Alakasız bi cvp olacak belki ama paylaşiyim yinede.
Aynı durum eski aracım puntoda ( 1.3 90 HP Multijet ) başıma geldi köydeyken..
Video çekmiştim ama bulamadım. Devir saati bir aşağı bir yukarı gidip geliyordu..
Ertesi gün istanbula doğru yola çıktık. Ordu civarında araç motor lambası yaktı ve 130'u falan geçmemeye başladı 3000 deviri geçmedi. Korumaya aldı kısacası.
Girdik sanayiye, adam debimetrenin soketini çıkardı ve lamba söndü araç düzeldi

debimetreyi değiştirmemiz gerektiğini söyledi.
Samsuna kadar geldik. Samsunda akrabamıza uğradık ve tanıdığı bir ustaya gösterdik.
Turbonun durumunun iyi olmadığını en kısa sürede değişmesi gerektiğini söylemişti..
Fikir olsun en azından.
Yer imleri