inşallah bu gidişinizde hallolur durum.şansız bi durum olmuş
yaklaşık 2.5 - 3 ay önce blue and me arızalandı birmota goturdum söktüler baktılar formatladılar olmadı, malzemeyi aldılar bız senı arızaz dedıler aradan bır sure geçti parçayı tofaşa yollamışlar yenı yazılım için parça geldi taktılar olmadı! daha sonra tekrar yolladılar tofaşa bu sefer sıfır blue and me yolladılar yine çağırdılar gittik bu sefer ger zekalı tofaş program atması gerekiyormuş atmamış yine geri gitti parça bugün aradılar yine gittim taktılar yine olmadı aracı tanımadı blue and me kafayı sıyırdım estim gürledim aldım aracımı çıktım blue and me de orda kaldı aradılar tekrar getir aracı diye.. şimdi ben ne yapayım blue and me yımı yakayım bırmotumu? pasta cila hedıye ettıler ama pek memnun olmadım bakalım çarşamba tekrar gidicem yıne olmazsa... düşünemek bile istemiyorum
1.3 DYNMC 5K. METALİK BEYAZ AS.KT. - Hİ-Fİ - SKY-DOME - FR.KT. ABARTH I SPOİLER
inşallah bu gidişinizde hallolur durum.şansız bi durum olmuş
'Fenerbahçe büyüklüğü ne şampiyonluk büyüklüğü, ne kupa büyüklüğüdür.
Onun büyüklüğü başka bir büyüklüktür işte, adı konamaz"
bi depo mazota fit oluruz de
aynen mazot iste, kaç kere git gel yapmışsın su yakmıyo sonuçta
Valla Engin abi, bizde bir Renault Master var şirkette kullandığımız, bi onarım hatası yüzünden bugün Ermat'ı 4 ayrı yere şikayet ettim, nasıl içim rahatladı sorma Her yere şikayet et abi aklına neresi geliyorsa, başbakana bile et fiat a bin demesi kolay bak başıma neler geldi de
İmkansız bir gerçeklik değil, bir görüştür. İmkansız bir iddia değil, meydan okumaktır. İmkansız potansiyeldir. Geçicidir. İmkansız yoktur.
Muhammad Ali Clay
SEAT LEON 1.4 TSI FR + FULL LED + SUNROOF + 18"
her yere şikayet et hakem heyetine kadar
hocam birde bedava bakım yaparsanız unuturuz bu olayı de şaka biryana hocam bence o gel git mazot parana kadar talep et derim ben..
elinde molotofla git, yakarim bu servisi de.
mazot verirlerse affet, vermezlerse karar senin.
Ben bu pop versiyonlarinda cikmayan bagaj lambasi icin direk fiat italyaya yazdim adamlar bizm burdakilerden daha ksa surede cevap verdi. Arastirip geri donucez dediler.
Sent from my iPhone using
Valla mujdeli haberi forumda vermek icin sabirla bekliyorum. Geri donus yaptilar. Arabayi alirken sans eseri satis sonrasi Turkiye sorumlusu bi beyle tanismistim. Onuda ariycam. Mailde yazdim dedim icnde monte edilmemis sekilde geliyomus burda monte ediliyomus dogrumu diye sordum. Ben bu sekilde megane varken ne somurmustum yetkili servisi. Hic yoktan garantisi 5 yil gecmis arabaya bedava neler almistim kapi tutacaklarindan ayna kolu a direksiyon simitine
Sent from my iPhone using
tofaşa fiat tr ve italy hepsine şikayeti yarın gömücem çarşamba da bişey çıkmazsa bakıcaz artık aslında birmotu tanıyorum çok gidip geldiğimden bir sürü tanıdık oldu iş onlarda bitse olay çözülür ama onlarda bitmiyor ki servis müdürüne konuştuk, oda olmazsa bi üstüne çıkıcaz, gerçi bu olay beni iyice soğuttu birmottan ya enriko yada poyraz denicez artık gidişhat bunu göstermekte
1.3 DYNMC 5K. METALİK BEYAZ AS.KT. - Hİ-Fİ - SKY-DOME - FR.KT. ABARTH I SPOİLER
hocam vazgeç ya akıl sağlığından olursun ya da hazır arabandan diğer markalar böyle durumlar için güzellik yapıyor ancak fiat pek burnundan kıl aldırmıyor...nasılsa çok satıyoruz mantığı var...aracı satana kadar iyisin sonrası tufan...
arkadaşlar benimde başıma bunun gibi bir olay geldi paylaşmak istedim. yanlız benimki bilgisayar konusunda. bekodan grundig laptop aldım ve 10 gün içerisinde arızalandı servise götürdüm harddisk yanmış değiştirmemiz gerekiyor dedi bende 10 gün önce aldığımı ve sökme takma olmasını istemediğimi ve yenisi ile değiştirmelerini istedim tabi servis bu konuya pek olumlu bakmadı bende müşteri hizmetlerini arayarak isteğimi söyledim biraz geç yaptılar fakat benim aldığım bigisayar İ5 işlemciye sahipti yeni bilgisayar geldi İ7 işlemciye sahip. bence bu konularda sesimizi yükseltmemiz gerekiyor.
ben bu adamları nereye şikayet edicem ya bir mail adresi bulamadım
1.3 DYNMC 5K. METALİK BEYAZ AS.KT. - Hİ-Fİ - SKY-DOME - FR.KT. ABARTH I SPOİLER
Bence Birmotu şikayet etme Müdürü ile aradanda iyi ise, Sonra yine işin düşecektir. Çünkü Birmotların garantide müşteri memnuniyetini sıkı tutuyorlar. Diğerlerine göre daha avantajın olacaktır.
Forumdaki tüm yazışmalardan üyelerin kendisi sorumludur. Çıkabilecek herhangi bir hukuki durumda, forum yönetimi yetkili merciilerin talepleri doğrultusunda, ilgili üye/üyelerin tüm erişim bilgilerini/kayıtlarını vermekle yükümlüdür. Yeni üye olanlar, maillerine gönderilen onay maillerini onayladıktan sonra, admin onayıyla üye olabilmektedirler. O nedenle üye olurken profil bilgilerinin özenli, doğru ve eksiksiz şekilde girilmesi son derece önemlidir. Üyeler; forumda geçirdikleri zaman zarfında forum kurallarına uymak zorundadırlar. Kurallara aykırı davrandığı tespit edilen üyeler hakkında haber vermeksizin işlem yapma hakkı forum yönetimine aittir. Forum kurallarını okumak için tıklayınız. Unutmayınız; bu ortamdaki özgürlüğünüz, başkalarının özgürlüğüyle sınırlıdır.
# Fiat Türkiye Kullanıcı Forumları Network # |
Yer imleri