bende de buna benzer bir sorun var 70 civarlarında 3 den 4 vitese geçince bir boğulma ve titreme biraz yüklenince geçiyor sanki o arada turbo devreden çıkıyor gibi benden başkasında da bu sorun varmı acaba 1.3 75 bg evo
Arabam 80 - 120 km hızlar arasında titreme yapıyor rot balans ayarını yeni yaptırmama ragmen halen aynı sorun devam ediyo + vakum pompası arızası çıktı ne yapacagımı bilmiyorum bilgi veren olursa iyi olur +++![]()
bende de buna benzer bir sorun var 70 civarlarında 3 den 4 vitese geçince bir boğulma ve titreme biraz yüklenince geçiyor sanki o arada turbo devreden çıkıyor gibi benden başkasında da bu sorun varmı acaba 1.3 75 bg evo
Konuyu tekrar hortlattım.Sorunu çözebildiniz mi? Bende de 1,3 75 bg var 3. vites ve sorasında gaza yüklenince silkeleme yapıyordu. Rot lar, debriyaj takımı, Sağ aks komple, sol aks başı değişti ve bakımları yapıldı, sorun tam anlamıyla çözülemedi ama şuan silkeleme den ziyade bi titreme var. Ayağımı gaz pedalından çekince titreme kesiliyor gaza yüklenince tekrar devam ediyor, böyle bir sıkıntı mı acaba sizinkiside?
Aynısı bende de olmaya başladı ama ben motor takozundan şüpeleniyorum gaza yuklendıgınden motor dahada güç verdiğinden motoru sallıyo oda etkiliyo bir ikincisi rot veya aks olabilir bende bi baktıracam
Eğer jantların sac jant ise yamulma olmuştur, oda balans tutmaz ne kadar yapsalarda...
bende de buna benzer birşey olmuştu puntomda. benımkısı adı aks lalesiydi sanırım, dışarıdan bakınca oval içinde bosluk bir demir parçası gibi. onun içinde rulman hareket ediyor, zamanla kendine yer yapıp aşındırıyormuş. yenisi pahalı olduğu ıcın usta ıcını taslamıstı. bende ozelllıkle rampa yukarı devırlı gıderken 3. vıtese kadar falan yapıyordu.
Akislere baktırın.
╔═════╗ ╔╗
║╔════╝ ║║
║╚════╗ ║║
║╔═══╗║ ║║
║╚═══╝║ ║║
╚═════╝ ╚╝
Furkan bey motor takozlarına bakılmadı, onları da bir göstereyim..
Sercan bey. sağ aks komple değişti mil ile beraber, sol aks ise lale ve mil hariç sadece kafa denen lalenin girdiği yer değiştirildi sizinkisi gibi yer yaptığı için..
Hafta sonu motor takozuna da bakıldı onda da bir sıkıtı yoktu. Bugün Sol aks ın tekerlek tarafındaki kafası da değişti yine bir değişiklik yok.. Fikir ve düşüncelerinizi bekliyorum arkadaşlar..
Motorun esnemesini sağlayan kulak var o asinma yaptiysa o da olabilir orijinal yedek parca 175tl
ONLY GRANDE PUNTO...
Bu arada İzmirde kardeşim var sitede de gormussundur o punto doktoru istersen bi de ona goster
ONLY GRANDE PUNTO...
Evet arkadaşlar en sonunda mutlu son, ve sorun düzeldi. Dün arabayı İzmir Çiğli Bosch Car Servis' e (Eski Fiat Yetkili Servisi Tırak Oto) bıraktım. Enjektörlerden birisi bitmiş diğerleri de tıkalıymış birisi değişti diğerlerine revizyon yapıldı ve araç şuan ne silkeleme ne titreme ne sallantı hiç birşey yok neredeyse sıfır gibi oldu araç. Aynı problemi yaşayan arkadaşlara yol gösterir belki bu yazı.
Evet kesin olmamakla aşağı yukarı 35-40 krş yakıyordu diye tahmin ediyorum ve çekmeyip titremesi de cabası, enjektörlerin birisi ölmüş değiştirdiler, diğer üç tanesi de revizyondan geçti.
Hocam maliyet ne kadar oldu acaba?
1 enjektör değişti (orjinal) 3 enjektör revizyon, marş motoru bakımı hepsi işçilik dahil toplam 900 TL
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri