saat 01:10 ) değiştirilmiştir.

  22. #16
    Tahsin .
    Mugen_punto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/06/2011
    Yaş
    46
    Mesajlar
    611
    Nereden
    İstanbul
    Rengi
    Evo Beyaz
    Edilen teşekkür: 104

    Standart

    Geçmiş olsun sorunun çözüldüğüne sevindim.. bende diğer arkadaşlar gibi şikayet etmenizi tavsiye ediyorum..

  23. #17
    alper ALPĞOLU
    ultraslan33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    11/05/2011
    Mesajlar
    443
    Nereden
    Mersin
    Rengi
    Rock Siyah
    Plaka
    33 plaka:))
    Edilen teşekkür: 87

    Standart

    dediğiniz servisin adını verirseniz bundan soonra oraya gitmeyeceğime dair söz veriyorum birde diğer ustanın adını verin yerini söleyin ki oraya gidelim geçmiş olsun
    noone knows that except both of us

  24. #18
    asil suna
    asil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    06/09/2010
    Yaş
    37
    Mesajlar
    2.656
    Nereden
    İzmir
    Rengi
    Beyaz
    Plaka
    35evh87
    Edilen teşekkür: 807

    Standart

    fıatın servisleri artık kendine gelmesi lazım labalilik tutmluluk ve müşteri saygısı sıfır.

    panda 1.2 dnaymic
    grande punto 1.3 active
    fiorino 1.3 emotion
    bravo 1.6 dnaymic

  25. #19
    barış unye
    İl Başkan (Iğdır) barisunye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07/04/2008
    Mesajlar
    452
    Nereden
    Iğdır
    Rengi
    Egzotik Kırmızı
    Edilen teşekkür: 83

    Standart

    Alıntı abellan denton Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar öncelikle merhaba. Daha önce "duymayan kalmasın turbo 2500 d/d de devreye girermiş" başlığında sizlerle paylaştığım GP nin performans düşüklüğü ve devamında gelen problemler nihayet çözüldü. Bu problem yüzünden 3 defa aynı yetkili servise gittik. 3. gidişimizde problemi tespit ettirmiş olarak servisin yolunu tuttuk çünkü aracın uzatılmış garantisi devam etmekteydi. Ancak serviste 2 ustanın deneme sürüşü yapıp bilmem kaç ustanın bilgisayara bağlayıp bulamadığı sorunu sanayide bulunan özel servis Hedef Otomotiv Yalçın Usta buldu ve garantiden değiştirilebileceğini söyledi. Bunun üzerine tekrar servisin yolunu tuttuk ama servisten aldığımız cevap yine aynı araçta problem yok. Biz artık servisin bi halttan anlamadığına kanaat getirerek ve daha fazla uğraşmamak için neyse parası verip değiştirelim dedik ve servisten ayrılmak istedik. Bu sırada araçta problem olmadığı yazılı servis kağıdı imzalatılmak istendi ve bunu araçta problem olduğu gerekçesiyle imzalamak istemedik. Bu sırada bunun tartışması devam ederken yanımıza biz buraların kabadayısıyız diyerek üstümüze adam salan sözde servis böylece ne kadar bu işi hak etmeden yaptığını ve ne kadar .... olduğunu göstermiş oldu.120 liralık bi parça için ne kadar küçülebileceklerini de tabi. Aracı teslim aldık ve Yalçın ustanın yolunu tuttuk. Usta kendi evo aracındaki debimetreyi bizim araca takmayı ve bu şekilde farkı görmemizi teklif etti ve uygulamaya koyduk. Performanstaki ciddi farkı gördük ve parçayı değiştirdik. Bu arada boş durmayan servis Yalçın ustayı arayaıp biz cihaza bağladık bişi göremedik demiş ve cihazda çok bariz bi arıza görünmüyor ama ben tecrübelerime dayanarak sorunu buldum arkadaşlar da test edip farkı gördüler şeklinde cevabını almış. 120 liralık parça için üstümüze adam salan servis çakmasına da(bilemedikleri işleri Yalçın ustaya götürsünler) mersindeki GP sahiplerine de Hedef Otomotiv Yalçın ustayı tavsiye ederim. Hiç değilse sıcak bi çay içer sıcak bi karşılama ve sohbet görür ve aracınıza ne yapıldığını görürsünüz. Serviste adam aracı alıp götürüyor içerde tecavüz mü ediyor ne yapıyor belli değil. Biraz uzun oldu kusuruma bakmayın. Çook kızgınım çoook bi daha da FİAT mı tövbe..! Araçtan ve Fiattan soğuduk sayelerinde.
    anlattığınız servis mersin boranlar yetkılı servisi heralde....
    yazın ankarada starjet puntoma lpg taktırdıktan sonra konya uzerı mersıne gıttım...ordada aracımda sılkeleme arıza lambası vs oldu...bende lpg montajı da yapan bu servıse gıttım....aracı verdım...ve başladı adamlar ahkam kesmeye bu araclara ızın yok takılamaz bız bu araca bakmayız vs vs dısarda baktırın vs....bende dedım bu yetkılı servısde takıldı dısarda baktırcak olsam dısarda taktırırdım dıye tartıştık bıraz...taktırdıgım yerdekı musterı temsılcımı aradım hemen tofaş müşteri hizmetlerinide aradım...tofaş anında orayla gorustu..aracımı aldılar baktılar!(ne kadar baktılarsa daha sonra başka yere goturdum) sonra dedi şikayet etmişssiniz tofaşa geri alın şikayetınızı dedi usta..
    bende dedim arkadaş ben sizi şikayet etmedim ben aradım durumu anlattım..benım yetkılı servısde takılan lpgme bakmıyorsunuz..bunu soyledım dedım...bakmıyorum demedın mı dedın vs vs)cıktım gıttım...
    ama arkadaşlar TOFAŞ müşteri hizmetleri çok ilgili ve etkili gerçekten....şuanda dıreksıyondan ses gelıyor....servısler mıl değişecek buyuk ıhtımalle dedi..bende mail attım tofaşa durumla ılgılı..davet ettıler servıse ücretsiz değişelim dediler..
    tofaş ilgili....ama ilgili de servıse gıtmek lazım..her servısle muhattap olunmuyor..

  26. #20
    cemal arslan
    cemal arslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19/01/2010
    Yaş
    56
    Mesajlar
    1.810
    Nereden
    Ankara
    Rengi
    Yok
    Edilen teşekkür: 598

    Standart

    mutlaka fiat'a şikayet edin...
    bir kaç kendini bilmez yüzünden tüm marka kötüleniyor...


    servisler genelde böyledir....bursada bir citroen serviside arızayı bulmaktan acizdi...

    adamlar...sanıyorlarki...servis cihazını bağladık arıza sorgulaması yaptık ve arıza çıkmadıysa...araçta arıza yoktur...

    oysa...debimetre yada turbo basıncı kontrolü için anlık değerlere bakmalılar...ama nerdeeee....bunu yapacak zeki ve çalışkan türk insanı ....

    aracı çalıştırırsın....cihazı bağlarsın...anlık değerleri gösteren bölümü açarsın...
    ekranda kabak gibi çıkıyor...
    debimetre...olması gereken 388....ölüçülen 330....
    yada
    turbo basıncı
    dip gaz yaparsın....kaç mili bar basıyor bakarsın...

Sayfa 1/3 123 SonSon

Benzer Konular

  1. debimetre
    gemlikli_55 tarafından Alınık Parça forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 30/12/2011, 23:05
  2. debimetre ve egr valfi
    kochuso tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 11/10/2011, 14:24
  3. MAF (Sıcak Hava Debimetre)
    Budweiser tarafından Teknik Yardım forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 16/12/2010, 16:40
  4. Servisin uyutması
    LeoN48 tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 29/09/2009, 10:54
  5. Servisin bıraktığı not
    byasin tarafından Servis forumunda yazıldı.
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 02/07/2009, 20:36

Yer imleri

Yer imleri

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  


Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
Reklam vermek, bilgi & iletişim için: admin@grandepuntotr.com



# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network #

www.fiattr.com   |    www.puntotr.com   |    www.grandepuntotr.com   |    www.puntoevotr.com   |    www.bravotr.com   |    www.lineatr.com   |    www.500tr.com   |    www.ottimotr.com   |    www.aegeatr.com